Mickey en Carina

ow god.. heb ik net besloten me rustig te houden vandaag... krijg ik toch een vreemde kriebel daar beneden aaaaaah!

echt nut om nu te testen heeft het denk ik niet...
ik heb vanmorgen nog wel even getempt... 37.2 dus nog hoog....
nu maar hopen dat ie de komende dagen niet gaat zakken!

ik houd het niet meer van de spanning!

maar goed.. er zit nu niks anders op dan wachten. ik kan het deze dagen echt niet laten rusten he.. vreselijk.
wat zal een ongi me weer van slag maken.. ben er nu al bang voor.

liefs Carina

Wat goed dat je je hebt kunnen beheersen.
Ik moet zeggen, ik heb de hele dag aan je gedacht.

Die temp klinkt goed.
Ga je morgen weer tempen???
Misschien eerst tempen, en daarna testen?
Als je temp (veel) lager is heeft testen niet veel zin, maar ik het nog zo hoog, dan zou ik mezelf denk ik niet kunnen beheersen.

Ik kan me trouwens goed voorstellen dat je erg op ziet tegen een ongi.
Het is toch iedere keer weer een klap.

Hier gaat het trouwens goed.
Nog steeds gevoelige (.)(.) moe, en sinds gisteren weer een zeurderig gevoel in mijn buik.
Nog 8 nachtjes slapen en dan hebben we dan eindelijk de echo.
We zijn er bijna.

Onze nieuwe auto is geen gezinswagen.
Ik zie het nut er niet zo van in om zo'n mega auto te kopen, het kost alleen maar veel geld.
Het  is een Opel Astra.
Nu heb ik voordat we de echo hebben iets anders om naar uit te kijken.

hoi hoi

fijn dat het goed met je gaat! en zolang je nog klachtjes houdt, is het alleen maar een goed teken!

ik denk dat ik dan morgenochtend eerst maat temperatuur, dan kijk ik wat ik doe.
vorige ronde werd ik op dag 29 ongi wakker.. dus dat zou dan morgen moeten zijn. als het niet zo is en mijn temp nog hoog is, dan test ik...

vriendje heeft het liever 's avonds pas, maar denk niet dat ik me zolang in kan houden hoor... dan horen ze het maar op mijn werk.. kan me niks schelen!!

een opel astra is een leuke wagen! ik heb stiekum een beetje spijt van onze grote wagen. ik heb veel liever een kleinere. maarja ik heb het niet alleen voor het zeggen en op vakantie met de tent en nu met verhuizen is toch handiger met een grote auto.

Hey, ik kom eens even kijken of er al nieuws is.
Ik heb de hele dag aan je moeten denken.

ow wat lief...
het temperaturen was ik te laat mee.. stond al onder de douche toen ik eraan dacht.
de hele dag niks.. maar vanavond een test gedaan en die was negatief.

ik ga nu even op ziekenbezoek.. misschien tot straks nog...

He, wat een balen van die test, maar geen bloed geeft moed.
Ik blijf rustig door duimen.

Vanmiddag heb ik mijn naaste collega's verteld dat ik zwanger ben.
Zo ontzettend leuk die reacties.
Ze zijn er alleen niet zo blij mee dat ik midden in de drukke periode uitgerekend ben, maar ja dat is niet anders.
Omdat juli zo'n drukke maand is hebben een paar collega's in juni al vakantie aangevraagd.
En toevallig ook allemaal in dezelfde week, dus dat wordt nog een probleem.
Daar komt dan ook nog bij dat ik in dezelfde periode als het goed is met verlof ga.

Ook mijn werkbegeleider is nu op de hoogte.
Ze kreeg helemaal kippenvel toen ik haar het nieuws vertelde.
En ze snapte ook heel goed dat ik het rustig aan wil gaan doen nu ik zwanger ben.
Weer een zorg minder dus.

zie je wel.. meer begrip als je het verteld! dat wordt nog een leuke planning maken in juni.. gelukkig heb jij een goede reden om er dan niet bij te zijn!
ben je al aan het aftellen voor je echo.... hoeveel dagen nog?

ik heb vandaag een klote dag op het werk gehad. en ik moet er echt even van bijkomen. ik wet nog niet zo goed hoe ik die laatste dagen door moet komen.

nog steeds geen ongi.. ik wacht nu weer tot zaterdag met eventueel testen. dan ben ik officieel 1 dag overtijd.
en dan natuurlijk met ochtendurine! want nu was het al avond....

ik blijf stiekum nog wat moed houden, al heb ik het ene moment het gevoel dat ik ongi word en het andere weer helemaal niet. om gek van te worden!

Nog 6 nachtjes slapen en dan hebben we de echo.
Ik ben nu echt aan het aftellen geslagen.
Maar goed dat ik van die drukke dagen voor de boeg heb, dan heb ik niet veel tijd om erbij stil te staan.

Goed dat je de moed nog niet helemaal opgegeven hebt, maar ook logisch dat je voorzichtig bent.
Hoe gaat het nu???
Ik hoop dat er nog geen  in zicht zijn.

Nu moet ik me snel omkleden, want we hebben vanmiddag een kerstborrel (sapje ) van mijn werk.

Terug
Bovenaan