mijn 1ste iui

Hoi meiden,

Bij ons in de vriendengroep waren er 3 tegelijk zwanger, 1 is net bevallen en 2 de komende weken. Mijn zusje is 19 nov uitgerekend van de 3e en mijn stiefzusje in februari. Mijn zusje zegt de positiekleding te zullen bewaren, maar van mij hoeft dat eigenlijk niet. Heb het stomme idee dat dat ongeluk brengt....

Hummer houd je het een beetje vol?

hoi alabama

ja het gaat wel hoor. ik probeer mezelf niet gek te maken en eigenlijk heb ik deze maand iets meer rust sinds de iui. we hoeven niet meer op uur en tijd te klussen dus het gaat allemaal wat relaxter.
ik ga er niet van uit dat de 1ste keer raak is en ik voel me ook niet echt anders afgezien van pijnlijke borsten die ik altijd heb.

ik heb zelf ook een schoonzus die nu 12 weken is van de 4de. zoooo wat was ik boos zeg ( niet direct op haar) ik had het gevoel dat die baby de mijne had kunnen zijn. waarom zij 4 en ik geen. het duurt even maar uiteindelijk krijgt dat ook een plekje.

en hoe haat het met jou?

groetjes kim

Hallo meiden,

Ja het gaat voor mij nu opschieten.
Morgen weer echo.
Ik denk dat ik a.s maandag of dinsdag IUI heb.
Dus is weer even spannend.

Wat ken ik die gevoelens van boosheid hummer.Ik heb ook aantal mensen in directe omgeving die snel zwanger raakte.Ik had echt zoiets waarom ik niet.Niet dat je het de ander niet gunt,maar je denkt dan meer van ik was eerst aan de beurt.

Nog een paar dagen toch hummer a.s dinsdag testen toch?Of in ieder geval dan mag het.Ik zou zelf ook niet direct testen (proberen dan) omdat je ook net weer een dag later kan zijn.
Al kan ik mij heel goed voorstellen als je gewoon wilt testen.
Spannend,spannend.Ik duim voor je hoor meid.

gr suusje

he suus

idd ik zit maandag op dag 24, dinsdag 25 en omdat ik dinsdag 6 okt de iui heb gehad wacht ik zeker tot 14 dagen later en dat is dinsdag. ik weet niet als mijn ongi uitblijft of ik dan nog lang kan wachten maar probeer het wel. mijn langste cyclus is ooit 1 x 28 geweest en dat zou dan vrijdag zijn.

ga jij morgen voor een follikel meting ? spannend!!!
je gebruikte geen hormonen toch? of wel? ik weet het niet meer.

in ieder geval veel succes x kim

Ho kim,
Spannnd hoor.
Ik gebruik nog geen hormonen nee morgen indd. follikelmeting.
Mijn cylcus ligt meestal tussen 30/32 dg vorige maand na 1ste iui voor het eerst in 2 1/2 jaar 29 dg.

gr suusje

Terug
Bovenaan