Mickey en Carina

hoi hoi

vandaag mijn laatste dagje in de groep gehad... ben verwend met mooien bloemen en dikke knuffels!

ik dacht vanmorgen dat ik ongesteld ging worden.. kreeg wat meer steken en dahct dat het wel zou komen. Nu is er daarentegen nog steeds niks.
stom he... ik wacht nog maar af hoor

lekker "borrelen"!
ik tel met je mee af....
groetjes

goeiemorgen!

ik had liever echt nieuws gehad, want begin hem nu toch wel te knijpen.
geen verandering!

even alles op een rijtje...

dag 15 en 16 flinke steken gehad, vooral op dag 16. dus dacht dat is mijn eisprong.
op dag 29 negatieve test.
op dag 29 ('s avonds) en 30 ('s ochtends) een lagere temp. al moet ik zeggen dat ik niet trouw iedere dag getempt heb, dus dat niet een heel goed beeld is...)

op dag 31 ( vanmorgen!)
weer getest en nog steeds negatief.....

HELP

Ik vind het steeds heel spannend om hier op het forum te kijken.
Heb vandaag nog niet eerder tijd gehad, omdat ik moest werken, maar toen ik thuis kwam heb ik meteen de pc opgestart.

Je maakt het wel spannend hoor.
Nog steeds geen  kan natuurlijk goed nieuws zijn, maar ja ze kunnen ook later komen.
Het blijft dus nog afwachten, maar ik begrijp dat je graag snel duidelijkheid wil.
Ik blijf je in de gaten houden.

Sterkte met wachten.

We krijgen trouwens vandaag onze andere auto!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kan hem vanavond mooi in rijden, want ik moet werken.

Liefs mij

goed man!   de nieuwe auto!!!!
dus jullie hebben nog goed kunnen onderhandelen??

nog steeds geen verandering.... wel wat slijmerig, zodat ik iedere keer dank dat het mijn ongi is. maar dan ga ik naar de wc en is er niks te zien.
heel frustrerend,

vanavond heb ik een feestje.. een behoorlijk drinkfeestje is dat meestal. ik weet dus nog niet wat ik moet doen.
groetjes en werkse!

zucht.. het is gebeurt...
ik word nu officieel geen mama voor mijn 30 jaar...

ik ben erg bang wat februari betreft... dat ik deze toch zonder zwangerschap moet gaan doorstaan. hoe? ik heb nog geen idee... pfffff

Nee, dat meen je niet.
Vind het heel erg balen voor jullie.
Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen.
Sterkte meid.

Probeer je nu lekker op de verbouwing te storten, en alles een beetje los te laten, hoe moeilijk dat ook is.

Ik weet even niet zo goed wat ik zeggen moet.

In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou

lief lief forumvriendinnetje

het lijkt wel of je de laatste maanden me alleen maar uit de put aan het halen bent. sorry daarvoor!

de verbouwing wordt de komende tijd toch prioriteit nummer 1. aan de ene kant wel goed, aan de andere kant wil ik zo vreselijk graag....
me richten op al het positieve is wat me van alle kanten word aangeraden. ik doe hard mijn best.
zodra mijn ongi weg is, zal ik me wel weer beter gaan voelen....

de vorige  ongi  was een rare, eentje die zo weer weg was en eigenlijk niets voorstelde leerk het wel. nou deze is het tegenovergestelde. heb de hele dag al fikse buikpijn. alsof mijn lichaam wat in te halen heeft ofzo.... pffff

ik ga vanaf vandaag mezelf op nummer 1 zetten...
ik heb de afgelopen week zoveel verschillende gevoelens gevoeld. blij, verdrietig, boos, onzeker, twijfel. niet alleen wat de kinderwens betreft, maar ook werk en andere zaken. het wordt nu tijd voor mij. en wat ik wil... en wat dat allemaal teweeg gaat brengen weet ik niet, maar ik weet dat dit voor mij nu erg belangrijk is.

het klinkt misschien allemaal vaag, maar kan er nu niet meer over zeggen...
dikke zoen!
Carina

Wat moet jij je rot voelen als ik je verhaal zo lees.
Maar het geeft niks hoor, klaag maar lekker als je dat op lucht.
Vriendinnetjes in voor en tegenspoed, toch?????????????

Neem je tijd, zet alles op een rijtje, en zoek zo nodig hulp, dan komt alles weer op z'n pootjes terecht.
Vooral niks opkroppen, maar blijven praten (schrijven).

Liefs mij.

Terug
Bovenaan