Mijn baby brabbelt niet meer

@ Lady-mom, dan laat je je kind toch niet vaccineren! Helemaal prima en jouw/ jullie beslissing. Als je goed hebt gelezen ben ik niet pro of anti!! Ik zeg nu polio en difterie omdat de dtkp-prik als eerste in m’n hoofd op komt. 
Als je je kind niet laat vaccineren, prima! Hoop dat je kind niet te veel andere niet gevaccineerde kinderen tegenkomt... Want juist de niet gevaccineerde kinderen zorgen voor een snelle verspreiding! Denk aan een paar jaar geleden rondom de ‘bible belt’. Die hele hype over niet vaccineren.... je zou je (overgroot)oma eens moeten vragen hoe het er vroeger aan toe ging! Bedenk ook even waar je wel/ niet op vakantie kan gaan zonder risico te lopen. Denk dat er best heel wat fijne vakantiebestemmingen af zullen vallen. 
Wat mij betreft: case closed hier zal nooit iedereen het over eens worden. 
 
Precies Babette, ieder zijn eigen keus. Maar wat mij betreft is bangmakerij niet nodig. Iedereen kan zelf een onderzoek doen en keuze maken voor haar eigen kindje.
 
Onze dochter stopte met 4 maanden ook ineens met brabbelen en begon zich lichamelijk veel meer te ontwikkelen. Ze rolt om en is veel beweeglijker. Dat brabbelen komt wel weer, niets om je druk over te maken. En dat heeft niets te maken met wel of niet vaccineren. 
 
Zucht, ik zit dit te lezen en denk laat iedereen lekker in zijn eigen waarden over wel of niet vaccineren! Maar ga vooral niet lopen roepen dat iemand er “geen verstand” van heeft omdat diegene wel kiest voor vaccineren en jij niet!
ieder kind ontwikkeld zich op zijn eigen manier en eigen tempo! Langer, vaker, korter ziek... lekker boeiend! Bv of flesvoeding lekker boeiend. 
IEDER VOOR ZICH!!!!
 
Heeft ook te maken met de vierde sprong "gebeurtenissen". Ken je de 'Oei ik groei' app? Hier kun je alles in teruglezen over wanneer je baby ongeveer welke ontwikkeling meemaakt. Waarschijnlijk zit je baby nu in de vierde sprong, waarbij het normaal is dat ze tijdelijk even minder brabbelen...
 
Terug
Bovenaan