Mickey en Carina

he gets.. dat moet schrikkeen geweest zijn. buikpijn wil je niet hebben als je zwanger bent. wel fijn dat dezelfde verloskundige er is. dan hoef je niet iedere keer je verhaal te doen!

tja rustig aan doen.. makkelijker gezewgd dan gedaan.
ik heb vanavond alleen maar het kozijn een 2de laagje groen gegeven. als het goed is, is dat kozijn nu helemaal af. morgen wil ik nieuwe vensterbankjes halen, dan is de keuken straks echt helemaal af. verder zal ik morgen niet veel doen. dan kan ik er zaterdag weer tegenaan. zondag is een dagje voor de rapporten en ik denk de middag naar het strand. als mijn knie het toelaat.

ik ben de laatste dagen behoorlijk sjaggo.. zal mijn naderende ongi hopelijk zijn!
is er eindelijk duidelijkheid!

lgaan we maar allebei lekker rustig aandoen!
groetjes Carina

Ik heb alle raadgevingen van iedereen opgevolgd en me ziek gemeld.
Het gaat wel ietsje beter maar ik heb soms nog flinke steken in mijn buik.
Op het werk heb ik afgesproken dat ik in ieder geval t/m maandag thuis blijf en dat we daarna gaan kijken hoe het gaat en wanneer en hoe ik weer kan gaan werken.

Bandenpijn schijnt vaak maar tijdelijk te zijn, een paar dagen tot een week.
Ik heb alleen nooit geweten dat het zo pijnlijk kan zijn.
Echt rustig aan doen dus.

Van jou kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om het rustig aan te doen.
Je wil de boel natuurlijk graag een keertje klaar hebben.
Morgen lekker genieten van je vrije dag hoor.

hoi hoi

slim van je om thuis te blijven! nu maar hopen dat het niet al te lang gaat duren voordat het over is.

ik zal het rustig aandoen! het is ook niet niiks. verbouwen, verhuizen en een nieuwe baan.

heb vandaag weer een megaopgezette buik... niet normaal meer.
morgen heb ik trouwens een feestje.. een drinkfeestje wel te verstaan. nu twijfel ik een beetje of ik morgenochtend een test ga doen of niet. morgen zou mijn nod kunnen zijn, maar het kan ook nog een week later zijn. als het raak is, wil ik eigenlijk geen onnodig risico lopen. dus als ik het dan weet drink ik niet.

op dit forum typ ik ook met een groepje wat allemaal wat langer bezig is. volgens mij ben ik het langste bezig, maar het is fijn bepaalde gevoelens te kunnen delen, en niet die verhalen aan te moeten horen van meiden die net gestopt zijn. dat doet me teveel pijn.

ik laat het je nog wel weten als ik getest heb.....
groetjes!

Niet schrikken hoor, maar ik ga zo de vk bellen.
Ik ben vannacht wat bloed verloren.
Het ziet eruit als oud bloed, alsof je net ongi wordt.
Ik op dit moment geen buikpijn, dus ik ga er vanuit dat het niks te betekenen heeft, maar voor de zekerheid dus toch maar even bellen.

Mijn eerste reactie was lichte paniek, nu voel ik me weer vrij rustig.
Ik ga eerst even eten voordat ik ga bellen, dan heb ik in ieder geval wat gehad.

Zodra ik nieuws heb probeer ik me zo snel mogelijk weer te melden.

goeiemorgen!

ik sluit mezelf uit deze ronde. had net 1 streepje op de test.
als mijn eitje later was, en vandaag dus niet mijn nod, dan is de kans erg klein dat het gelukt is, want we hebben die week doordeweeks niet geklust. tja wel in het huis, maar niet in bed.

ik eacht dus nu toch volgende week af of mijn ongi komt....

een fijne dag!
Carina

jeetje we typen tegelijk...
ik schrik me natuurlijk toch rot....

succes bij de vk straks! oud bloe dis neit erg!!!! ik duim dat alles goed is!

degene die moet gaan bloeden ben ik, niet jij!

De vk is even geweest.
Door de telefoon vertelde ze al dat ze dacht dat het om oud bloed ging (dat dacht ik zelf ook al) maar ze is toch even langs geweest om naar het hartje te luisteren.

De kleine heeft weer luid en duidelijk van zich laten horen.
Alles was dus goed.
Als ik meer of helder bloed ga verliezen dan moet ik weer bellen, en ik moet me het weekend rustig houden.

Als jij niet zwanger bent, laat dan de ongi maar snel komen.
Dan weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent, toch?

Fijn weekend.

Liefs Mij

pff gelukkig! ik zat toch wel over je in!

maar goed.. nu moet je dus echt rustig aan gaan doen!
ik ga snel weer aan het schuren!

Terug
Bovenaan