Mickey en Carina

Ik heb wel een beetje leuk nieuws.
De vloer ligt erin, en de plinten zitten bijna aan de muur.
Alleen zal ik nog even geduld moeten hebben met de meubels, want schoonpapa heeft morgen geen tijd
Maar goed, die paar dagen maakt in principe niet veel uit.

Ik ga nu snel mijn bedje opzoeken.
Afgelopen nacht heb ik slecht geslapen, dus dat ga ik komende nacht weer inhalen.

Kop op hè?
Ook voor jullie komen er betere tijden.

Liefs mij.

laten we het hopen...

ik verwacht natuurlijk wel foto's van het kamertje als je klaar bent!
ook al had ik liever samen met jou die foto's uitgewisseld, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat ik niet met jou meeleef.

vandaag weer een dagje klussen.. ik ga de ochtend verder met het vloertje schoonkrabben (oude granietenvloer) in de kelderkast. daar zitten nu nog lijmresten op van de vloerbedekking. ik wil het graniet weer terug.. dus ik heb nog een leuke klus.
daarna ga ik nog wat afbranden. ermoeten nog wat deuren hier beneden.
lief is boven met een vriend van me weer begonnen met de slaapkamer. ik hoor nu allemaal gerommen en gestommel boven mijn hoofd hahaha

groetjes

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet altijd makkelijk vind om je foto's te sturen en enthousiaste verhalen te vertellen.
Ik weet natuurlijk hoe graag je dit zelf ook wil.
Maar ik vind het fijn te horen dat je zo met me mee leeft.
Dat doe ik natuurlijk ook met jou, maar dat weet je wel.

Heb je trouwens binnenkort een keer je adres voor me?
Je staat namelijk op de lijst voor een geboortekaartje.
Als je liever geen kaartje krijgt is het ook goed hoor.

Lekker klusje heb je vandaag.
Jij liever dan ik.
Ik wil zo boven een beetje op gaan ruimen, maar heb er nog helemaal geen zin in.
Ik zit ook nog in mijn pyama
Heerlijk zo'n luie dag.
Maar ja schoonpapa komt als het goed is zo, dus dan ik het wel zo netjes op hem gekleed ontvang.

ik zal je mijn adres wel mailen...
tuurlijk wil ik een kaartje! ben erg benieuwd wat je uikoiest/gekozen hebt..
ben je er trouwens al uit wat voor kaartje???

schroom je niet hoor.. wat foto's betreft.. ik hoop dat ook ooit emt jou weer te kunnen delen. als ik niet durf te kijken.. dan doe ik het toch niet?
en dan zal ik het ook echt wel zeggen.

ik kan me moelijk afluiten ovoor iedere zwangere...
al moet ik zeggen da tik niet graag weer naar veldhoven ga, omdat ik weet dat mijn schoonzus zwanger is.
en nu dus ook mijn andere schoonzusje.. ik weet nog niet wat ze besluiten (houden of niet), maar ik weet echt niet hoe ik ermee om moet gaan als ze het belsuiten te houden hoor... pffff moet er nog maar even nie aan denken

ik ga zometeen met mijn moeder naar de intratuin.. altijd leuk!
lekker de lente in huis halen!

groetjes

We zijn er al helemaal uit wat kaartje betreft.
Gisteren hebben we het doorgegeven bij de drukker.
Alleen het aantal en de tekst moeten we nog doorgeven, maar dat kon in de 7e maand nog wel.
De tekst hebben we in principe ook al wel, maar ik wil er nog iets op dat mensen moeten bellen als ze willen komen, en ik weet nog niet precies wat.
Ik hou niet zo van die standaard teksten als, vingers en teentje tellen enzo.
Maar we hebben dus nog even tijd.

Heerlijk zeg naar Intratuin.
Dat moet ik ook nodig een keer weer doen.

Zouden ze bij intratuin ook groene mandjes hebben?????

ik heb geen groene mandjes gezien...
wat voor soort mandjes zoek je?
plastic, riet?

kan ik een beetje helpen zoeken vanuit hier....

ik heb vanmiddag een aantal plantjes gekocht, een paar nieuwe potjes en een grote kop en schotel.. ik had al een kleinere waar 3 kruidenplantjes in staan, en heb er nu een grote bij gekocht. die gaat als fruitmand dienen.

lekker ff wat geld uitgegeven aan leuke dingen ipv schroefjes enzo!!!

ben erg benieuwd naar je kaartje.. zal ook eens rondneuzen naar teksten...
dan mail ik ze wel als ik een originele tegen kom!

groetjes

Het liefst wil ik rieten mandjes.
Binnenkort maar een keer naar de Ikea, daar hebben ze vast wel iets.
En ondertussen kijken we hier in de buurt een beetje rond.

Heerlijk zeg dat shoppen bij intratuin.
Ik neem meestal veel meer mee dan de bedoeling was.
De centjes vliegen daar volgens mij  over de toonbank.

Hoe gaat het met het inpakken?
Heb je alles al een plaatsje gegeven?
Je krijgt nu wel wat meer rust of niet?

hoi hoi

ik kom gelukkig wel weer wat meer tot rust.. heb die irri krampen ook niet meer, die ik een aantal weken terug veel had.
dat lijkt me een goed teken!

het uitpakken van de spullen is nu weer even op een laag pitje gezet. alle hoognodige spullen staan binnen, en de rest van de rommeltjes moeten nu weer even wachten.
de plantjes en nu ook de spotje maken het erg gezellig in huis.
ik kan niet wachten tot we echt klaar zijn en lekker onderuitgezakt kunnen genieten! (hopelijk met dikke buik!)

woensdag de gyn... ben er nu al zenuwachtig voor... aan de ene kant wil ik het weten, aan de andere kant ben ik erg bang dat het slecht nieuws is.
mijn moeder gaat mee die ochtend. als i kdan bloed moet ;laten prikken kan ik in haar hand knijpen... pffff
zo kom je nooit in een ziekenhuis, en zo kom je er veel te vaak in een half jaar...
eigenlijk te heftig voor woorden.. 3 miskramen in 7 maanden tijd.

wet je nog dat ik zei dat ik me niet kon voorstellen hoe iemand daarmee om zou moeten gaan.. meerdere miskramen. en nu zit ik zelf in het schuitje.,

maar goed.. we moeten door... ik voel mijn eitje aankomen...
gisteren had ik zin, maar durfde niet mijn ventje te verleiden... dat zegt genoeg.
als ik vanavond het wel aandurf, dan gaan we ervoor, maar anders slaan we toch maar een maandje over.

liefs Carina

Terug
Bovenaan