Mijn baby brabbelt niet meer

<p style="text-align: right;">Mijn baby van bijna vier maanden brabbelt niet meer en heel toevallig na haar eerste vaccinatie!! Nu als ze graag wil terug praten dan komt er een kuchje uit. eerste kon zo mooi brabbelen als een baby van 6 maanden. Zelfs cb zei had dat opgemerkt. Maar doet ze niks meer. Ik weet ze is nog te jong om daar iets over te zeggen maar mijn gevoel zegt dat die vaccinaties baby's ziek of anders maken. Heeft iemand ervaring hiermee? Groetjes sam </p>
 
Dat doen ze zeker en dat is 1 van de redenen waarom ik niet ga vaccineren. Las alleen je titel en ik wist dat het over een vaccine ging.
Ik ga voor de natuurlijke immunisatie van mijn toekomstige kleine inplaats van spuitjes dat vol zit met giftige ingrediënten en je immuunsysteem onderdrukken inplaats van te verbeteren en daarnaast de hersenen van je kind aantast want tja dat doen zware metalen als kwik en aluminium.
Heb jaren research gedaan op basis van wat ze me leerde tijdens me studie. Je kan zelf ook opzoeken hoe het bij meerdere kinderen verandering in hun gedrag heeft gebracht. Zij
 
Zijn* ouders die hun kind gewoon filmen voor en na een vaccine (niet met de bedoeling om te laten zien wat een vaccine doet maar gewoon familie filmpjes) en je kan daar duidelijk zien watvoor gedragsverandering het heeft aangericht bij ze. 
Daarnaast kan jezelf onderzoek doen naar de ingrediënten van een vaccine en hoe een vaccine eigenlijk een belangrijk deel van je immuunsysteem ontduikt door het direct in je bloed te spuiten. 
Er zijn groepen op fb waar je terecht kan voor meer informatie (ik weet niet of er Nederlandse groepen zijn, engelstalige wel). Zoek ook naar unvaxxed voor meer info.
Succes met je kleine! Ik hoop dat ze hiervan hebt geleerd en dieper gaat voor de gezondheid van je kind. Niet omdat 'iedereen' het doet en 'prima' (alsof hun überhaupt weten dat ze prima zijn...) is geweest betekent het niet dat je jouw kind die risico wilt geven, toch?
 
Bedankt voor je reactie. Ik zat daar nog te aarzelen maar ze heeft toch uiteindelijk overgehaald. Ik voel schuldig. Ze heeft eentje gehad en daar blijft het bij nooit meer troep!! Ik heb vandaag afspraak gemaakt bij een klassieke homeopaat. Ik heb gehoord dat het weleens kan helpen om de vaccinatie te ontstoren. 
 
Jazeker! Je kan je kindje detoxen dus hopelijk de zware metalen verwijderen of op zen minst loskoppelen van de ontwikkelend hersenen van je kleintje. Gedragsverandering heeft echt met de hersenen te maken dus het heeft de hersenen aangetast. 
Je willen je zo graag pakken met angst om toch te doen wat ze willen, ik begrijp het en geef je echt niet de schuld hor. 
Ik snap de hele gedoe achter het inspuiten van gif in babies niet. Ze kunnen borstvoeding en natuurlijke immunisatie niet nabootsen met prikken. Het is juist gevaarlijk om een wezen met een nog ontwikkelend immuunsysteem als hersenen te injecteren met die ingrediënten. 
Ik hoop dat de homeopathische doctor je kan helpen! Echt heel veel succes en sterkte! 
 
Mijn baby van vier maanden stopte ook met brabbelen en begon met de lichamelijke ontwikkeling. Later stopte de lichamelijke ontwikkeling meer en ging ze meer brabbelen. Hoort erbij. Voel je vooral niet schuldig. Sowieso zijn de vaccincaties minder erg dan de ziektes. Sowieso zou ik uitzoeken of je alle vaccinaties wil geven, sommigen beschermen maar tot 2 jaar en sommigen zou je apart kunnen geven. Sommige ziektes kun je er uit laten. 
Maar laat je vooral niet bang maken door mensen die zeggen dat vaccinaties altijd slecht zijn of juist altijd moeten. Denk er zelf over na en doe je eigen onderzoeken 
Ik denk dat het ook met de ontwikkeling te maken heeft. Misschien heeft ze iets anders ontdekt en is ze nu dat aan het ontwikkelen.
 
Eens met zwangere 22-er. Laat je niet gek maken. Die vaccinaties zijn er niet voor niets... 
Al moet je het natuurlijk zelf weten als je ervoor kiest niet (meer) te vaccineren. Dat is je goed recht. 
 
 
 
Terug
Bovenaan