Menstruatiepijn maar toch zwanger?

Had ik ook. Allebei de keren dat ik zwanger bleek te zijn. Ik heb een erg onregelmatige cyclus, dus weet nooit precies wanneer ik ongesteld moet worden (gebruik geen ovulatietesten oid), maar die twee keer dat ik nu zwanger bleek te zijn, had ik al ruim een week het idee dat ik ongesteld moest worden. Het weeïge gevoel, krampen, en last van de darmen. Wie weet?!
 
[quote quote=10172351]Oh, niet verder gelezen, zie nu dat je een positieve test had! Gefeliciteerd![/quote]
Dankjewel!!
 
Maar hadden jullie dit elke maand of alleen toen je zwanger was? Ik heb dit nu zo'n maand of 4/5 dat ik een week voor mn nod echt het gevoel heb alsof ik elk moment mn menstruatie ga krijgen. Overmorgen is mn nod en zaterdag en zondag erge buikpijn, vandaag niks alleen gevoelige borsten (Ook dat heb ik elke maand).
 
[quote quote=10172448]
Maar hadden jullie dit elke maand of alleen toen je zwanger was? Ik heb dit nu zo’n maand of 4/5 dat ik een week voor mn nod echt het gevoel heb alsof ik elk moment mn menstruatie ga krijgen. Overmorgen is mn nod en zaterdag en zondag erge buikpijn, vandaag niks alleen gevoelige borsten (Ook dat heb ik elke maand).
[/quote]
Ik had het echt alleen als ik zwanger was. De andere keren als ik me zo voelde, werd ik binnen een dag ongesteld... maar toen ik net met de pil gestopt was, had ik iedere maand wel symptomen. Tot ik besloot om er met mn nuchtere hoofd niet meer op te gaan letten. Gelukkig kon ik die knop zelf omzetten, ik weet dat dit niet bij iedereen lukt! 
 
Ik heb de buik en rugkrampen, puistjes en het vele willen snaaien deze maand zelfs al sinds mn eisprong.. Normaal wel deze kwaaltjes bij mn menstruatie, maar niet al 1,5 week van te voren.
 
[quote quote=10172448]
Maar hadden jullie dit elke maand of alleen toen je zwanger was? Ik heb dit nu zo’n maand of 4/5 dat ik een week voor mn nod echt het gevoel heb alsof ik elk moment mn menstruatie ga krijgen. Overmorgen is mn nod en zaterdag en zondag erge buikpijn, vandaag niks alleen gevoelige borsten (Ook dat heb ik elke maand).
[/quote]
Heb elke maand wel wat menstruatiepijn maar nooit zo ver van tevoren al.. en zo erg.. dat vond ik al raar- gevoelige borsten beginnen nu pas bij mij een beetje. Maar dar heb k nooit verder.
 
Hoi, 
Ik ben nu 7 weken zwanger en het begon eigenlijk met enorme buikpijn in m'n zij dit door een nierbekkenontsteking.
Die dag ook nog een zwangerschapstest gedaan omdat ik 1 dag overtijd was en ja hoor zwanger! De dagen erna 4 of 5 ofzo echte menstruatie pijn en krampen gehad leek precies hetzelfde! Ook een heel klein beetje bloed verloren (maakte me erg onzeker allemaal) nu nergens meer last van en voel dat me baarmoeder gegroeid is net boven mijn schaambot. Volgende week eerste echo dan durf ik het echt met zekerheid te zeggen. 
Maar de krampen en pijnen lekensprekend op menstruatie klachten en dat heb ik bij mijn eerste nooit gehad. 
Liefss nina
 
Terug
Bovenaan