Menstruatiepijn maar toch zwanger?

Ik herken alles.. Ook ik heb dit.. Had afgelopen zaterdag/zondag ongesteld moeten worden. Heb eigenlijk áltijd een regelmatige cyclus, op een dag na. In nov 6dgn overtijd (werkelijk nog nóóit gehad en ben al vanaf mn 11de ongesteld) test gedaan, was negatief. Zó teleurgesteld vooral in mn lijf, dat het me zo voor de gek heeft gehouden. Dat ik de natuur niet kan dwingen snap ik.. Maar heb dat echt nooit gehad. Nu dus ook overtijd, gisteren en vanochtend een test gedaan (ook topic hierover gemaakt want ik twijfelde aan test 1) beiden negatief.. Zit het tussen mn oren of kan dit een late innesteling zijn? Had vorige week eigenlijk alle ongesteldheid symptomen (pukkels all over, meeega koppijn) en nu echt nergens last van.. alleen die krampen.. 
 
[quote quote=10173046]Ik herken alles.. Ook ik heb dit.. Had afgelopen zaterdag/zondag ongesteld moeten worden. Heb eigenlijk áltijd een regelmatige cyclus, op een dag na. In nov 6dgn overtijd (werkelijk nog nóóit gehad en ben al vanaf mn 11de ongesteld) test gedaan, was negatief. Zó teleurgesteld vooral in mn lijf, dat het me zo voor de gek heeft gehouden. Dat ik de natuur niet kan dwingen snap ik.. Maar heb dat echt nooit gehad. Nu dus ook overtijd, gisteren en vanochtend een test gedaan (ook topic hierover gemaakt want ik twijfelde aan test 1) beiden negatief.. Zit het tussen mn oren of kan dit een late innesteling zijn? Had vorige week eigenlijk alle ongesteldheid symptomen (pukkels all over, meeega koppijn) en nu echt nergens last van.. alleen die krampen..[/quote]
Ik heb dus ook pas 2 dagen na mn nod getest en zwanger. Zou t even afwachten
 
Morning ? een al lichte donkere afscheiding bij het plassen. Denk dus dat ik gewoon ongesteld ga worden.. voor iedereen die wel zwanger is geworden afgelopen periode, gefeliciteerd ❤️
 
Terug
Bovenaan