mijn ergste oud en nieuw ooit!!!

hoi hoi

ik weet op dit moment niet hoe ik het vanavond ga trekken....
ik voel me zo alleen zo boos zo eenzaam zo in de steek gelaten.

mijn vriend viert vanavond ws zijn mooiste oud en nieuw ooit!!!!
hij is bij dat mokkel waar hij verliefd op is en laat mij alleen achter

hij wil niet meer verder met me, maar hij kiest ook nog niet voor haar...( zegt hij!!!!!).. want vanavond viert hij dus wel oud en nieuw bij haar!!!!

nou mi kies je dan toch voor haar!!!!!

als hij bij vrienden zou zitten of bij zijn ouders en dan sophie bij zich zou hebben zou het minder pijn doen
maar waarom moet hij met deze feestadg en bijzondere gebeurtenis bij haar zijn

haar kinderen zijn er wel, maar zijn eigen dochter is er niet.....
hij kiest voor zijn eigen behoeftes en laat ons achter..

ik zou hem willen haten en willen uitschelden ed, maar ik kan het niet, ik hou nog zoveel van hem ik wil niet zonder hem, hij hoort bij mij, hij is mijn maatje mijn mannetje mijn ventje...

pfff waarom doet het zo'n pijn en waarom gaat hij nu naar haar toe...
ik moet er ook niet aandenken hoe ze de nacht gaan doorbrengen.... dat doet zo'n pijn, die gedachten..

ik ben vanavond gelukkig niet alleen, ik ga naar een collega en probeer toch wat te gaan genieten, sophie neem ik lekker mee, ze is mijn steun......mijn meisje...

bedankt voor het uiten van mijn frustraties....

liefs tobi

Oh lieve Tobi, zit met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen!

Ik kan me voorstellen dat je zo, zo vreselijk boos bent en verdrietig, eigenlijk gewoon alles tegerlijk! Wat een klote streek en dat helemaal op zo'n moment!

Ik kan het helaas niet voor je veranderen ik wil je alleen wel veel sterkte toe wensen.
En Tobi je hebt heerlijk meissie, geniet van haar en van elkaar. Je bent sterk en komt er wel al zal dat met veel tranen gepaard gaan. Ik denk aan je.

Groetjes Fennie en Jente

Meiske toch!!!!

Gelukkig ben je niet alleen vanavond, maar fijn is anders!

kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer weet wat je hiermee aan moet!
hij zegt nog niet gekozen te hebben, maar zit wel bij haar vanavond.
ik heb er geen woorden voor!!!

heel veel sterkte voor jou en je meisje!

Lieve Tobi,

Ik zat vanochtend nog aan je te denken en ik vroeg me af hoe het me je en met je relatie zou zijn.
Nou, gigantisch K**!!! dus.

Ik zit er zelf bijna gefrustreerd van te raken: wat een KL*****K!   Sorry hoor, maar ik vind hem toch wel heeel erg egoistisch bezig op dit moment.
Het is natuurlijk moeilijk om boos op hem te zijn als je nog zoveel van hem houdt. Maar ik vraag me af of je niet van de persoon houdt die hij 10 jaar geleden was ipv wie hij nu is....

Ik wens je veel sterkte toe. Gelukkig is december bijna weer voorbij. Ik hoop dat 2009 voor jou veel goeds in petto zal hebben, wat dat ook moge zijn voor jou.
Je verdient het niet om zo behandeld te worden. En je kleine meid ook niet.

Kom gerust vaker je hart luchten hier, niemand die daar een probleem van maakt.

En deze is voor jou:

Ellen mv Julian

Wat ongelooflijk moeilijk dit,.. Heb zo met je te doen..
Gelukkig zit je vanavond niet alleen en hoop ik, met vele andere, dat 2009 je veel moois mag gaan brengen.

Hou je taai meid!!!

Esmé mv Kay en ???

Djiezus Tobi! Wat een klote situatie.
Bleeeeehh... bij de gedachte alleen al krijg ik moordneigingen!! Wat een hufter.
Sorry, maar dat moest er even uit.

Ik wens je heeeeeel veel sterkte en kracht, samen met je meisje.
Ik zou willen dat ik het verdriet en de wanhoop bij je weg kon toveren.

Veel liefs,

Tessie (die hier met kromme tenen van ergenis zit)

Lieve lieve Tobi!

Wat verschrikkelijk k*t voor je!

Neem alsjeblieft een goede raad van me aan: kies voor jezelf, want hij heeft zijn keus duidelijk al gemaakt. Ik weet dat dit niet leuk is om te horen, maar doe het om jezelf en je mooie dochter nog meer ellende te besparen. En ik spreek jammer genoeg uit ervaring....

Ik heb met mijn ex eigenlijk hetzelfde meegemaakt: meneer kon niet kiezen (hij wilde ons het liefst allebei!)
Ik dacht toen nog: ga maar naar haar, dan kan je vergelijken (hoe naief kan iemand zijn).
Het gevolg was dat hij dus 2 tot 3 keer per week bij haar sliep en ik dus moederziel alleen kapot ging in ons huis!
Als hij dan weer thuis kwam, was ie poeslief en aardig. Hij wist dat ie nooit meer iemand zou krijgen zoals ik bla bla bla. Op een gegeven moment had ik dus totaal geen eigenwaarde meer, ik dacht dat alles aan mij lag en dat ik onze relatie kapot had gemaakt!
Uiteindelijk heb ik de knoop doogehakt en ben weggegaan. De dag dat ik wegging huilde hij tranen met tuiten, maar ging wel meteen naar haar toe!

Wat ik probeer te zeggen: hij doet nu alleen maar waar hij zin in heeft en denkt totaal niet aan jullie gevoelens. Hij probeert jou aan het lijntje te houden! En dat verdienen jij en Sophie niet, je bent veel meer waard!
Ik zou hem zeggen: als je nu vanavond naar haar gaat, moet je daar maar gelijk blijven en nooit meer terugkomen! Het klinkt ongelooflijk hard, maar anders ga je hieraan kapot, geloof me!
Tuurlijk hou je nog van hem: hij is de vader van je dochter en je hebt zoveel mooie jaren met hem gehad. Maar dat komt echt niet meer terug na wat er nu gebeurt! je blijft hem altijd verwijten maken en je kan hem nooit meer vertrouwen...
Lieve Tobi kies voor jezelf en je dochter, je bent nog jong en er ligt een mooie toekomst voor je! En wie weet is die toekomst met iemand die wel voor 1000% van jou en Sophie houdt!

Meis ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! en als je wilt praten, wij zijn er altijd voor je hoor!

Een hele dikke knuffel van Cissy

Terug
Bovenaan