Mickey en Carina

het lijkt wel of ik deze miskraam beter naast me neer kan leggen.
het is natuurlijk een heel verschil met de vorige keer.

het bloedverlies stelt maar weinig voor. het komt er meer in klodders uit na het plassen, dan dat het continue eruit druppelt. ik ben benieuwd of het snel over is...

nu is het afwachten of mijn cyclus weer gelijk op gang komt. de ha verwachtte dat het niet veel meer dan een paar dagen langer zou zijn. als het goed is voel ik mijn eitje.. dus dan weet ik meer. (laten we hopen over een week of 2!)

hoe is he tmet jou?
lekker aan het genieten?
ik had het zo graag met je samen doorstaan.. maar goed, niet alles kan meezitten.
we mogen van geluk spreken hoe goed het verder allemaal gaat. het huis, werk, de verkoop van ons huis, en de relatie tussen ons is beter dan ooit. meestal hoor je van ruzie ed tijdens een verbouwing...

ik laat je weten zodra ik een afspraak heb met de gyn!
truste!

Ik hoop dat je alles snel een plekje kan geven.
Maar het blijft natuurlijk vervelend.
Als je zin hebt om te zeuren, klagen, schelden of wat dan ook, ga je gang.
Als het je maar oplucht.

Met mij gaat het super.
Ik heb het idee dat ik vandaag de kleine gevoeld heb, maar ik weet het niet zeker.
Toen ik vanmorgen wakker werd werd het onder in mijn buik wat hard en het leek net of er iets lag te schommelen.
Maar ik kan het me ook verbeeld hebben hoor.

Vanavond heeft mijn schoonvader een mailtje gestuurd met foto's van het ledikantje dat hij aan het maken is.
Het is gewoon al bijna af.
Helemaal super, ik ben zo blij.
Maandag gaan we even "keuren".

Nu ga ik lekker bankhangen, want we hebben vanmiddag feest gehad.
Het was erg gezellig, maar toch ook wel vermoeiend hoor.

Sterkte de komende tijd.

Liefs mij.

ik weet niet of het schijn is, en de klap later nog komt, maar ik kan me er nu makkelijker overheen zetten. het is natuurlijk een heel andere miskraam dan de vorige keer.
toen waren we al veel verder, hadden we het gezien enzo...

wat leuk dat je het al een beetje kan voelen....
nog even en je voelt het vast duidelijker!

er wordt dus al hard gewerkt aan het kamertje... weet je ook al hoe de rest van het kamertje wordt? kleurtjes ed?

ik vloei al bijna niet meer.. en eigenlijk vind ik het maar vreemd. het lijkt bijna minder dan een gewone ongi. alleen heb ik met een ongi niet van die klodders zoals nu. met een beetje geluk komt alles weer gewoon op gang...

Vriendlief is dit weekend voetballen gaan kijken en heeft het aan een aantal vriende verteld. een fijn idee dat ze het al weten als we volgende weekend samen komen.

ik ben al een beetje gaan lezen over chromosomenonderzoek. er schijnt ook een verhoogde kans te zijn als trombose in de familie zit. mijn moeder heeft trombose in haar been en mijn schoonvader heeft een herseninfarct gehad.. dus van beide kanten hebben we voorbeelden van vernauwing in bloedvaten. het onderzoek zal dat wel uitwijzen of uitsluiten. het is wel iets wat ik aan de gyn dan ga vragen.

straks is mijn lief weer thuis en gaan we nog even shoppen.. mezelf verwennen met nieuwe laarzen ofzo. dat heb ik nu echt even nodig. ik weet nog datik vorige keer uitgebreid bij de kapper ging zitten... een beetje aandacht voor mezelf.

veel liefs en een fijne zondag!

Goed dat je nu aan jezelf denkt.
Is denk ik ook heel belangrijk.

Zo'n chromosoomonderzoek doen ze dat via een bloedtest?
Ik heb me er nooit zo in verdiept.

De kleuren voor de babykamer worden groen(lime) en oranje.
Komende week moeten we maar eens beginnen met het afsteken van het oude behang.
Blehhhhhhh, heb er helemaal geen zin in, vind het zo'n rotklus.
Maar goed het hoort erbij.

Veel plezier vandaag met shoppen.
Ik ben benieuwd of je nog nieuwe laarzen scoort.

hoi hoi

ik ben vanmiddag dus  gaan shoppen. 2 paar nieuwe laarzen en een nieuwe jas. niet echt een winterjas, maar een beetje voor en najaarsjas. stiekum hoop ik dat ik hem dit najaar niet meer aankan! en dan heb ik het niet over door teveel snoepen hahaha
het leuke van de uitverkoop is dat je bankrekening het ook niet zo vervelend vindt! 60 euro was ik kwijt...

vanavond ga ik wandelen met mijn zus. die wil de marathon gaan wandelen in oktober. ik wandel nu een keertje mee. ik gok dat de ronde zo'n 8 km is.
wens me maar succes.. hahaha

leuke kleurtjes.. ik wil ook groen in de babykamer. niet lime, maar een beetje donker groen. tja kan de kleur niet zo omschrijven hoor.
wat erg dat ik dat al helemaal in mijn hoofd eb.. heb van de vorige keer ook al een pot verf staan... zucht

dat onderzoek is een bloedonderzoek... je moet wel 3 maanden op de uitslag wachten heb ik gelezen, maar als er daadwerkelijk iets uitkomt, kunnen ze een aanal dingen toch ook behandelen. tja en dan weet ik het maar liever hoor!
stiekum hoop ik dat ik vreselijk vruchtbaar ben straks en het volgende eitje weer gevonden mag worden door het zaadje... van mijn part door 2 of 3 zaadjes... (ehm?!)

veel succes met dat leuke behangafsteken...
zou je graag komen helpen maar ben nog lang niet klaar emt onze klus!

liefs carina

Dat is nog eens netjes shoppen.
Ik ben meestal meer geld kwijt als ik ga shoppen

8 Km, eitje toch?
Ik wil binnenkort met mijn wandelmaatje ook weer gaan wandelen.
Niet van die lange afstanden, want dat hou ik nu niet vol, helemaal niet in ons normale tempo, maar ook zo'n km of 8.
Ben je ook nog niet zo lang onderweg.

haha het bleken zelfs maar 7 km te zijn...
het viel me ook wel mee hoor, maar heb al sinds eind november niet meer gesport...
tja dan is het vooral met mijn knie even afwachten wat het doet.

vandaag moest mijn schoonzus naar de gyn. ze moest een vroege echo, want ze heeft medicaie nodig tijdens de zwangerschap. deed die goede man/vrouw een echo, en wat bleek.. niks te zien.
ook de urinetest gaf negatief aan.
en dat terwijl ze 2 positieve kruidvattesten heeft gehad. gek he!

nu moet ze maar afwachten wanneer ze ongesteld wordt.

ik ga nog even bankhangen...
groetjes!

21 februari worden we bij de gyn verwacht.....

de verwijsbrief heb ik al en vrijdag haal ik mijn dossier op in het ziekenhuis in veldhoven.

Terug
Bovenaan