Mickey en Carina

19 januari opende jij het topic waar we flink op gekletst hebben...
zijn we gewoon onze eerste verjaardag vergeten!

bij deze nog... gefeliciteerd!

I'm dreaming of a white easter....

het sneeuwt hier! grote vlokken sneeuw en het blijft nog liggen ook!

Half 4  het is volgens mij al eeuwen geleden dat ik zo laat in mijn bed lag.
Maar het is dus erg gezellig geweest.

Is het alweer meer dan een jaar geleden dat ik dit (of eigenlijk het andere) topic opende?
Jij ook nog gefeliciteerd

Tja, mijn paasontbijt.
Het was vooral erg eenzaam en vroeg, half 7 vanmorgen.
En erg bijzonder was het ook niet.
Yoghurt  met chocovlokken en daarna een banaan.

Het was de bedoeling dat we vanavond samen zouden eten, maar lief was wat later dan de bedoeling was terug van het voetbal.
Normaal zou ik wel op hem gewacht hebben, maar ik moest om 18 uur weer werken, dus dat ging helaas niet.

Nu begint voor jou dus het leukste van het hele verhuizen, het uitpakken.
Hoe lang zijn jullie nu al in het huis aan het werk?
Net voor de kerst was de overdracht, of heb ik het mis.

Sneeuw?????????
Ik heb geen vlokje gezien vandaag.
Om half 8 vanmorgen scheen hier de zon al volop, en die is voor zover ik me kan herinneren niet weg geweest.
Morgen verwacht ik hier ook wel sneeuw, als ik het weerbericht tenminste mag geloven.

Ik ga nu even relaxen op de bank dan daarna lekker douchen en slapen.
Ik heb nu 4 dagen gewerkt, en ik merk dat dat toch best pittig is.

Alvast een fijne 2e paasdag.

de meubels staan inhuis!!!!
je ziet ze amper staan in deze ruimte, maar wat wordt he tnu al echt ons huisje!!!

de koffie smaakt goed uit het nieuwe apparaat.. de halve familie is al geweest om een bakkie leut te proeven.. hahaha

wij zijn nu 3 maanden in het huisje bezig. beneden is het nu al ver klaar.. nog wat schilderen, wat plintjes tegen de muren aan en wat kleine andere klusjes. boven zitten we nog midden in het gipsplaten verhaal. maar ook dat vordert eigenlijk vrij snel!

de komende week wil ik de kamer verder gezellig maken, daarna wordt het voor mij ook weer schilderen ed. het zal nu wel watlangzamer gaan nu we een bank hebben waar we in kunnen ploffen ipv. een tuinstoeltje.

ik ga zo lekker mijn bedje in.. morgen een drukke dag!

Grrrrrrrr, had ik vanmiddag een heel evrhaal getypt, druk ik op een verkeerde knop.....weg verhaal.
Ik ahd geen zin meer om het nog een keer te doen, dus daarom nu poging 2.

Lekker hoor dat de meubels op hun plek staan.
Nu alles nog ene plekje geven.
Het schilderwerk zou ik als ik jou was op mijn gemak doen, het heeft toch geen haast?
Ik akn me voorstellen dat je er een keer genoeg van hebt.

Ik hoorde vandaag dat de vloer vrijdag al in de kinderkamer gelegd wordt.
Met een beetje mazzel komen zaterdag de meubeltjes al.
Ik ben helemaal happy.

Vandaag hebben we weer 4 boeken met geboortekaartjes gehaald.
Ik denk dat we hieruit wel iets kunnen kiezen.
De 3 boeken die we eerst hadden vond ik helemaal niks.
Vanavond maar eens met lief om de tafel.

ik had dat van de week ook al.. dat mijn berichtje foetsie was..
heb je net een heel verhaal, kun je weer opnieuw beginnen.

wat fijn dat het kamertje zo snel gaat! voor je het weet slaapt jullie babytje erin.. raar idee of niet?

ik weet trouwens niet of ik een paar maanden rust wil op het zwanger worden gebied.. is het niet zo dat als je lichaam er niet klaar voor is, je toch niet zwanger raakt?
en geestelijk is het over een paar maanden toch ook weer heftig.
ik voel me nu weer een stuk beter. heb vorige week gehuild, gemopperd, gevloekt en dat soort dingen. nu het bloeden weg is, voel ik me een stuk rustiger.

volgende week alweer naar de gyn. als mijn lichaam gelijk weer op gang gekomen is, heb ik dan net mijn eitje gehad. ik denk dat ik vraag om een echo, om zeker te zijn dat het mooi schoon is daar beneden. misschien vraag ik ook wel of hij kan zien of het eitje al gesprongen is. normala gesproken zien ze dat wel...

ik ga zo nog even met mijn lief vanuit de bank nutteloos tv kijken! wat is dat lang geleden zeg!!!
groetjes!

(oja en dat schilderwerk dat wacht maar even! ik ga op het gemakje verder met klussen nu!)

Ik zou denk ik in ieder geval vragen om een echo.
Verder zou ik denk ik even afwachten wat de gyn wil doen, maar als je de komende dagen wil klussen zou ik het ook zeker niet laten.
Je weet maar nooit.
Het is belangrijkste is denk ik dat het leuk blijft, en dat niks moet.

Ik ben wel heel benieuwd welke plannen de gyn met je heeft.

vandaag hadden we een workshop met klankschalen. de kinderen vonde het helemaal geweldig, zo'n schaal op je buik en dat werd dan aangeslagen. tuurlijk moest juf ook meedoen van de kids.. en dar lig je dan. met een schaal op je buik. de trillingen door heel je lijf.

ik kan me voorstellen dat mensen er rustig van worden als dat bij je wordt gedaan, maar niet met 20 kinderen om je heen. al was het wel een aparte ervaring.
zo zie je maar... geen dag is hetzelfde in het onderwijs.

morgen heb ik functioneringsgesprek. ik werk er nu bijna 3 maanden. volgens mij is directie wel tevreden, zo niet, dn hoor ik het morgen vanzelf...

groetjes !!!!

Terug
Bovenaan