Mier

Okee nog 1 maand ff afwachten. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt, wel of geen hormonen.

Ik zal zo nu en dan eens meelezen tegen die tijd. Succes in elk geval!

Ester

hoi ester,

idd nog een maandje afwachten!
vind het best wel spannend allemaal,maar ben wel geruster nu ik weet dat ze eindelijk dan actie gaan ondernemen.

gaat het met je zelf weer helemaal goed?

xxx mier

hai!

Ja met mij gaat het wel. Nog erg moe en Lisa blijft om de 3 uur komen dus 's nachts kom je ook niet echt bij. en dan nog bezoek enzo. Maar ik mag niet klagen hoor.

Ik ben wel gestopt met dfe borstvoeding.  Was er zo lang mee bezig en dan moest ik nog kolven en haar de fles geven en dan was ik een uur verder...... en ik moet nu echt aan mezelf denken anders heeft zij ook niks aan mij. Dus ik ben nu aan het stoppen en ik denk nog 2 dagen en dan ben ik ervan af. Maar het stoppen zelf is ook geen pretje!

Jij nog even geduld! Maar voordat je het weet is het dec. Misschien krijg je wat meer afleiding nu de feestdagen komen.

Gr Ester

hoi ester,

wel goed van je dat je gestopt ben met de borstvoeding,want als het elke x zo lang duurt is ook geen pretje voor jullie allebei!
ben blij dat het beter met je gaat!!

ik ben maandagavond weer ongesteld geworden,al na 23 dagen!!
dus weer flink balen ! maar het is idd zo januari dat we van start kunnen

~xxx mier

Hey,

Das al snel na 23 dagen!! Nou ik hoop voor je dat deze maand snel voorbij gaat en dat jullie snel kunnen starten met IUI.

Gelukkig is mijn stuwing bijna over. en hoopte ik vannacht een keertje te kunnen slapen en dat mijn man de voedingen zou doen alleen werd ik gisteravond gebeld door een vriend van hem dat ze naar het zh moesten want meneer had gek gedaan en zijn hoofd tegen de deurpost gestoten en heeft nu een hersenschudding en moest gehecht worden. Dus ik 's avonds laat naar het zh en dan kom je pas 's nachts thuis en tja toen kon ik vannancht alles doen....... Maar goed het gaat nu met hem wel wat beter en ik heb een beetje slaapgebrek. Ga zo nog ff naar bed toe.

Ester

hoi ester,

nou dat is ook lekker dan! dus je heb een paar uurtjes in het ziekenhuis gezeten!

eind deze maand mijn volgende ongesteldheid,zodra ik dus ongesteld wordt ga ik gelijk het ziekenhuis bellen,en dan krijgen we uitleg over de IUI,ik vind het wel heel spannend hoor!

xxx mier

Hoi Mier, Ken je mij nog van het andere forum?
Hoe gaat het nu met je?
Bij mij wil het allemaal bniet vlotten. Na 2 mk's ga ik in feb naar een ander z'huis. Misschien kan die meer met onze kinderwens doen. Ben na de 2e mk pas 1x ongi geweest. Nu zit ik na 8 wkn nog te wachten. En jij?
Gr. Yvette

Terug
Bovenaan