Mier

hoi ester,

leuk dat je aan me denkt

nou dinsdag geweest voor de uitleg.
maandag moet ik nog terugkomen voor de prikinstructies.
ik heb al wel de puregon pen meegekregen,ik moet dus hormonen gaan spuiten,en op het laatst zal ik nog een pregnyl spuit krijgen om het eitje te laten springen.
ik vind het wel spannend allemaal,maar ik zie er niet tegenop!
ik hoop dat de 1e IUI de 1e week van februari plaats zal vinden,maar ligt er nu een beetje aan wanneer ik nu ongesteld wordt,want als ik te vroeg ongesteld wordt dan valt mijn ei in de vakantie en dus te laat voor de IUI.

met jou alles goed??

xxx mier

hoi!

fijn dat je er niet tegenop ziet!! Ik zou er niet aan moeten denken mezelf prikken enzo! Hoop voor je dat je kan starten en dat je niet op vakantie bent!

Met mij gaat het goed. Ben lichamelijk weer opgeknapt! Lisa doet het ook goed. Moet wel iets meer groeien zodat ze in de cirve zit. en helaas ze moet geopereerd worden. haar open ductus sluit niet vanzelf en moet dus operatief gesloten worden. De ingreep kan pas plaats vinden als ze 10 kilo weegt (is nu 4.5 kilo) dus het wordt ergens in de zomer gedaan. de ingreep is niet groot maar zij is zo klein en het blijft een hartoperatie....... de cardioloog zei dat de narcose zwaarder is dan de ingreep. Maar verder gaat het goed. ga 4 febr weer beginnen met werken. na een half jaar!!!!

Jij heel erg veel sterkte!!!!

Ja het zal wel spannend gaan worden met Lisa maar goed, zonder operatie is ze slechter af.

Ik denk dat jij nu wel aan het spuiten bent of niet?

Wij gaan langzaam aan ook weer denken aan een 2de, ook al zie ik enorm tegen een 2de zwangerschap op. je zou wel denken je bent net bevallen maar de kans dat wij spontaan zwanger kunnen worden is nihiel en ik wil "elke" kans benutten zeg maar. als het weer 2 jaar gaat duren....

Jij heel erg veel sterkte en ik duim voor je!!!!

Ester

hey ester,

ik ben morgen 5 weken dus nog erg pril,maar ik ben zooo gelukkig!!
vind het allemaal wel spannend hoor!

met jou alles goed en met je dochtertje?

xxx mier

Spannend hoor! ik zal voor je duimen dat alles goed mag gaan!

Met mij gaat alles goed, moet nog wel hoop verwerken maar dat gaat wel wat tijd in beslag nenem maar lichamlijk is er niks meer aan de hand.
En met Lisa gaat het ook goed. Ze heeft net een groeispurt gehad en ze zit nu echt in de curve!!! maar ze zal altijd wel een dunnen blijven  
8 maart wordt ze gedoopt!

(zit je niet toevalling op hyves?) ester den hertog

Terug
Bovenaan