Menstruatiepijn maar toch zwanger?

[quote quote=10170727]Ja, ik was er zelf heilig van overtuigd gewoon ongesteld te worden. Want zo voelde het ook. Ik zei nog tegen mijn vriend dat het mis was en ik gewoon ongesteld ging worden. Maar de maandag werd ik toch niet ongesteld en dinsdag een overduidelijk positieve test. En nu ben ik 24 weken zwanger. Dus ja. Je kan gewoon zwanger zijn. Verder trouwens geen enkele andere symptomen. Veel succes, hopelijk blijft je menstruatie uit, en heb je snel een positieve test in handen.[/quote]
Ja hopelijk ben ik toch zwanger. Ben zo onwijs draaierig ook sinds gisteren maar ook dat heb ik soms bij mn menstruatie alleen ben ik nog niet ongesteld dus ja.. verder geen klachten nog. Behalve gewoon erg moe
 
Jep, op mijn NOD had ik al krampen maar dit heeft bijna heel mijn zwangerschap aangehouden.
Soms was het zelfs zo erg dat ik mezelf helemaal moest oprollen.
 
Gefeliciteerd!! 
Ik vraag me dat ook af...heb ook altijd ruim een week menstruatieachtige buikpijn maar bij een eventuele zwangerschap zou je dat dus ook kunnen hebben?
 
[quote quote=10172339]Gefeliciteerd!! Ik vraag me dat ook af…heb ook altijd ruim een week menstruatieachtige buikpijn maar bij een eventuele zwangerschap zou je dat dus ook kunnen hebben?[/quote]
Ja ik had vorige week woensdag enorme kramp!!! Echt ik dacht nu word ik ongesteld maar niks en nu ook regelmatig maar niks.. en toen vorige week dacht k al.. dit is denk de innesteling. Maar zaterdag negatief.. en nu 2 testen gedaan 1 clearblue en 1 kruidvat en zeiden beidrn zwanger!!
 
Terug
Bovenaan