Mickey en Carina

ik ben bang.. heel erg bang!

vanmiddag bij het afvegen een flinke klodder bloed!
eerst een telefoontje naar de gyn in veldhoven.. toen naar de gyn in Vlissinge, maar ik moest volgens hen eerst naar de ha.
die gebeld en ik mocht gelukkig gelijk even komen.

ik heb geen krampen, mijn buik voelt rustig... het kan een innesteling zijn, maar ik ben zo vreselijk bang!

een echo heeft nu weinig zin, want een hartje is nu toch niet te zien.. de afspraak voor 1 februari blijft staan... ik durf gewoon niet meer naar de wc! HELP!

Hè lieverd, nee toch.
Laten we hopen dat het inderdaad een innesteling is, maar ik begrijp je angst.

Meis, ik duim voor je.
Heel veel sterkte de komende dagen.

Liefs mij.

dank je wel...
ik kan niks anders dan afwachten...

ik zal voor het slapen gaan nog een update plaatsen....
liefs Carina

(en net nu ik gisteren mijn schoonzus het nieuws heb verteld.. en zij ook zwanger is... net zover als ik)

ik heb net op je hyvesberichtje gereageerd...
dus je weet al dat ik net bij een bloedvrij toilletbezoek heb gehad...of je leest het straks nog een keer

ik ga even bijkomen (op bed) van de hectische middag!
ik laat morgen weer wat vna me horen!

liefs Carina

Hey Meissie,

Hoe gaat het nu met je?
Ik weet niet of ik vandaag je berichtje nog zal lezen, want ik ga zo even slapen en dan vanavond weer werken.
Misschien dat ik na mijn wekr de pc nog even opstart, maar misschien ga ik ook wel meteen mijn bed in.
Morgen moet ik ook weer om 7 uur beginnen.

Ik hoop dat je goed nieuws hebt.

Laterrrrrrrr.

hoi hoi

de hele dag wat bruinig afscheiding, en vanmiddag na de grote boodschap wat meer.. maar nog steeds een donkere kleur

ik weet het niet meer hoor.. ik ga maar uit van het ergste...
ik weet dat ik dat niet hoef te doen, maar uit zelfbescherming....

ik heb er een barstende koppijn van en een flinke knoop in mijn maag!
ik ga zo lekker bijkomen op bed!

Ik heb je al een berichtje gestuurd, maar ook hier wil ik je nog even sterkte wensen.

Maak jezelf niet helemaal van streek, het kan nog alle kanten op.

Sterkte meid

hoi hoi

gisteravond ongeveer 8 uur.. 2 druppels bloed na het plassen.
vanaf dat moment wist ik dat het niet goed was..
heb liggen huilen en vloeken.

vanmorgen 10:15 naar de wc gegaan op het werk en ja hoor... het was gedaan
een grote klodder bloed met een soort velletje erin.
ik heb de huisarts gebeld en die belde me nog binnen het uur terug,
duidelijk een miskraam.

mijn afspraak in veldhoven met de gyn is afgezegd.. in plaats daarvan ga ik in zeeland naar het ziekenhuis. daar gaan we een chromosomenonderzoek beginnen.
Want ik wil duidelijkheid!
ñormaal doen ze dat na 3 miskramen, maar in veldhoven wilden ze het al wel, dus heeft de huisarts dat advies opgevolgd.

ik ben verdrietig, maar vooral teleurgesteld. teleurgesteld in mijn lichaam, omdat he tnu weer niet is gelukt.
het bloedverlies valt me verder wel mee. na het plassen steeds wat kloddertjes. wel heb ik de hele dag een zeurende buikpijn. net iets erger dan menstruatiepijn.

ik weet nog niet of ik het onderzoek af wil wachten, of er gelijk weer voor wil gaan. ik weet niet of ik de moed heb om er nu weer aan te beginnen.
misschien denk ik daar volgende week (als het bloeden gestopt is) wel anders over, maar op dit moment.......

mijn collega's waren gelukkig erg lief en begripvol... ik werk en natuurlijk nog maar heel kort. ik heb de rest van de ochtend geen les gegeven, dat heeft mijn stagiare gedaan, maar de middag heb ik wel mijn klasje gedraaid. heerlijk die afleiding.

zodra ik meer weet over mijn afspraak bij de gyn enzo.. dan laat ik het zeker even weten. ik denk dit weekend even geen forum voor mij.

liefs Carina

Terug
Bovenaan