Mickey en Carina

hoi hoi

ga ik net ff rustig zitten en wat drinke, wil ik de test van vanomrgen weggooien.. staater een dun 2de streepje. wat meot ik daar nu mee.

ik weet dat een test maar 15 minuten geldig is, dus kijk nu veel te laat.. maar doen dnek ik over een oaar dagen als er geen ongi is, toch nog maar een test.
laat ik me nu gekmaken.. of zou het toch kunnen?
mijn mannetje zag het ook...

damn bij mij kan nooit iets normaal gaan!

hoe voel jeje?

Jij maakt het wel erg spannend hoor.
Hoeveel tijd heeft er tussen het testen  en het moment dat je het 2e streepje zag gezeten?

Ik heb mijn eerste test 's ochtends rond half 6 gedaan.
Onder de lamp was er helemaal niks te zien.
Toen ik een uurtje of 3 later wakker werd en bij daglicht keek zag ik ineens wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag 2e streepje.
Daar heeft dus ook behoorlijk wat tijd tussen gezeten.
De test die ik toen gedaan heb was ook vaag, maar al wel ietsie duidelijker.
Dus wie weet is er nog hoop.
Ik zou over een paar dagen toch nog eens testen.
Je weet maar nooit.

Hier gaat het redelijk goed.
Vanmiddag nog wel iets oud bloed verloren, maar daarna niet meer.
Pijn heb ik vandaag ook veel minder gehad.
De komende dagen nog maar even rustig aan doen.

Nu is het de hoogste tijd om naar bed te gaan.
Ik zie ineens dat het al 10 over 12 is.

voor iemand die het rustig aan moet doen, zit je toch verdacht laat nog op het forum...
FOEI!

ben blij te horen dat je je weer wat beter voelt. en vooral dat het bleodverlies niet doorgezet heeft... pfff.. zat toch wel in de rats voor je hoor!

tussen de test en de 2de keer kijken zat ongeveer 5 uur. wat naturlijk ook kan.. is dat het   nog een beetje oude hcg is, dat het nog net niet helemaal weg is...
(ik dek mezelf even in, want teleurstellingen krijgen zijn niet mijn hobby)
vandaag werd ik wakker met kleine steekjes beneden. verder is mijn buik nu al opgezet ipv tegen het eind van de dag (dat was de laatste dagen zo)
net even de tampontest gedaan, maar daar was niks te zien. wel wat slijmerigs.

morgenochtend zitten er 2 dagen tussen, dus denk dat ik dan weer test (ls het nog nodig is natuurlijk) of zou jij tot dinsdag wachten???

wat ga je vandaag doen? behalve heerlijk op de bank liggen?
ik mag de rapporten gaan invullen. en een praatbriefje maken voor de rapportgesprekken. volgende week heb ik eerst de gesprekken en dan krijgen de kinderen vlak voor pasen hun rapport mee naar huis.
voor mijn dus 2 drukke weken! zal weinig tijd hebben omk te schilderen in huis. (jammer maar helaas)

groetjes!

ha je al door dat bij mij nooit iets op een normale manier gaat....
zucht!

Hahaha, even lachen om het woord tampontest.
Ik weet niet eens of het een bestaand woord is, maar het is wel een begrip geworden.

Wanneer ik weer zou gaan testen?
Ik denk zelfs vandaag al, al kan vermeerderd hcg in 1 dag natuurlijk niet zo heel veel.
Toen ik eenmaal een streepje gezien dacht te hebben, heb ik dezelfde dag en de dagen daarop volgend steeds getest in de hoop dat het streepje duidelijker zou worden.
Ik heb mijn allereerste test trouwens nog steeds, en het streepje staat er ook nog op.

