Mickey en Carina

Ik heb nog wel 2 emmertjes geduld voor je, als ik ze daarna maar weer terug krijg, want ik denk dat ik ze ook wel een keer nodig zal hebben

Vandaag is inderdaad officieel mijn verlof begonnen.
Niet dat ik me er echt anders door voel hoor, want ik zit natuurlijk al een paar weken thuis.
Maar nu komt de bevalling wel steeds dichterbij.
Gisteravond na de partneravond van de gym had ik voor het eerst zoiets van, laat maar komen.

Het is hier eigenlijk best wel afgekoeld.
Vanochtend was het erg somber, maar vanmiddag werd het iets beter.
Gelukkig niet benauwd.
We hebben samen de kasten boven eens uitgemest en gesopt.
Er staan nu 3 zakken kleding in de auto klaar om weggebracht te worden.
Ik heb echt heel veel weggedaan.
Kan ik straks na de bevaliing lekker shoppen.

Heb je ondertussen het nakijkwerk af?
Stoute meid hoor, dat dat je niet eerder gedaaan hebt.

ben halverwege met nakijken..
dus heb niet helemaal stilgezeten.

hoezo  last van nesteldrang? de kasten uitsoppen.. hahaha

de keukenkastjes zijn gereorganiseerd. alleen weet ik dat ik in de vakantie dat nog eens ga doen. alles eruit. dan is namelijk de kelderkast helemaal af en kunnen we de koekjes en chippies enzo daar kwijt.
nu staat bijna alles in de kastjes erbij gepropt.

ga lekker bouwval gezocht verder kijken.. ik lach me rot als ik die mensen bezig zie!
en wij mogen lachen, want wij weten hoe het is!

groetjes

Ik? Nesteldrang?
Hoe kom je erbij.

Toen ik gisteravond mijn tanden stond te poetsen en het kastje in de badkamer open stond bedacht ik me dat die ook weleens een sopbeurt kon gebruiken.
Eenmaal in bed kon ik niet slapen, het was ondertussen half 1.
Even schoot het door mijn hoofd dat ik nu wel de kast kon gaan soppen, maar ik heb het toch maar niet gedaan.
Dat staat dus nog op mijn to do lijstje.

Was het voor jullie niks geweest om mee te doen aan bouwval gezocht?
Lekker iedere keer die camera's op je gericht enzo.
Grapje hoor, ik zou er niet aan moeten denken.

Ik geloof dat de broodjes in de oven bruin zijn, het begint hier te ruiken.
Tijd om te eten dus.

hoe lang is je todolijstje? want anders heb ik nog wel wat aanvullingen!
hier in huis is het een puinhoop.
dat komt vooral omdat de was nog beneden moet drogen omdat het boven nog niet klaa ris en al mijn schoolspullen hier ook rondslingeren.

zal blij zijn als dat allemaal naar boven verhuisd!

wij in bouwval gezocht? nee joh.. mensen die erover nagedacht hebben, die komen daar ehct niet voor in aanmerking. ze zoeken mensen die ondoordacht te werk gaan.
ik lach me werkelijk rot als die die mensen te werk zie gaan, hun tijdpad hoor en ook nog eens hun budget te zien krijg.
wij zijn ook wel iets boven ons budget gegaan, maar we hadden al vanaf het begin vastgesteld dat het geld of net genoeg was voor een badkamer erbij, of net niet. nou dat laatste is het geworden.
de komende jaren zal veel extra geld in het huis gestoken worden, maar dat zie je wel weer terug... en zodra de 2 verdiepingen af zijn, laten we het taxeren!

ga zo de shoarma bakken.. lekker met veel knof! (dus als je wat ruikt!)
groetjes

Snif snif, wat ruik ik????
Lijkt wel knoflook
Toevallig hebben wij gisteren shoarma gegeten, en gelukkig is het goed gevallen.
De laatste tijd ben ik bij iedere had eten of slok drinken wat ik in mijn mond stop bang dat ik last krijg van brandend maagzuur.
Ik ga dan ook niet meer zonder rennies op pad.

Mijn to do lijstje is eigenlijk helemaal niet zo lang.
Na vanmiddag is hij zelfs nog iets korter.
Ben vanmiddag begonnen met de kast in de badkamer, en dat was ook wel nodig.
Als je je bedenkt dat ik nog niet alles heb gehad, en dat het water toch al behoorlijk zwart was, weet je denk ik genoeg

Vanavond doe ik helemaal niks meer.
ondanks dat ik de hele dag rustig aan kan doen en zelfs vanmiddag nog even geslapen heb ben ik helemaal kapot.
Zou zo weer kunnen slapen, maar dat bewaar ik voor vannacht, anders lig ik dan weer wakker.

hoi hoi

of een heel vies kastje.. of een heeeeeeele grote kast!

wie hebben extra planke gehaald voor in de kelderkast en die heeft mark gehangen.
heb de kast leeggehaald en net gedweild. ga zo alvast een beetje inruimen en dan morgenavond de rest.

had net weer wat geks... bij het afvegen weer draderig slijm...
snap er niks van! een week na mijn eitje?! of heb ik dan nu pas een ei? maar vorige week heb ik toch echt een klodder slijm verloren....
hmmmz
weer het bewijs dat ik maar raar in elkaar steek!

slaap lekker vannacht!

vandaag een echte KA UU TEE dag gehad!
het was studie dag en het ging voornamelijk over volgend schooljaar.
baalde als een stekker, want ik ben er dan toch niet meer.
erg frustrerend.

het enige voordeel was dat we op tijd naar huis konden en er geen klas op te ruimen was.
morgen nog een dagje en dan aan het eind van de middag naar het ziekenhuis!
whaaaaaaa

mark vroeg me of ik morgen een test ging doen. ik heb hem gevraagd waarom. eerst deed ie heel vaag, en toe zei hij dat hij hoopte dat het raak was en er eventueel gelijk een behandeling begonnen kan worden.
hij laat nu steeds meer merken hoe graag hij ook een kindje wil.

Wat ontzettend lief dat Mark zo met je mee leeft.
Maar al zou je zwanger zijn, dan nog is de kans vrij klein dat je morgen al positief test, toch?
In ieder geval alvast veel succes morgen.

Ik ben weer terug van de vk.
Alles was goed.
Bloeddruk wel iets hoger(140/80), maar ik met erbij vertellen dat we net voordat we naar de vk gingen boodschappen hebben gedaan en dat we erg lang moesten wachten bij de kassa.
En dat veroorzaakte waarschijnlijk toch wat stress.

De buikpijn die ik de afgelopen dagen heb gehad werd veroorzaakt door de kleine die met het hoofdje op mijn schaambeen ligt.
Het ligt dus met het hoofdje naar beneden en zal waarschijnlijk niet meer draaien
Ik heb nu het advies gekregen om veel in kleermakerszit te gaan zitten.
Dan kantelt je bekken en schiet met een beetje geluk het hoofdje achter het schaambeen in het bekken.

Terug
Bovenaan