Mickey en Carina

hoi hoi

ik heb vannacht een onrustige nacht gehad. werd om half 2 wakker van een vreselijke pijn beneden bij mijn venusheuvel.. na een hittepit warm gemaakt te hebben en 2 flinke pinstillers zakte het wel weer. en heb ik toch nog wat kunnen slapen.
mijn eitje kan het toch niet zijn? dat is wel erg laat, en heb ik nog nooit deze pijn gehad.

ik ga nog even rustig bijkomen voordat ik vanaaf weer ga schilderen. ik merk dat het nog wel een drukkend gevoel is daar beneden! pffff denk je alles gehad te hebben! het lijkt wel of het me niet gegunt is allemaal.
zit er ff in een dipje van....

liefs uit zeeland

Je lichaam is denk ik weer aan het herstellen van alles wat er de laatste weken gebeurd is.
Maar als je zegt dat je wel slijm hebt, en je weet ook niet precies wanneer je nod is, dan zou ik toch nog even gaan klussen.
Je weet het tenslotte maar nooit.

Wel vervelend hoor, als je niet weet wanneer je ongi wordt (of niet natuurlijk)
Maar als het te lang duurt zou ik inderdaad even langs de huisarts gaan.
Ik neem toch aan dat hij/zij wel begrijpt hoe vervelend het voor je is.

Ik las dat over een paar dagen de keuken geplaatst gaat worden.
Wordt het huis nog meer huis.
Heerlijk lijkt me dat.

Hier gaat het vandaag niet zo lekker.
Vanmorgen heb ik gewerkt, nog niks aan de hand.
Toen ik thuis kwam kreeg ik branderige ogen (vermoeidheid) en begon ik helemaal te rillen.
Ik heb de hele middag in bed gelegen, en geslapen.
Rond 17 uur werd ik wakker, maar eigenlijk had ik helemaal geen zin om op te staan.
Toch maar gedaan en wat gegeten.
Nu ga ik zo weer lekker op de bank liggen.
Ben alleen thuis vanavond, dus ik kan doen waar ik zin in heb.
Eigenlijk moet ik nog weg, maar ik heg gezegd dat ik niet kom, heb helemaal geen zin.

Morgen heb ik weer een afspraak bij  de vk.
ik ben benieuwd of ze nog over de vleesboom begint.
Zo niet dan vraag ik er zelf naar.
Ik ga er vanuit dat ik doorgestuurd wordt naar de gyn dan is het niet zo'n teleurstelling als het echt zo is.
Maar het liefst blijf ik gewoon bij de vk.
Het is namelijk een erg gezellige praktijk.

Fijne avond nog.

hoi hoi!

jeetje wat rot! hoop dat je een beetje bijgeslapen bent. misschien is al het werk toch wat teveel voor je...
ben trouwens ook wel nieuwsgierig wat de vk zegt.

het is erg vervelend dat je neit van je lichaam op aan kunt. ik wacht nog maar even. als ik weer zoveel pijn krijg, dan bel ik de huisarts. desnoods meld ik me een dagje ziek om even op spreekuur te gaan.  Mar we gaan er maar vanuit dat het eenmalig was.

dhet plaatsen van de keuken begint maandag... en ze hebben er tot en met de vrijdag voor gerekend. maar waaeschijnlijk is het wel eerder klaar hoor!
tja goed werk heeft nou eenmaal tijd nodig!

vanmiddag heb ik de binnendeuren besteld voor de bovenverdieping. ook heb ik eens emt het bouwdepot gebeld om erachter te komen hoeveel (of eerder hoe weinig) er nog over is. waarschijnlijk zullen we nog even moeten sparen voor het nieuwe sanitair en de tuin. maar goed we wisten van te voren dat we niet het hele huis in 1 keer konden doen.
het streven is dus de benedenverdieping en de slaapkamer binnen het budget afkrijgen. (ik heb nog altijd goede hoop)
Als je dan bedenkt dat je in 3 maanden even 60000 euro erdoorheen jaagt.. pfffff

voor mij ff niks meer vanavond.. mijn lichaam verdient wat rust!
liefs Carina

Je moet er inderdaad niet teveel bij nadenken als je aan het evrbouwen bent.
Dat kost nu eenmaal geld.

Wij hadden het met het uitzoeken van de spulletjes voor de baby.
Stonden echt in de winkel van, dat moeten we hebben, en dat, en doe dat er ook maar bij.
Gelukkig viel de prijs nog mee.
Dat komt ook omdat de meubeltjes gemaakt worden.
Dat is veel goedkoper.
Waarschijnlijk zijn we wat dat betreft rond de 700 euro klaar terwijl je er in de winkel toch zeker 1100 euro voor betaald.

Rust jij ook maar even lekker uit, en laat je niet gek maken door alles wat er nog moet gebeuren (moet ik nodig zeggen )

Trusten.

Joepie, ik ben weer goedgekeurd!!!!!!!!!!!!

Over het vleesboompje hoef ik me geen zorgen te maken, en ik kan gewoon bij de vk blijven.
Mijn bloeddruk was goed, en ik kon zelf mijn bm heel goed  voelen.
Over 4 weken heb ik weer een afspraak.
Dat is de laatste keer dat er 4 weken tussen zit, daarna gaan we naar de 3 weken.

kijk! das reden voor een feestje!
het doet me goed verhalen te horen over een zwangerschap die wel goed verloopt...
er is toch nog hoop!

ik moet echt mijn rust gaan pakken, want ik stond vanmiddag te trillen in de kamer toen ik alle boodschappen, telefoontjes ed. had gepleegd. dat kan niet goed zijn.
zo lekker mijn bedje opzoeken en hopen dat het morgen wat beter gaat met mijn knie.
mijn lichaam is aan het protesteren!

truste!

Meid, je moet het echt een beetje rustig aan gaan doen hoor.
Het is wel fijn dat de verbouwing zo lekker op schiet, maar als je zometeen zelf tegen de vlakte gaat kan je er nog niet van genieten.
Dus op tijd naar bed, niet teveel hooi op je vork nemen, en ook ontspannende dingen gaan doen.
Dan maar een weekje later in je huisje.

Hier gaat het even helemaal niet lekker.
Ik heb mega buikpijn.
Urine is al onderzocht, maar er is geen ontsteking in te zien.
Wel suikers, maar dat ik volgens de vk normaal bij zwangere vrouwen.
Waarschijnlijk heb ik erg veel last van bandenpijn.
Soms lig ik echt krom van de pijn.
Het komt met vlagen/steken en zakt even later weer af.
Ik moet mezelf in de gaten houden, en mag de vk altijd weer .
Tot zondagavond heeft dezelfde vk dienst, dus dat scheelt.
Als ik haar nodig heb, dan weet ze al wat er aan de hand is.

Terug
Bovenaan