Mier

hey yvette,

tuurlijk ken ik je nog!!
ik kom daar eigenlijk nooit meer,en als ik er keek dan keek ik ofdat jij iets had geschreven!!
tjeempie zeg bij jou ook nog niks joh.... ik weet dat je een tijd geleden weer zwanger was maar dat het weer mis was... echt super kl#te!! bij ons is het nu in bijna 2 jaar tijd 1x raak geweest en dat was dus een mk geworden! alles blijkt gewoon goed te zijn! je zou dan toch denken dat het toch vaker raak moet zijn dan dit! echt hopeloos!!!
en nu al dus bijna een jaar niks... zit nu alweer in ronde 12 na de mk! totaal 24e ronde!
hadden ze bij jullie alles al nagekeken? (ik weet het niet meer)

xxx mier

ha mier,
Ze hebben nu , op mijn aandringen, een chromosomenonderzoek gedaan. Uitslag volgt na 3-6 mnd.
Maar ik heb nu een nieuwe afspraak in een ander zhuis gemaakt. Wel pas 13 feb. Maar misschien dat dit meer opschiet. Waar ik nu zit, daar laten ze mij maar aanmodderen. En aangezien ik al 36 ben, hebben we niet eeuwig de tijd. Dus maar kijken of dit wat is. Ga nog wel 1 x terug om te kijken of er iets is om mijn ongi op te wekken. Ben nu al 9 wkn niet meer ongi geworden.
Hoe gaat 't met jou? Heb net wel je verhaal gelezen, hoor. Wat een gedoe, he?
Het lijkt bij anderen zo simpel, vind je niet?
Liefs, Yvette

hey yvette,

gek dat ze jullie zo aan laten modderen! ik hoor alleen maar de verhalen van vrouwen boven de 35 die gelijk geholpen worden! maar dat geldt voor jullie dus niet!
wij starten in jan. eindelijk met de IUI! eindelijk hulp!! want zo komt er ook geen schot in de zaak met dit geklooi!

xxx mier

Hoihoi!

GIng je nu in december naar de gyn en starten met IUI of januari? Het is in elk geval morgen december dus de tijd gaat naar mijn idee wel snel!

Wij zijn dinsdag bij de gyn geweest om alles eens te bespreken wat er mis is gegaan voor, tijdens en na de zwangerschap. Zeer waarschijnlijk zitten beide eileiders nu dicht door de ontsteking.... en zal zwanger worden nu nog moeilijker worden. Hij zei dat het niet perse hoefde maar wel een grote kans. Dus al we zwanger willen worden mogen we na 6 maanden naar het zh. Ook een dubbele kans op een vroeggeboorte en wederom een stuit ligging...  Geen goed nieuws dus...... Het zal dan gelijk IVF worden. Maar gelukkig hebben wij nu Lisa en daar gaat alles goed mee. En zij hoeft waarschijnlijk niet geopereerd te worden!!!! Joepie!!!!!! Ben ik zo blij om.  die open ductus is zeer waarschijnlijk dicht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trek jij het nog een beetje! Hoelang zijn jullie nu al bezig?

Liefs Ester

oh ester dat is een domper!
vandaag weer ongesteld geworden dus morgen bellen voor een afspraak!
en dan januari idd van start met de IUI! ik heb vanmiddag wel een potje zitten janken hoor! ik vind het zooo moeilijk!!

xxx mier

hey mier!

Ondanks dat je nog niet zwanger bent wil ik je een fijne kerst toewensen en hoop ik dat volgend jaar een beter jaar gaat worden en dat jullie kerst 2009 met z'n 3en kunnen vieren!!!!

X Ester

Terug
Bovenaan