mijn 1ste iui

he meiden

mijn ongi zit er aan te komen ( bruin vloed)
dus mijn 1ste iui is mislukt. erg jammer maar wat ik niet begrijp is dat sinds ik de kijkoperatie cyclussen heb van 20 / 22 dagen. ze worden steeds korter.
nu moet ik maandag weer beginnen met puregon spuiten dus ik zal even aan de gyn vragen hoe dat nu komt en of er niks aan te doen is.
want nu is mijn innestellingsperiode ook veel te kort.

gr kim

Kim, wat balen zeg! Wel heel gek die korte cycli, zeker ook omdat je hormonen hebt gebruikt? Misschien was het wel een bijna-innesteling. Sterkte met het verwerken van de teleurstelling!

Hoi kim,

Balen zeg.
Ik had ook een hele korte cyclus na 1ste iui had mij er ook nog niet op ingeteld.
Heel herkenbaar dus nu jou reactie.
Ik heb eens ergens gelezen dat je na iui vaak een korte cyclus hebt.Ik heb toen ook aan gyn gemeld en die zei mij dat als je tussen 10-14dg na eisprong (IUI) ongesteld wordt dit als normaal beschouwd wordt.

Sterkte.Ik weet precies hoe je je nu voelt.
Nu weer moed verzamelen voor volgende poging.

Gr suusje

Hoi Kim, ik schrijf net bij andere topic over hoe het gaat en dan lees ik dat je een beetje ongi bent geworden. Shit hoor, vind het echt heel rot voor je. ik denk dat we allemaal wel goede hoop voor je hadden, sterkte meid.

Gr WEndy

Dag Kim,

Veel sterkte met het verwerken van de teleurstelling. Ik hoop dat je weer met goede moed aan de volgende poging kunt beginnen. Het lijkt mij nog moeilijker dan normaal omdat je toch het idee hebt dat je kansen groter zijn (hoewel dat statistisch niet helemaal klopt volgens mij maar zo voelt het vast wel!)

Succes meid,

Wenser

Dag meiden,

Ik moet morgen weer voor IUI nr 2.
Morgen om 14.00uur de insemenatie dus dan beginnen de vreselijke wachtweken weer.

gr suusje

he meiden

bedankt voor de lieve berichtjes. ik moet morgen weer beginnen met spuiten en volgende week maandag echo en dan zal woensdag de iui zijn.

suus alvast veel succes morgen en we gaan er weer met volle moed tegen aan.

wendy. idd de kans dat het met iui lukt is ook maar klein maar goed ik hoop gewoon dat ik ooit een kindje mag krijgen dus we blijven positief. het enige wat ik klote vind zijn die hormoon spuiten. het is niet dat het veel pijn doet maar ik word er een beetje emotioneel van. ik moet toch wel een naald in mijn buik steken ( wat hebben we er veel voor over).

veel succes allemaal x kim

Terug
Bovenaan