Mier

Hey Mier!

Hoe gaat het met je? Ik heb niet veel tijd gehad om mee te lezen hoe het met je gaat. Maar ben erg benieuwd.

Ik heb ondertussen weer 2 weken in het zh gelegen met abcessen in mijn beide eierstokken..... 2x geopereerd en veeeeeeel antibiotica gehad.

Maar ik ben nu wel thuis met onze dochter. En gelukkig gaat het heel erg goed me haar. ze weegt nu bijna 2600 gram (een kleine kilo is ze gegroeid!)

Groetjes Ester

hey ester,

een topic voor mij!! wat leuk!!
je hebt een dochter!! joehoeee! ik heb de topic gemist van ,,ik ben bevallen van een dochter,, maar ik heb hem gelezen hoor! want ik dacht al volgens mij is het te vroeg geboren! en ja hoor! meer als 7 weken nog wel! poehhh! alles goed nu??
en jij abcessen op je eierstokken? hoe kom je daar nou aan?? geeft dat geen gevolgen voor een volgende zwangerschap??

nou met mij gaat het nu wat beter maar ik heb pas geleden een aangezichtsverlamming gehad,een virus wat op mijn zenuw is gekomen waardoor je dus verlammingsverschijnselen krijg! dus erg zware medicatie gehad (prednison en zelitrex)
nu herstellende er nog van,maar het is zo goed als helemaal bijgetrokken!
ik ben nog niet zwanger! we mogen in december terugkomen bij de gyn. en dan kunnen we in januari van start gaan met IUI! dus eindelijk gaan ze iets doen want dit schiet gewoon niet op...

wat lief dat je aan me denkt zeg!!

xxx mier

Hoi! jaja een heel topic voor jou!

Ja ik ben bevallen, tja mijn hormonen zitten ook van links naar rechts?!?!?! Maar ik heb 6weken plat gelegen 2x weeenremming overplaatsing naar het LUMC en weer terug. langdurig gebroken vliezen en een stuitbevalling met een voet die eerst kwam. Tja wat je allemaal niet kan meemaken.

Die abcessen zijn opzich niet schadelijk geweest voor mijn eisprongen maar omdat 1 eileier ontstoken is geweest kan die wel beschadigd zijn (net zoals bijeen clamydia infectie) Maar ik weet niet of ik uberhaupt nog een 2de zou willen. Dit is best heftig geweest zegmaar. en mijn baarmoeder is en blijft een afwijkende vorm houden dus ja. Maar dat zien we over eenpaar jaar wel weer. Nu lekker genieten.

En fijn dat er schot in de zaak zit. Spannend hoor IUI. gaan jullie het met of zonder hormonen doen? Wij zijn vlak voordat we met IUI begonnen spontaan zwanger geworden. ik hoop dat het bij jou ook zo zal gaan!

Ester

zo dat klinkt idd wel erg heftig!!
hoeveel gram was ze bij de geboorte? 1600gr? en hoe heet ze eigenlijk??
heeft je dochtertje in de couveuse gelegen? of op een warmtebedje? mijn neefje was 6 weken te vroeg geboren en mocht gelijk op een warmtebedje!

heb je nu nog last er van??

dus jullie zouden ook aan IUI beginnen? nou zal wel gaaf zijn als ik nog voor januari nog zwanger raak maar ja weinig hoop, in ieder geval nog 2 kansen voordat we terug mogen komen,dus wie weet....

ik  vind het leuk om wat te horen van je joh!!

xxx mier

Hey,

Ze heet Lisa en bij degeboorte woog ze 1795 gram, geboren bij 32+5 toen is ze afgevallen naar 1640 gram en heeft toen even in het JKZ gelegen voor extra voeding via het infuus. Nu is ze 2600 gram! dus het gaat goed! Ze heeft een tijdje in de couveuse gelegen en toen een paar dagen in een warmte bedje en toen in de wieg.

IUI met of zonder hormonen ligt een beetje aan of jij genoeg eicellen hebt, of ze uberhaupt wel groter worden. zonder hormonen stimuleer je dus niks en heb je ene kleine kans dat je geen eisprong hebt of maar 1. Met hormonen stimuleer je je eicellen, dus wel meer kans maar je moet jezelf dan wel gaan prikken. Sommige zh doen eerst standaard zonder en als het niet lukt dan met hormonen.
Zou het gewoon voorleggen bij je gyn.

ok,ik ga het natuurlijk wel even voorleggen want wil natuurlijk wel de meeste kans hebben dat het lukt!

wat een mooie naam en wat was ze klein,gelukkig dat alles met haar goed gaat!!
mijn neefje was 4 pond toen hij geboren was,dus dat is wel ietsje meer dus vandaar misschien dat hij wel gelijk op het warmtebedje mocht!

xxx mier

Terug
Bovenaan