Menstruatiepijn maar toch zwanger?

<p>Hoi hoi Ik heb al 5 dagen last van mn buik en sinds vannacht super erge menstruatie krampen. Maar meestal als ik dit heb breekt mn menstruatie gewoon gelijk door. Nu dus niet.. en mn darmen gaan als ren gek te keer. Wij zijn nu rond de 7 maanden bezig met een 2e.. wie heeft ook erge menstruatiepijn gehad en bleek toch zwanger.. ohja en ik zit zelfs 3 dagen voor nod. Heb dat nooit zo lang voor nod deze klachten..</p>
 
[quote quote=10170623]Ik! Vond het niet echt krampen, maar wel dat zeurderige gevoel van; oh het komt er aan! Heeft zeker tot week 8 aangehouden [/quote]
Ja dat heb ik dus ook ik heb t al bijna de hele dag maar komt niks en moet t ook eigenlijk nog niet worden. Mn menstruatie is altijd vrij gelijk. Of wel hoor maar meestal als ik die zeurderige pijn voel komt t gelijk..
 
Herkenbaar hoor
Ik had 3 dagen voor mn nod getest  negatief!!
En kreeg toen ook menstruatie krampen dus dacht ja volgende ronde danmaar. 
Toen 1 dag na mn nod getest  en zwangerrrr !!
 
 
 
[quote quote=10170671]Herkenbaar hoor Ik had 3 dagen voor mn nod getest negatief!! En kreeg toen ook menstruatie krampen dus dacht ja volgende ronde danmaar. Toen 1 dag na mn nod getest en zwangerrrr !![/quote]
Serieus? K denk steeds dat ik nu wel ongesteld ga worden maar nee.. en nu ineens is t weer weg maar t komt met vlagen. Verder nog nergens last van.. dus durf niet te hopen en al helemaal nog niet te testen
 
Ik had ook een heel "onrustig" gevoel in mn buik toen ik zwanger bleek te zijn. Ook een aantal dagen voor de verwachte menstruatie al tekenen dat het er wel eens aan kon komen, maar niet super heftig of pijnlijk. Ik zei toen al tegen mijn vriend: óf ik word te vroeg ongesteld, of er gebeurt iets anders daar beneden.. Het bleek dus het laatste te zijn, een kleine week later testte ik knalpositief!
 
Ja, ik was er zelf heilig van overtuigd gewoon ongesteld te worden. Want zo voelde het ook. Ik zei nog tegen mijn vriend dat het mis was en ik gewoon ongesteld ging worden. Maar de maandag werd ik toch niet ongesteld en dinsdag een overduidelijk positieve test. En nu ben ik 24 weken zwanger. Dus ja. Je kan gewoon zwanger zijn. Verder trouwens geen enkele andere symptomen.
 
Veel succes, hopelijk blijft je menstruatie uit, en heb je snel een positieve test in handen. 
 
Terug
Bovenaan