A
Anoniem
Guest
he gets.. dat moet schrikkeen geweest zijn. buikpijn wil je niet hebben als je zwanger bent. wel fijn dat dezelfde verloskundige er is. dan hoef je niet iedere keer je verhaal te doen!
tja rustig aan doen.. makkelijker gezewgd dan gedaan.
ik heb vanavond alleen maar het kozijn een 2de laagje groen gegeven. als het goed is, is dat kozijn nu helemaal af. morgen wil ik nieuwe vensterbankjes halen, dan is de keuken straks echt helemaal af. verder zal ik morgen niet veel doen. dan kan ik er zaterdag weer tegenaan. zondag is een dagje voor de rapporten en ik denk de middag naar het strand. als mijn knie het toelaat.
ik ben de laatste dagen behoorlijk sjaggo.. zal mijn naderende ongi hopelijk zijn!
is er eindelijk duidelijkheid!
lgaan we maar allebei lekker rustig aandoen!
groetjes Carina
tja rustig aan doen.. makkelijker gezewgd dan gedaan.
ik heb vanavond alleen maar het kozijn een 2de laagje groen gegeven. als het goed is, is dat kozijn nu helemaal af. morgen wil ik nieuwe vensterbankjes halen, dan is de keuken straks echt helemaal af. verder zal ik morgen niet veel doen. dan kan ik er zaterdag weer tegenaan. zondag is een dagje voor de rapporten en ik denk de middag naar het strand. als mijn knie het toelaat.
ik ben de laatste dagen behoorlijk sjaggo.. zal mijn naderende ongi hopelijk zijn!
is er eindelijk duidelijkheid!
lgaan we maar allebei lekker rustig aandoen!
groetjes Carina