Mijn baby brabbelt niet meer

Ik dacht ook meteen aan dat ze waarschijnlijk ergens op focust qua ontwikkeling. Mijn oudste had dat geregeld het eerste jaar, tweede jaar een stuk minder. Zo kon ze al redelijk vroeg staan, rond de 8 maanden. Ze maakte een beginnetje om te gaan lopen. Maar dat stopte. Ze begon toen haar spraak verder te ontwikkelen. Zo hoorden we net voor haar eerste verjaardag haar eerste woordje. En 3 maanden later, bijna een half jaar dat ze stond liep ze pas, maar dan ook in een keer.
 
Ook wij hebben ons zoontje niet laten vaccineren omdat er tal van studies zijn die aantonen dat vaccineren op zo’n jonge leeftijd heel schadelijk is voor het immuunsysteem. Op internet kan je vinden wat voor soort toevoegingen er in de vaccins zitten, is puur vergif. Wij lopen in plaats daarvan bij een homeopaat en hij krijgt een profylaxe. Klopt dat de homeopaat het kan ontregelen. Het is natuurlijk ieder zijn eigen keus, maar na velen klinische studies gelezen te hebben, hebben wij besloten onze kleine niet in te laten spuiten met die rotzooi terwijl het immuunsysteem in ontwikkeling is. Ik hoop dat de homeopaat je kan helpen, daar ga ik in ieder geval wel vanuit.
 
@Superjuffie,
Nee ze zijn er zeker niet voor niets, ze zijn er voor winst en om je als klant voor leven te hebben. Niet gevaccineerde kinderen zijn gezonder dan die dat wel zijn. Waarom worden vaccinaties niet zo getest zoals elk ander medisch product? Omdat ze zogenaamd voor de bevolkingsgezondheid zijn waardoor ze heel veel regels en testen ontduiken. 
Doe zeker zelf onderzoek en maak zelf de beslissing. De bedrijven die ze maken zijn al gepakt op het feit dat ze aan data hebben geknoeid om zo de vaccines te verkopen en te promoten. 
Mij niet gezien met me kleine bij geen enkele vaccinatie. 
 
 
Lady's mom: Daar verschillen we dan over van mening... zeker over dat niet-gevaccineerde kinderen gezonder zouden zijn dan gevaccineerde kinderen. 
Daar geloof ik niet in. Denk toch echt dat die gezondheid voornamelijk van andere factoren afhangt. 
 
Of je erin gelooft of niet is aan jou. Er was een studie dat het wel concludeert tot de cdc die studie heeft laten verwijderen want tja het zou hun winst en verkoop belemmeren of zelfs stop zetten.
Weet je waarom er bij elke bijsluiter wordt vermeld dat er geen garantie is dat je immuun wordt van een vaccine? Omdat er geen enkel studie volgde (studies door de bedrijven) om de effecten van vaccines te onderzoeken, om überhaupt te onderzoeken of ze doen wat ze zeggen dat ze doen... mensen gaan er gewoon vanuit dat het werkt omdat ze beweren niet ziek te worden terwijl data en onafhankelijke onderzoeken duidelijk aangeeft dat ze wel degelijk ziek worden en dan ook waar ze voor gevaccineerd zijn. 
Er zijn wel onderzoeken van de ingrediënten en wat ze doen als je ze zelfs samenzet. 
Ik vind het goed dat je zelf mag beslissen of je het doet of niet maar ik zie wel steeds meer de push om het te gaan verplichten... 
Dat moet en mag niet gebeuren.
 
Daarnaast, om verspreiding te voorkomen van een virus of ziekte is door middel van hygiëne, niet door jezelf te laten injecteren met de virus of antilichamen (dat ook een indringer is voor je lichaam daarom ben je maar een aantal jaar 'beschermd') met gifstoffen en dierlijke cellen/ foetuscellen/kankercellen. 
Wat je consumeert is ook een belangrijk factor want als je gezond eet help je je immuunsysteem. 
 
 
Hygiëne houdt niet alle virussen tegen. Bacteriën is een ander verhaal daar is hygiëne wel een goede voor, maar virussen werken heel anders. Die worden meestal door de luchtverspreid.
 
 
Terug
Bovenaan