Mickey en Carina

Een paar weken geleden probeerde je mij gerust te stellen.
Nu is het mijn beurt om jou gerust te stellen.

Die steekjes heb ik de eerste weken ook gehad.
Natuurlijk was ik ook bang dat het niet goed zou zitten, maar het schijnt er allemaal bij te horen.
Niks om je zorgen over te maken dus.

Bang om bloed te zien herken ik ook.
Nog steeds heb ik het af en  toe.
Soms voelt het alsof ik vloei, maar dan is er niks aan de hand.

Kortom, je onzekerheid is heel normaal.
Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn (makkelijker gezegt dan gedaan, dat weet ik)
Het komt vast helemaal goed.

Dat je nu niet mee doet aan moeders voor moeders vind ik heel begrijpelijk.
Ik denk dat ik dat in jullie situatie ook niet ahd gedaan.

Zelf ben ik nu met de laatste week bezig.
Donderdag is de laatste "potje plas dag" en vrijdag worden de laatste flessen opgehaald en krijg het het cadeau.
Als het goed ik krijg ik volgende week het fotolijstje dat je krijgt als je je vroeg aan meld.

We hebben trouwens de definitieve kleur voor de meubeltjes uitgezocht.
Ik heb wel een foto van de  meubeltjes er ongeveer uit gaat zien.
De kleure komt aardig overeen met wat het gaat worden. (helemaal hetzelfde is bijna niet te doen)
En de kast die gemaakt wordt is smaller, met maar 1 deur.

Ik zal je de foto wel mailen.

Zo, dat is weer een heel verhaal.
Heb je iets te lezen op je vrije zondag

hoi hoi!

ik heb net je foto gezien! wat een superkamertje wordt dat zeg!!!
zie het al voor je dat dat straks in het kamertje komt te staan?!

ik weet dat ik me tot nu toe nog zorgen maak om niks.. maar ik merk dat ik me meer zorgen maak dan de eerste keer.

heb vanmiddag bij een vriendin zitten kletsen.. ze is de enige vriendin die het weet. ze gaat het dit jaa rook proberen (zwanger te worden) dus ze wilde er vanalles over weten...
heerlijk om daar openlijk over te kunnen praten met iemand.

ik heb vandaag veel last van gerommel in mijn buik en het eten zit me hoog in mijn keel...
blegh.. !

ik ga zo lkker vanuit bed wat zappen, en dan goed uitgerust aan de nieuwe week beginnen....
groetjes!

hey zwangere muts!

ik heb vandaag de directeur verteld van mijn zwangerschap. ik was namelijk met een vreselijk weeeig gevoel wakker geworden... en ik wilde hem wel op de hoogte stellen, mocht ik echt erg misselijk gaan worden.

hij reageerde heel positief. hij hoopte dat het mee zou vallen voor me, en ik heb hem ook verteld dat ik mijn werk er zo min mogelijk  onder wilde laten lijden. hij was heel tevreden over mijn werk, en had ook van ouders veel positieve reacties gekregen, dus wat werk tot de zomer betreft... geen probleem.
daarna is het zowiezo maar onzeker of er wat over is. en nu met de zwangerschap kan het een reden zijn   (al mag het niet) om me niet te houden. tja dat boeit me nu echt niks!

ik kan dan altijd een uitkering aanvragen... en dan heb ik nog een leuk bedrag per maand.. hahaha (en dan lekker thuis moederen!)

hoe was jou dag?

Wat fijn dat de directeur zo goed reageerde.
En het moet ook fijn zijn te horen dat de ouders tevreden zijn.
Dan ga je toch met plezier naar je werk lijkt me.

Mijn dag bestond uit werken, slapen een paar boodschappen doen, eten koken, eten  en bank hangen.
Ik had ook helemaal geen zin om nog veel meer te doen.

Morgen ga ik mijn zwangerschapsverlof laten  regelen.
De manager is terug van vakantie, dus dan kan ik de zwangerschapsverklaring inleveren.
Met een beetje geluk weet ik aan het eind van de week wanneer mijn verlof precies in gaat.
Een collega die in juni uitgerekend is had ook binnen een paar dagen bericht.
Ook de bevestiging van de kraamzorg zal niet zo lang meer op zich laten wachten.

Ik heb het op 20 december al aangevraagd, maar omdat ik nog steeds geen bevestiging had heb ik de zorgverzekeraar een mailtje gestuurd.
Vandaag kreeg ik een reactie.
De aanvraag ligt nu bij het kraamcentrum.
Spannende zaken, al zeg ik het zelf.

wat een gedoe he... alles regelen!

morgen bel ik de gyn!
dus dan weet ik of ik in veldhoven een echo kan krijgen, of dat ik toch hier een afspraak moet gaan maken....
spannend!

truste!

Hoera, Carina is 5 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, de zwangerschapsverklaring ligt bij mijn manager en ze is er meteen mee aan het werk gegaan.
Als ik het goed heb begrepen gaat het nu naar het UWV en dan krijg is binnenkort de bevestiging MET de datum dat mijn verlof in gaat.

En heb je de gyn te pakken gekregen?

ja!!!!
1 februari om 13:30 krijg ik echo nummer 1!!!
ze vroeg hoever ik dan ongeveer was... 6,5 weken.. ow dan kunnen ze al wel wat zien, was haar reactie.

spannend hoor! maar ben blij dat ik niet zolang hoef te wachten... niet datik dan gelijk helemaal gerust ben, maar dan heb je in ieder geval een begin!

wanneer ga je met verlof? is de datum al vastgesteld?

vanmiddag in het huis bezig geweest... het dak van het balkon is bijna helemaal klaar.. dat moest vervangen worden. ook de loodgieter heeft het mar druk in ons huis!
Mark heeft een lijstje emt dingen die deze week af moeten, anders kunnen ze niet verder met de vloerverwariming ed.
ik twijfel of ik zo ook nog even ga. ik moet nog even wat bankzaken regelen, en verder niets, dus een kan nog anderhalf uur helpen... hmmz

nog een fijne avond!

Wat goed dat je 1 februari kan komen.
Er is vast een mooi kindje met kloppend hartje te zien.

Ik weet nog net precies wanneer mijn verlof in gaat, maar ik denk dat het ongeveer 1 juni is.
Ben wel erg nieuwsgierig hoor.
Nog maar een week of 18 1/2 werken en dan is het al zover

Terug
Bovenaan