Mickey en Carina

Dreamgirl, ik heb gelukkig geen miskraam gehad, maar Carina helaas wel.
Maar dat gaan we nu een beetje proberen te vergeten, en we gaan lekker samen zwanger zijn.

Carina, Ik dacht, laat ik eens kijken waar " we staan".
Wie weet kom jij ook weer even buurten.

Nogmaals GEFELICITEERD zwangerschap, en probeer nu al te gaan genieten.

Liefs Mij

hoi dreamgirl..

ik heb in augustus een miskraam gehad.. ik was toen in ronde 5 zwanger.. nu weer...
erg toevallig.
sterkte met het verwerken... ik heb het er nog steeds regematig moeilijk mee.. vooral nu de uitgerekende datum dichtgerbij komt (6 februari). ik ben erg blij dat ik voor die datum weer zwanger ben, dat is toch een pleister op de wonden.

dank je mickey!
ik ga ook echt mijn best doen.
ik heb met vlagen gevoelige tepels. vooral onder de douche! pffff
verder nog weinig klachtjes hoor... die komen vast binnenkort wel.

Wat gezellig dat je hier weer komt kletsen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier ook niet zoveel meer was.
Ik schrijf wel bij de juli mama's, maar daar wordt niet zo heel veel geschreven.

Nu heb ik in ieder geval weer een goede reden om hier te komen.

De kwaaltjes komen inderdaad vanzelf.
Er is mij verteld dat de meeste kwaaltjes pas vanaf de 6e week komen, dus het kan nog.

hoi hoi

ik kan niet beloven dat ik hier elke dag weer kom, maar zal wel regelmatiger weer dit soort sites bezoeken...

jammer dat het op de juli mama's niet zo druk is. ik weet dat je  graag kletst!!!

een september forum is er nog niet... dus tot die tijd blijfik een betje rondneuzen hier en op andere sites.

ik bedacht me  net wel dat ik sinds ik in zeeland ben geen foliumzuur meer heb geslikt. morgen maar snel weer een potje halen. zo zie je maar dat ik er echt niet  mee bezig was...  

Je bent druk genoeg, dus het geeft echt niet als je hier niet elke dag komt hoor.
We komen elkaar ook wel op andere plekken tegen.

Ik heb me vandaag schandalig misdragen.
Bij de hema zijn de babydekentjes en lakentjes in de aanbieding, dus ik heb even flink ingeslagen.
En natuurlijk heb ik ook dingen gekocht die ik niet van plan was om te kopen
Maar goed, ook die dingen hebben we nodig, dus het maakt niet zoveel uit of ik het nu koop of over een paar weken.
Gelukkig zijn de mandjes niet zo heel groot, want anders had ik nog veel meer gekocht.

foei foei foei
maar wat leuk he.. om die kleien dingetjes te kopen!
ik kan eigenlijk al niet wachten met de 3 dozen van zolder halen.. met zwangerschapskleding en met de spulletjes die ik vorige eker gekregen en gekocht had...

maar ik wacht daar netjes mee totdat ik na week 10 een goede echo heb gehad.

mijn schoonouders weten het nu ook... vriedje had ze gisteren aan de telefoon en hij wilde het ze graag vertellen.. tja mijn eigen moeder weet het ook.. dus dan mogen zij het ook weten.

carnaval gaan we maar gewoon zien wat er gebeurt... raden ze het.. tja dan maakt het verder ook niet uit. raden ze het niet... dan kunnen we het nog wat langer geheim houden

ik ga maar eens lekker beetje bankhange.
morgen weer een klusdag (maar dan met gereedschap! hahaha)

Hahaha, en lekker aan de klus???
Hier gaat er binnenkort ook geklust worden (ook met gereedschap )
Hoewel het andere klussen ook wel een beetje op een laag pitje staat

Dit weekend moet ik weer werken, dus veel tijd om andere dingen te plannen is er niet.
Misschien dat we vanmiddag nog even naar mijn schoonouders gaan om de juiste kleur hout voor de babykamer uit te zoeken.

Verder  heb ik eigenlijk niet veel te melden.

Fijn weekend nog.

leuk! spulletjes uitzoeken voor de baby!

ik ga denk ik al snel de irri sportbeha van zolder halen bij mijn moeder, want ik had gisteravond ontzettend gevoelige tepels...
nu heb ik weer nergens last van, maar voor de zekerheid wil ik die wel thuis hebben liggen!!

ik voel weer regelmatig een kriebelig steekje.. nu niet linksonder, maar rechtsonder. zal me niks verbazen dat het aan de rechterkant zit nu.
ik merk wel dat ik bij ieder steekje nu ongerust ben... vorige keer dacht ik.. een steekke betekend groei.... nu hoop ik iedere keer als ik daarna ga plassen dat ik geen bloed zie.

echt onbezorgd is het dus niet meer.. jammer hoor!

we hebben besloten niet aan moeders voor moeders mee te doen. we wonen bij mijn zus en we zijn bijna niet thuis....
dus echt handig is het nu niet.

nog een fijne zondag!

Terug
Bovenaan