Mickey en Carina

leuk een fot van je kamertje! ik kijk ernaar uit... misschien doe ik nog wel ideetjes op, al zit ik zelf nogal vol met ideetjes! hahaha

morgen de grote dag he! veel plezier met het bewonderen van je uk!

we hopen over 5 weken de meubels beneden te hebben staan... daarna kijken we hoever de bovenverdieping al is, en plannen we hoelanbg we nog over de slaapkamer willen doen. de elektriciteit ligt er al, maa rmoet nog aangesloten worden, en de wandjes meoten nog dichtgezet worden met gips. Als de kamer niet veel tijd meer kost, kunnen we al veel de komende weken doen, maar anders komt dat als het beneden klaar is.

ik denk dat gistere mijn ei is geweest. vandaag ewen mega opgezette buik, en gisteren voelde ik tijdens het eten een flinke steek vanonderen... dus nod over 2 weken (hoop ik)
op dat gebied hebben we niet geklust sinds zondag, dus dit zal dan een verloren ronde zijn. tja misschien maar beter voor mijn lichaam.

succes met je rug! hoop dat het beter gaat!
groetjes

Ik dacht ook dat mijn eitje al geweest was toen we het "onveilig" deden en zie hier het resultaat.
Gewoon nog een keertje klussen, je weet maar nooit.

Over 5 weken de boel inrichten?
Dat is al best snel.
Ik ben ook benieuwd naar foto's van jullie kamers als ze klaar zijn.
Van bouwval tot bewoonbaar huis.

Morgen is inderdaad de grote dag.
Ik krijg nu toch wel de kriebels hoor.
Maar we gaan er vanuit dat alles gewoon goed is.
Na de echo gaan we de kinderwagen, box, en het autostoeltje bestellen.
Heb er al helemaal zin in.

Even snel een beerichtje na een hectische dag.
Vanmorgen om 9 uur hadden we de echo al.
Het zag er allemaal prima uit, voor zover ze dat natuurlijk kunnen beoordelen op een echo.
Ik zweef dus weer lekker verder op mijn roze wolk.

Na de echo zijn we eerst even de stad in geweest.
Lief moest een nieuwe telefoon hebben.
Daarna op naar de babyzaak waar we de laatste grote spullen besteld hebben.

Vanmiddag eerst even bij mijn ouders de echofoto's geshowd, en daarna naar mijn schoonouders.
Toen snel een uurtje slapen, eten en weer werken.
Ik ben nog niet zo lang thuis en helemaal kapot van alles.

Snel mijn bedje in dus.

Trusten.

ow wat een mooie echo's!!!
ben helemaal jaloers! maar op een goede manier hoor...
zulke foto's zorgen ervoor dat ik alleen maar meer zeker weet dat ik ook een keertje zulke foto's wil kunnen showen!

vandaag op kraamvisite bij vrienden die een paar weken late ruitgerekend waren dan wij van ons gupje. gemengde gevoelens....
ik hoop dat ze niet al te veel gaat klagen, weet niet of ik daar dan wel tegen kan!

groetjes!

Pffffffff, heeft het bij jullie ook zo gestormd?
Het ging hier vannacht ook weer flink te keer.
En als dat hier zo is, dan moet het bij jullie wel helemaal erg geweest zijn.
Gelukkig schijnt nu de zon.
Dan ziet het er al wat beter uit.

Vandaag heb ik een rustig dagje voor de boeg.
Lief is naar het voetbalveld en ik kan doen waar ik zin in heb.
Vanavond gaan we lekker uit eten met vrienden.
MMMMmmmmmmmmmmmm, ik heb er al helemaal zin in.

En het is lekker goedkoop, 3 voor de prijs van 2

Doei doei.

hoi hoi

ook hier is het flink onstuimiog weer geweest...
de wind hoorde je suizen langs het huis.

vandaag nog even hard gewerkt. heb het kozijn aan de voorkant in de grondverf gezet, en vanavond nog de tweede laag grondverf eroverheen gezet. deze week wil ik hem helemaal afgelekt hebben. want na deze week beginnen ze daar de keuken te plaatsen. tja dan heb ik liever het schilderwerk daar klaar!

kraamvisite was leuk, maar heb niet het kindje vastgehouden. dat was me net even teveel. ze snappen het vast wel.

lekker joh! uit eten! binnekort moeten lief en ik dat ook weer eens doen!

groetjes uit zeeland

Pffff, ben kapot.
Denk je meelevende collega's te hebben, blijkt dat toch erg tegen te vallen.
Vanmiddag had ik een werkoverleg met aansluitend een planningsbijeen komst.

Er moest gepland worden voor eind april/ begin mei.
Ik gaf aan dat ik wel wat extra wilde werken, maar dat dat wel onder voorbehoud is, omdat ik nu natuurlijk nog niet weet hoe ik me dan voel.
Krijg ik van 1 collega te horen dat ik niet ziek ben, en dat ik best gewoon kan werken.
Tssss, je zal haar toch.
Ik heb nu al vaak pijn in mijn rus.
In mei is mijn buik dikker en zal het werk wel zwaarder zijn dan dat het nu al is.

Soms hoop ik stiekem dat de vk zegt dat ik het rustiger aan moet doen.
Laat ze het dan maar lekker uitzoeken op het werk.

Sorry, ik moest even klagen.

en terecht!
wat raar dat je collega zo reageerde zeg! je zou zoiemand toch wat aandoen!

ik heb de laatste dagen weer veel last van slijm. vooral als ik een tijde gewacht heb met naar de wc gaan. mijn NOD is ergens tussen komend weekend en het weekend daarop. kan namelijk niet duidelijk zeggen wanneer ijn eitje nou is geweest.
ik heb wel belsoten datals er na die 2 weken niks is (geen ongi en geen positieve test), ik dan de huisarts bel. lijkt me niet gek toch?

vandaag weer een stukje geschildert. ik wil deze week het kozijn in de keuken afmaken. als het meezit en de verf goed dekt, kan ik het afkrijgen!
Dan hoef ik niet emer te schilderen als de keuken er staat.

ik ga zo een tukkie doen... ben al moe, terwijl de week nog maar net begonnen is!
liefs Carina
(heel veel sterkte met je rug!!!!)

Terug
Bovenaan