hoi hoi
ik weet op dit moment niet hoe ik het vanavond ga trekken....
ik voel me zo alleen zo boos zo eenzaam zo in de steek gelaten.
mijn vriend viert vanavond ws zijn mooiste oud en nieuw ooit!!!!
hij is bij dat mokkel waar hij verliefd op is en laat mij alleen achter
hij wil niet meer verder met me, maar hij kiest ook nog niet voor haar...( zegt hij!!!!!).. want vanavond viert hij dus wel oud en nieuw bij haar!!!!
nou mi kies je dan toch voor haar!!!!!
als hij bij vrienden zou zitten of bij zijn ouders en dan sophie bij zich zou hebben zou het minder pijn doen
maar waarom moet hij met deze feestadg en bijzondere gebeurtenis bij haar zijn
haar kinderen zijn er wel, maar zijn eigen dochter is er niet.....
hij kiest voor zijn eigen behoeftes en laat ons achter..
ik zou hem willen haten en willen uitschelden ed, maar ik kan het niet, ik hou nog zoveel van hem ik wil niet zonder hem, hij hoort bij mij, hij is mijn maatje mijn mannetje mijn ventje...
pfff waarom doet het zo'n pijn en waarom gaat hij nu naar haar toe...
ik moet er ook niet aandenken hoe ze de nacht gaan doorbrengen.... dat doet zo'n pijn, die gedachten..
ik ben vanavond gelukkig niet alleen, ik ga naar een collega en probeer toch wat te gaan genieten, sophie neem ik lekker mee, ze is mijn steun......mijn meisje...
bedankt voor het uiten van mijn frustraties....
liefs tobi
ik weet op dit moment niet hoe ik het vanavond ga trekken....
ik voel me zo alleen zo boos zo eenzaam zo in de steek gelaten.
mijn vriend viert vanavond ws zijn mooiste oud en nieuw ooit!!!!
hij is bij dat mokkel waar hij verliefd op is en laat mij alleen achter
hij wil niet meer verder met me, maar hij kiest ook nog niet voor haar...( zegt hij!!!!!).. want vanavond viert hij dus wel oud en nieuw bij haar!!!!
nou mi kies je dan toch voor haar!!!!!
als hij bij vrienden zou zitten of bij zijn ouders en dan sophie bij zich zou hebben zou het minder pijn doen
maar waarom moet hij met deze feestadg en bijzondere gebeurtenis bij haar zijn
haar kinderen zijn er wel, maar zijn eigen dochter is er niet.....
hij kiest voor zijn eigen behoeftes en laat ons achter..
ik zou hem willen haten en willen uitschelden ed, maar ik kan het niet, ik hou nog zoveel van hem ik wil niet zonder hem, hij hoort bij mij, hij is mijn maatje mijn mannetje mijn ventje...
pfff waarom doet het zo'n pijn en waarom gaat hij nu naar haar toe...
ik moet er ook niet aandenken hoe ze de nacht gaan doorbrengen.... dat doet zo'n pijn, die gedachten..
ik ben vanavond gelukkig niet alleen, ik ga naar een collega en probeer toch wat te gaan genieten, sophie neem ik lekker mee, ze is mijn steun......mijn meisje...
bedankt voor het uiten van mijn frustraties....
liefs tobi