mijn 1ste iui

Hoi wenser,

Geen idee.
Ik heb meestal cyclus tusse 28/32 dg.
Dit valt volgens gyn wel onder regelmatig.
Heb mijn ei ook pas altijd rond dag 17 deze maand ook weer.
Was afgelopen maand na 1ste iui op dag 29 ongesteld geworden.

Als ik jou was zou ik het indd. gewoon even vragen aan gyn heb verder geen idee hoe het zit.

gr suusje

Hoi wenser,

Geen idee.
Ik heb meestal cyclus tusse 28/32 dg.
Dit valt volgens gyn wel onder regelmatig.
Heb mijn ei ook pas altijd rond dag 17 deze maand ook weer.
Was afgelopen maand na 1ste iui op dag 29 ongesteld geworden.

Als ik jou was zou ik het indd. gewoon even vragen aan gyn heb verder geen idee hoe het zit.

gr suusje

o sorry mijn bericht staat er 2 keer,maar hij gaf foutmelding aan dus wist niet dat ie hem alsnog had verzonden.
Ik vind dit forum echt super onhandig.
Geef mij het oude forum maar weer.

Kim, weet je al wanneer je IUI 2 hebt? En Suusje hoe ver ben jij met de wachtweken?

Ik hoorde dat je met IUI zonder hormonen toch een spuit moet zetten, hebben jullie dat ook?

Hallo meiden,

1ste wachtweek voorbij voor mij.
Pffff wat een ellende.Ik voel ook weer van alles dus heb er niet zo'n goed gevoel over.
Alabama@ Ik heb nu 2x iui zonder hormonen dus geen enkele spuit.Was gewoon in spontante cyclus en moest d.m.v ovulatie testen eisprong in de gaten houden.

Als deze iui mislukt is krijg ik bij iui3 pregnyl spuit.Dit is 1 spuit die eisprong zeg maar opwekt.
Dus dan is het nog nauwkeuriger en heeft het zh het zeg maar in de hand wanneer je eisprong plaatsvind.Dit is nog niet echt de hormonen.
Dit krijg ik dan 2x in totaal en bij IUI nr 5 krijg ik pas echt hormonen.Pffff hoop niet dat het allemaal nodig is natuurlijk.

gr suusje

Meid, veel sterkte met je laatste wachtweek. Ik hoop dat het snel goed komt en jij ook een wondertje beleeft!

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik ook van alles voelde, waarvan ik een groot deel ik ook wel eens gevoeld heb toen ik ongi werd. En verder niks van misselijkheid of geuren beter ruiken, alleen mijn vollere borsten, stijve pijnlijke tepels en krampjes. Nou dat zijn toch bijna ongisignalen.

Sterkte in ieder geval meid.

Wenser

he meiden

vandaag bij de gyn geweest voor folikkelmetting.
ik heb er 2 links en rechts en ze zijn 14 mm. ik moet dus vrijdag voor iui 2. ik vind het appart want volgens de berekeningen zou ik woensdag al moeten. zo ging het vorige maand ook. ik loop dus 2 dagen achter.
@suus. veel succes met je laatste wachtweek.
@ wenser geniet maar lekker dat je niet te veel kwaaltjes hebt.
@ alabama. ik gebruik al vanaf de 1ste iui hormonen. puregon om mooie eitjes te maken en pregnyl voor eisprong.

succes meiden x kim

Hallo wenser@ Heb exact ook die klachten.Mijn borsten staan op springen en zonu en dan krampen,maar voel mij ook niet anders dan anders dus vanwege die signalen ga ik er dan ook vanuit dat het niet raak is.
Al blijf je de hoop hebben natuurlijk.
Nog 5 dagen geduld.Vorige maand werd ik ook zaterdag ongesteld en heb nu op zelfde dag iui gehad dus ga er vanuit dat ik ook weer zaterdag dag 29 ongesteld word.

Kim@ Voor jou dus ook weer bijna 2de iui spannend meid.

Alabama@ De reden van iui met of zonder hormonen wordt vaak bepaald aan je situatie hoe ze starten.Bij onverklaarbare onvruchtbaarheid starten ze vaak direct met hormonen.En bij bekende oorzaken zoals vijandig baarmoederslijmvlies (wat onze oorzaak nu is) proberen ze het eerst in normale cyclus.

gr suusje

Terug
Bovenaan