Mickey en Carina

hoi hoi

vandaag dan het bezoek aan de gyn.
een gesprekje over wat er allemaal gebeurt is de vorige miskramen, en toen wat we verwachten van deze afspraak.
ik schoot toch nog wel een beetj vol toen ik uitlegde dat ik duidelijkheid wilde, en hoopte dat door dit onderzoek ik de moed weer kon verzamelen verder te gaan. want we proberen wel gewoon verder, maar eigenlijk ben ik best bang weer zwanger te worden.

wat nu afgesproken is, is dat we maandag bloed laten prikken, en dan duur thet 3 maanden voor we daar de uitslag over hebben. we worden hierover gebeld.

hij vertelde ook dat sommige koppels wachten met proberen zwager te worden totdat ze de uitslag hebben, maar dat de meesten gewoon verder proberen. het enige punt is, dat als je zwanger bent als de uitslag komt, en er komt iets uit, dat je dan misschien voor keuzes komt te staan... vooral als er echt flinke chromosomenafwijkingen zijn.
tja.. dat nemen we dat maar voor lief.

als ik nog een derde miskraam heb, kunnen ze ook onderzoeken of ik een bloedstollingsprobleem heb. hij vertelde ook dat daar wel iets tegen te doen is, als dat zo blijkt te zijn. toch hoop ik dat dat onderzoek niet nodig is.

nu ben je weer helemaal op de hoogte... groetjes

Fijn dat er nu actie ondernomen wordt, alleen wel jammer dat je zo lang op de utislag moet wachten.
Maar ik geloof dat ik ook gewoon zou proberen weer zwanger te worden.
Je weet tenslotte nooit hoe alng het duurt.
Maar ik kan me je angst ook wel voorstellen.

Ik vind het wel bijzonder dat ze in je bloed eventuele afwijkingen zouden kunnen zien.
Wat er tegenwoordig allemaal al niet kan.

Hier gaat alles goed.
Vannacht komt mijn mannetje weer terug van vakantie.
Als ik er aan denk dan krijg ik echt de kriebels.
Ben benieuwd of hij kan zien dat mijn buikje gegroeid is.

tuurlijk ziet hij dat!!! en zo niet, dan doet ie voor jou net alsof het wel zo is.. hahaha

ik kom nu ik weer meer bij ons in het dorp ben, steeds meer meiden van vroeger tegen.. en dan zie je dat er een aantal al kinderen hebben, of zwanger zijn.. blegh.
dan ben ik stinkend jaloers weet je dat!
maar goed.. het is niet anders.

de tegelvloer ligt er al grotendeels in. ik denk dat ze het morgen wel verder afmaken.
groetjes!

Het lijken me hele logische gevoelens hoor.
Ik denk dat je dat ook best kan zeggen als je ze spreekt.
Ze zullen vast wel begrijpen, omdat ze weten hoe bijzonder het is.

Fijn dat het zo lekker gaat met de vloer.
Je mag er nu zeker een paar dagen niet op lopen.
Ik krijg het idee dat met de verbouwing alles mee zit, of heb ik het mis?

sommige mensen vertel ikwel wat we de afgelopen maanden hebben meegemakt. de begrijpen het ook wel.

het zit allemaal gigantisch mee! en weet je dat ze met de lijm die wij hebben gehaald het zo kunnen maken dat we er nu gewoon alweer gedeeltelijk overheen kunnen lopen!
morgen maken ze het dan nog af en doen ze het inwassen.. en dan issie klaar!

als je zeker weet dan een verbouwing zo verloopt, dan kan iedereen er wel aan beginnen. maar het kan natuurlijk ook vreselijk tegen zitten. waarschijnlijk hebben we dit dan toch wel verdiend...
nu onze laatste droom nog in vervulling laten komen!

volgens mij komt mijn eitje eraan, dus vanaaf is mijn mannetje de pineut!!!

Wat heerlijk dat de verbouwing zo goed verloopt.
Zo kan je inderdaad wel verhuizen/verbouwen.

Gisteravond of eigenlijk vannacht is mijn mannetje weer thuis gekomen.
Het was net of kleine uk het ook in de gaten had dat zijn/haar papa weer thuis was.
Het begon ineens behoorlijk te bewegen (blurb blurb)
Zo grappig
Lief moest ook even zijn hand op mijn buik leggen en hij denkt iets gevoeld te hebben.
Het is nog een beetje vaag, maar hij had het idee dat er iets onder zijn hand door schoof.
Het zal de komende weken wel duidelijker worden.

Maandag ben ik alweer 20 weken zwanger.
Vrijdag hebben we de screenings-echo.
Ik heb er heel veel zin in, maar ik vind het ook wel heel spannend.
Je weet tenslotte nooit vooraf of ze misschien een afwijking vinden.
Maar we gaan er vanuit dat het wel goed zit.

wow dus vrijdag is de grote dag.. je amg de kleine weer bewonderen...!
je meot er maar gewoon vanuit gaan dat alles goed is hoor!

wat leuk dat je vriend de kleine nu ook een beetje gaat voelen. dat lijkt me erg bijzodner, en heeft hij ook eindelijk iets tastbaars.

bij mij is het nu echt eitjes tijd... had net weer wat meer steken. dus voor ons is het de afgelopen dagen dubbel klussen geweest.

in het huis gaat alles gestaag door. er zijn weer wat muurtjes geplaatst boven, en wat met gips dichtgezet. al was het wel wat krap met 5 personen klussen en dan ook nog eens overal bouwmaterialen!
de vloer ligt er super mooi in. ik ben er echt trots op. Maar ik las dat je de foto al bekeken hebt!

morgen even naar school oim me voor te bereiden op de komende werkweken. ik ben zo met het huis bezig geweest, dat ik nu echt even daarheen moet om weer met mijn hoofd bij de kids te komen.

groetjes en een fijne zondag met je mannetje!
Carina

Sorry, ik moet even lachen om je verhaaltje.
Met 5 personen klussen en overal bouwmaterialen......jaja.
Het is dat ik weet wat je bedoeld, maar anders

Ik kruip mijn bedje nog even weer in.
Hopelijk  komen de weersvoorspellingen voor vandaag uit, dan ga ik lekker van de zon genieten.
De vorige zondagen dat het zo'n mooi weer was moest ik werken, of had ik een verjaardag dus heb ik er niet van kunnen genieten.
Dat moet ik dus nog inhalen.

Succes vandaag met de voorbereidingen.

Terug
Bovenaan