Mickey en Carina

ik denk ook niet dat 5 dagen voor mijn nod testen nut heeft...
maar als het mark geruststelt?
ik snap zijn punt wel hoor

wat goed dat de kleine al met zijn/ haar hoofdje naar beneden ligt. en je hebt vast in kleermakerszit dit berichtje getypt....!

ga ff boodschappen doen!
doei doei

In kleermakerzit op een eetkamerstoel zitten is niet zo handig, zeker niet met een dikke buik.
Ik zit dus netjes met mijn benen naar beneden.
Gisteravond heb ik wel even zo op de bank gezeten, maar dat hou je niet lang vol kan ik je verzekeren.
Heb me nu voorgenomen om iedere dag even in kleermakerszit te gaan zitten, maar zolang het prettig is.

Heb je vanmorgen nog getest?
Ik ben erg benieuwd hoe het in het ziekenhuis gegaan is.
Kom straks nog wel even kijken of je al gepost hebt.

hoi hoi

ik heb vanbmorgen geen test meer gedaan. heb er domweg niet aan gedacht.
is denk ik ook maar beter.

in mijn bloed is niets afwijkends te ontdekken. aan de ene kant ben ik daar natuurlijk blij mee, maar aan de andere kant weten we nu dus nog steeds niks.
ik moet volgende week als ik ongesteld geworden ben bellen voor een afspraak een week daarna. dan krijg ik een echo en kijken ze of er eventuele afwijkingen in de baarmoeder zitten.
ik denk neit dat daar iets uitkomt, want ze hebben in veldhoven ook een keer een echo gedaan en toen zag alles er gezond uit.

we wachten dus maar weer af. stiekem hoop ik dat ik dinsdag om een andere reden de gyn mag bellen...

groetjes

Het is inderdaad een beetje dubbel allemaal.
Laten we inderdaad hopen dat je om een andere reden de gyn mag bellen.
Maar toch ook wel fijn dat er nu iets gebeurd qua onderzoek enzo.

Mijn duimen draaien de komende dagen weer volop.

Gaan jullie dit weekend nog leuke dingen doen?

Hier zal het wel een saaie boel zijn.
Mijn ouders zitten op dit moment in het vliegtuig naar Spanje, en mijn zus zit op een bungalowpark in Drente.
Meestal als ik me in het weekend verveel ga ik bij één van hen langs, maar dat gaat nu dus niet.
Ook erg lekker getimed om net deze week naar Spanje te gaan.
Nu maar hopen dat uk niet ineens erg nieuwsgierig naar ons wordt, want  mijn ouders  kunnen niet zomaar terugkomen.

Ik ga nu even relaxen.
Krijg last van een harde buik.
Vanmiddag iets te druk geweest
Samen met lief alle ramen buiten gelapt, boven en beneden.

goeiemorgen

de kleine blijft gewoon lekker zitten waar ie zit!

wij hadden plannen, maar die zijn afgezegd. er zouden loge's uit brabant komen, maar die hadden toch geen oppas.

we gaan vandaag nog even hard werken in huis. met een beetje geluk kunnen we deze week boven met muurverf gaan spelen. ik hoop heel snel de slaapkamer lkaar te hebben

ik heb me vanmorgen trouwens in kunnen houden wat testen betreft. misschien morgen 2 dagen voor nod. dat heb jij toen toch ook gedaan???

ik ga even broodjes halen voor straks en dan aan de klus!
groetjes

Goedemorgen.

Ik heb inderdaad ook 2 dagen voor mijn nod getest.
Alleen over het resultaat was ik niet zo tevreden, want dat was echt mega vaag.
Maar goed, de volgende dag gaf de digitale test zekerheid.

Ik ga vandaag met mijn zusje en haar kids naar Drente.
Mijn zus is daar op vakantie en die gaan we dus met een bezoekje vereren.

Succes met het klussen vandaag.
Als je een beetje door werkt is de slaapkamer zo klaar.

en doorgewerkt hebben we...

de muren staan in de verf, het bed staat in de verf en ook de muren van de 2de slaapkamer staan in de verf.
morgen wil ik het bed een 2de laagje geven, en misschien ook het kozijn al een kleurtje geven. het enige nadeel is dat dat raam nog vervangen moet worden, en misschien het hele schuifraam, dus alles schilderen kan nog niet.

ik hoop komend weekend op onze slaapkamer te kunnen slapen...

misschien ga ik morgen testen, want vanmiddag zei mark iets, wat een beetje bot was en ik zat bijna te janken... dat heb ik anders nooit... zouden het al hormonen kunnen zijn???
of ben ik ook een beetje labiel na alle onderzoeken en het feit dat ik volgend schooljaar niet op de school kan blijven waar ik nu werk???

hoe was jou dag? vast erg gezellig!!

groetjes

Hoi, ik ben er weer.
Ik heb de nacht in Drente doorgebracht.
Het was erg gezellig gisteren en toen besloten mijn zussen dat we wel een nachtje konden blijven.
Moet je je voorstellen, ik had helemaal niks bij me om te logeren.
We hebben bij de AH maar snel een tandenborstel gekocht, en als pyama hadden we een hemd van mijn zus aan.
Het was even improviseren, maar ook wel erg gezellig.
Totdat vanmorgen om 7 uur mijn nichtjes wakker werden en ik dus ook geen oog meer dicht heb gedaan

Jullie hebben ook niet stil gezeten zeg.
Wat heerlijk dat het zo lekker op schiet.

Heb je vandaag nog getest?
Ik weet niet of je reactie door hormonen zou kunnen komen.
Aan de ene kant zou ik denken dat het wat vroeg is, maar aan de andere kant kan je er natuurlijk ook heel gevoelig voor zijn en er al wel op reageren.
Ik ben benieuwd

Terug
Bovenaan