Ik was gisteravond inderdaad laat.
Ben naar de uitvoeiring geweest van de muziekvereninging waar ik bij zit.
Het was de bedoeling dat dat voorlopig mijn laatste optreden zou zijn, maar ik kon dus niet mee doen.
Wat is dat moeilijk zeg.
Al die weken, maanden voorbereiding, en dan moet je een dag voor de uitvoering zeggen dat je niet mee kan doen.

Vanmiddag ga ik denk ik even naar mijn ouders.
Lief is de hele dag weg.
Eerst voetballen, en daarna met z'n alleen een paar kratten  bier leeg drinken.
Het is een gebruik om als er iemand jarig is geweest te "trakteren" op een krat bier.
Nu zijn er de afgelopen maanden verschillende jongens jarig geweest, en dus komen er meerdere kratten op tafel.
Het is maar waar je zin in hebt.
Ik zie er nu al tegenop dat hij thuis komt.
 Die vieze drank en rooklucht die hij dan bij zich heeft.
Om dan nog maar te zwijgen over het snurken dat hij vannacht zal doen.

Succes met je rapporten.
Het lijkt me niet makkelijk om die te schrijven.

we houden er een heel nieuw woordenboek aan over hahaha!

lijkt me ook moeilijk om iets waar je voor geoefend hebt., niet uit te kunnen voeren. maar je doet het nu eenmaal voor een goed doel!

dus jij zou vandaag ook gewoon testen.. hmmm tja ik heb nog 6 testen liggen, dus wat dat betreft.... maar dan is het niet meer met ochtend urine...
ik denk er nog even over na. (moet nu toch niet plassen want ben net geweest hahaha)

rapporten schrijven is niet het makkelijkste werk. maar ik ben blij dat ik al een redelijk goed beeld van de kinderen heb. en ik heb natuurlijk al wat toetsresultaten... tja en als ouders dienge vragen die ik nog niet van hun kind weet, dan geef ik dat gewoon toe. in die 2 maanden dat ik met de kinderen gewerkt heb.. kun je toch niet alles weten!

ik heb de rapporten voor groep 4 en 5 bijna af. alleen een paar vakgebieden nog niet, want daar ben ik de registratielijsten van vergeten.

de rapporten van groep 3 zijn vanavond denk ik aan de beurt. maar deze wil ik samen met mijn stagiare verder invullen, want die heeft die kinderen vanaf het begin meegemaakt. die heeft vast nog andere inzichten dan ik.

vanmiddag ff wat boodschapjes gedaan, maar kwam thuis met een weeeig gevoel. niet echt misselijk, maar ook niet echt fit.
ik hoop niet dat ik nu ziek word, want dat ik er niet bij gebruiken.... na de pasen mag het, dan is het wat rustiger in huis en op school. ( ik loop al een paar weken te sukkelen, dus het zal wel een keer door zetten, verwacht ik jmmer genoed)

groetjes en wie weet vanaaf nog een testbericht vanuit zeeland   hahaha

weet je wat trouwens toevallig zou zijn...

onze eerste zwangerschap: uitgerekend 1 dag voor de verjaardag van mijn zwager
onze 2de zwangerschap: uitgerekend 1 dag voor mijn nichtjes verjaardag
als het nu weer zo mag zijn: uitgerekend 1 dag voor de verjaardag van mijn zus!

dit houd je toch niet voor mogelijk!
ik wilde je dit niet onthouden!

Als je toch nog 6 testen hebt liggen, waarom zou je dan wachten.
Zo dacht ik er tenminste wel over.
Je wil niet weten hoeveel testen ik alles bij elkaar gedaan heb.

Ochtendurine is natuurlijk het meest geconcentreerd, maar als je het een beetje op kan houden en niet teveel drinkt is avondurine ook niet verkeerd.

Ik heb tenslotte ook 's avonds de eerste overtuigende test gehad.
Een digitale nog wel, en het schijnt dat die niet zo gevoelig zijn.

Eigenlijk wil ik gewoon dat je test omdat ik veel te nieuwsgierig ben
Succes, ik duim voor je.

Terug
Bovenaan