mijn 1ste iui

Dat kan ik mij goed voorstellen, ik zou daar ook erg tegenop zien, dat prikken. Ik vind het snijden voor een kijkoperatie al lastig te verkroppen. Maar wat je zegt: je hebt er veel voor over. Wat ben je toch een bofkont als je uit je zelf snel zwanger wordt je er helemaal geen weet van hebt wat andere vrouwen allemaal moeten ondernemen!

Sterkte meiden.
Wenser

He,

Dankje wendy en kim we gaan er weer met volle moed tegenaan.

Kim@Wat snel weer zeg die IUI bij mij is het namelijk morgen excact 28 dg geleden dat ik vorige iui heb gehad.Lijkt bij jou veel sneller te gaan.Of is dat helemaal niet zo en lijkt het maar zo.
Wel bizar he hoe snel je de draad weer oppakt en hoop verzameld voor volgende poging.

xsuusje

he suus

het kan kloppen dat het bij sneller gaat want ik heb nu een cyclus gehad van 22 dagen. normaal is dat bij mij 24/25 dagen maar sinds de operatie heb ik cyclussen van 20/ 22 dagen. van de ene kant wel fijn een korte cyclus maar ook weer snel een teleurstelling verwerken.
ik had de 1ste iui wel onderschat. de 1ste week voelde ik me vrij rustig maar de laatste week nam de spanning ernstig toe. ik hoefde gelukkig niet lang te wachten want ik zag zaterdag al dat het mis was en gisteren in de efteling brak het flink door.

x kim

Hallo meiden,

Nou 2de IUI achter de rug.
Was toch wel weer even spannend.
Had nu een andere verpleegkundige die het toch ook weer op een andere manier deed.Mijn vriend mocht zelf het zaad erin spuiten met spuitje.Dan heeft het toch nog iets bijzonders.Was lieve verpleegkundige en die betrekt dan toch ook je vriend erbij.
Verder moest ik van haar nog half uur op re-kant blijven liggen,omdat ei aan rechterkant sprong.
Dus hopelijk heeft het effect.
Zo zie je maar dat ze het allemaal anders doen.
Ben ook weer een half uur blijven liggen.
Vorige keer ook hoor,maar je vind het dan toch weer eng op te staan en bent bang dat alles er weer uitloopt.
Nu weer 2wk wachten.

Kim@alweer moed verzameld voor volgende iui.Dan heb jij indd. korte cyclus.Ik vond het bij ons ook wel weer snel gaan hoor.Vandaag excact 28 dagen geleden met vorige iui.

Grsuusje

Suusje, wat fijn dat ze zoveel tijd en begrip voor jullie hadden. Lijkt me toch ook wel bijzonder wat je beschrijft, dan is het iets meer van jullie samen!

Veel sterkte weer de komende twee weken. De eerste week gaat meestal wel, maar die tweede.. pffff.

Ik heb eigenlijk altijd een kortere cyclus dan 28 dagen, zoals ik al schreef. Gaat t wel lekker snel, maar ik ben ook wel bang dat de eitjes dan sneller op zijn uiteindelijk.

gr.
Wenser

he wenser

dat denk ik ook wel eens ja! dat mijn eitjes sneller op zijn met een korte cyclus. ik heb meestal een cyclus van 24/25 dagen maar nu sinds 1 sept ( kijkoperatie) 20/22 dagen.

ach ja ik kan steeds wel weer wat nieuws verzinnen om mezelf gek te maken hihiihi.

suus zo dat zit er weer op. nu weer lekker afwachten pppffffff.
ik mag volgende week voor iui 2.
gr kim

hoi hummer,

Ja ik vond het ook wel bijzonder.Het is al vervelend genoeg het is dan fijn als je je begrepen voelt en ze toch je partner er ook bij betrekken,want meestal laten ze die meer links liggen.

Ja de w8tweken zijn weer begonnen.Ik vond vorige keer 1ste week ook snel gaan,maar 2de week niet.
Vorige keer werd ik ook al na 11dg ongesteld dus dat zou dan volgende week zaterdag zijn.
Nou ik hoop het niet.
Je hebt nu toch een 2de keer meer hoop al wil ik dat niet hebben.

Geen idee hoor wat je zegt als je kortere cyclus hebt je eitjes eerder op zijn.Goede vraag!!Maar een cyclus van 28dg is niet kort hoor,maar heel normaal.

gr suusje

Nee ik heb ook vaak een cyclus van 25 dagen, 1 x van 28 en een aantal keer van 21 a 22 dagen. Dus dat is toch wel kort, zeker omdat mijn ei tijdens de echotijd bij de 16 dagen zat. Dus dan heb je maar weinig dagen voor de innesteling.

Ik ben naar een natuurgeneeskundige arts geweest. Ik bleek een disbalans van schimmels en bacterien in mijn darmen te hebben en dat straalde volgens hem ook door op baarmoeder etc. Toen ik behandeld was met medicijnen (oa. probiotica) ben ik daarna altijd 25 dagen geweest, dus dat is wel goed. Toeval?

Ik zal t eens aan de gyn vragen, of het werkelijk gevolgen heeft.

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan