Mickey en Carina

hoi hoi

vanmorgen kon ik me niet beheersen.. en natuurlijkwas de test negatief.
toen ik de test in het potje stopte wist ik al dat ik dom bezig was. ik moest inmiddels toch wel beter weten....

vandaag nog een stukje geschildert, maar toen het zonnetje ook hier wat begon te schijnen, zijn we lekker spot gaan halen en naar het veerse meer gegaan.

ik ga zo spot weer terugbrengen, die is helemaal doodop!

oja en ze heeft gezwommen! echt een leuk gezicht, 2 jack russels zwemmend in het water.

groetjes

Grrrrrrrrrrr, even mopperen hoor.
Gistermorgen ben ik even online geweest om mijn mail te checken enzo.
Nu was het de bedoeling dat ik gisteravond na de zwangerschapsgym, jawel tijdens het voetbal, hier een berichtje achter zou laten.
Kom ik thuis,   ligt het hele internet en telefoonverkeer plat.
Dat was dus echt niet grappig.
Moest ik dus toch voetbal kijken.

Hoe gaat het nu met je?
Vandaag is toch je nod?

Ik hoop dat we vandaag gewoon de hele dag kunnen internetten, want ik wacht met spanning op een berichtje van je.

hoi hoi

vervelend he.. als iets niet doet wat je wilt!

vandaag is dag 29 van mijn cyclus.. vandaag of morgen verwacht ik ongesteld te worden...
of neit natuurlijk.

de tampontest gaf nog geen roze spikkeltje aan en ik voel me ook nog niet alsof ik ongi moet worden. een langere cyclus kan ik me haast niet voorstellen, want 2 weken geleden op dinsdag verloor ik een flinke klodder slijm.

ben net naar de wc geweest, dus kan nu ff neit testen, maar denk dat ik het straks toch nog even doe.....
(zou toch een geweldige vaderdag zijn zondag?!)

groetjes

Zolang er nog geen bloed is kan het nog alle kanten op, maar ik begrijp je voorzichtigheid.
Ik blijf nog wel even voor je duimen.

Ik heb vandaag de klossen voor onder ons bed opgehaald bij de thuiszorgwinkel.
Als het goed is zet mijn schoonvader ze vrijdag onder het bed.
Het zal wel even wennen zijn om zo hoog te slapen.
We hebben al wel afgesproken dat ze na de kraamweek direct weer onder het bed vandaan gehaald worden.

Verder eigenlijk niet veel nieuws van deze kant.
Nog 3 nachtjes slapen, dan komen mijn ouders en zus terug van vakantie.
Tot nu toe vind ik de tijd nog vrij snel gaan, gelukkig.

Ik zei vanmiddag al tegen de aanstaande papa, zal je zien, is iedereen terug van vakantie valt er veel (onbewuste) spanning van mijn schouders en beval ik heel snel.
Moet eerlijk bekennen dat ik het niet eens zo heel erg zou vinden.

waarom ik hier zo vreselijk vroeg zit te typen...
omdat ik wilde doorgeven dat ik nog steeds neit ongi ben. spannend, al heb ik het idee dat het vandaag toch gewoon gaat gebeuren.. krijg een steeds zwaarder gevoel in mijn buik.

een fijne dag vandaag...

Hee vroege vogel,

Spannende dag vandaag.
Ik ben hier vanavond zeker nog even om te kijken of er al meer nieuws is.
Sterkte met wachten.

Hier gaat het even ietsie minder.
Ik ben verkouden
Je vraagt je toch af hoe je het met het mooie weer voor elkaar krijgt om verkouden te worden.
Vanavond voor het slapen maar weer een paracetamolletje.
Hopelijk is het dan snel voorbij.

verkouden? nu? knap van je!
voel je je verder wel goed?

hier nog steeds niks... als dat zo blijft test ik morgenochtend met ochtendurine...
whaaaaaaaaaaaa ik vind het nu toch wel spannend worden. een cyclus van 31 dagen heb ik al tijden niet meer gehad.

groetjes

Terug
Bovenaan