mijn ergste oud en nieuw ooit!!!

lieve Tobi,

wat is dat toch met die mannen die alleen maar hun l*l achterna kunnen lopen, gatverdamme!! mijn vertrouwen is ook ontzettend geschaad de afgelopen jaren en voorlopig hou ik mijn leven mooi zelf in handen!

Maar jij bent er helemaal niet mee geholpen natuurlijk. Ik kan je wel zeggen dat er echt betere tijden aan gaan breken op een gegeven moment, ook al denk je nu dat het nooit meer goed komt... Hou jezelf zoveel mogelijk overeind door dat kleine meisje van je, maar neem ook de tijd voor jezelf! Ik weet niet of jullie uberhaupt al hebben gesproken over wanneer Sophie naar haar vader gaat, maar ik denk zelf dat het wel goed is dat je dan even de boel de boel kan laten en ofwel afleiding kan zoeken in vriendinnen of familie, ofwel lekker de boel bij elkaar janken/schreeuwen/onder je dekbed verstoppen etc etc. Maar dit zeg ik, ik kan redelijk makkelijk zonder Ivar,  ik weet natuurlijk hoe dit voor jou is.

Meisje, ik wens je heeeeel veel sterkte en kracht, en ik hoop dat volgend jaar oud&nieuw er weer een stuk beter voor je uitziet!

Dikke knuffel Jenneke

Meis,wat moet dit moeilijk voor je zijn,die radeloosheid,boosheid,vernedering,allemaal gevoelens waar je je geen raad mee weet.
Ik kan wel van alles adviseren maar dat doe ik niet,iedereen is anders en reageert anders...
Wel hoop ik dat je je eigenwaarde niet verliest en inziet dat deze man jouw liefde niet waard is.
Het vertrouwen is weg,en je respect voor hem waarschijnlijk ook,al zie je dat nu misschien nog  niet zo.
Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Tanja

Lieve Bianca,

Alles is eigenlijk al gezegd door de andere meiden. Toch wil ik je heel veel sterkte wensen in deze hele moeilijke periode. Weet dat wij allemaal aan je denken.....

Jolanda

Lieve Bianca

Wat vind ik dit verschrikkelijk voor je..... De wanhoop uit je bericht raakt me enorm. Ik wens jou en Sophietje alle kracht en sterkte toe de komende tijd. Je leeft in een nachtmerrie, ik hoop heel erg voor je dat je veel warme mensen om je heen hebt en het nu even niet alleen hoeft te doen.

Meisje, we leven allemaal met je mee...... Heel,heel veel sterkte de komende tijd!

Liefs
Susan

Het meeste is al wel gezegd maar ik wil je ook heel veel sterkte wensen. Samen met je mooie meisje ga je het vast redden al lijkt dat nu misschien niet zo.

ik denk aan je
Dikke knuffel sandra

lieve lieve bianca en sophie,

Nogmaals wat een k.tnieuws.
Wat zal het zwaar voor je zijn geweest oudjaarsavond.
Ik snap hem echt niet... en ik vind ook dat je nu echt voor jezelf moet gaan kiezen en voor je lieve sophie.
Hij is het niet waard als hij zelfs met oud en nieuw haar verkiest boven jou en sophie.
Dan spoor je echt niet als vriend of als vader.
Sorry hoor dat ik het zo hard zeg, het komt toch altijd anders over via zo'n tekst als wanneer je elkaar gewoon spreekt.
Het komt natuurlijk extra hard aan omdat jij echt nog van hem houd en ik hem alleen maar zie als jou (ex)partner   en de vader van sophie.
maar ik vind dat hij jullie niet waard is om het maar even zo te zeggen.
meid wat leef   ik met je mee... ik zit weer in tranen je bericht te lezen want dit is jou en sophie echt niet gegund en zeker niet nu in deze periode. Jullie zijn zulke schatten en zo lief voor iedereen.
Niet dat het ooit wel het goede moment is , maar het maakt het nu wel allemaal extra zwaar.
Lieve Bianca hoe zwaar het ook is... kies voor jezelf en jij bent de moeite waard!!
Het ligt niet aan jou, maar aan hem.
Hij had er eerder mee moeten komen zodat jullie eraan hadden kunnen werken allemaal.
Dit komt allemaal als donderslag bij heldere hemel, en daar kun jij ook niets aan doen.
In 2009 komen we echt snel bij je langs...
We spreken elkaar snel.
dikke kus van mij en annique

lieve Tobi, ik hoop dat het inmiddels weer een beetje gaat met je. Wat een vreselijke ongelovelijke oetl.l en hork en hij toch. 't spijt me maar ik wordt zo boos als ik jou verhaal lees. Wat kunnen mensen toch een horken zijn zonder in te schatten hoeveel pijn ze iemand doen.... Wat een vreselijke rottijd voor je.....
Ik hoop voor je dat deze periode snel over is en dat je je eigen leven bij elkaar rapen. Want je moet verder, zekers voor je kleine meid.
Ik vindt het echt zo zielig voor je.... ik denk aan je, meid! kop op!

liefs
en heeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte

di silva

He lieve tobi,

Met tranen in mn ogen heb ik je verhaal gelezen! Wat een ontzettend klotesituatie zeg! Ik denk dat we met alle forummama's die vent niet tegen moeten komen.......
Maar zoals vele al zeiden, je meissie gaat voor alles. Je bent sterk en probeer het af en toe van je af te zetten. Ik wens je alle heel veel sterkte toe en voor jullie een dikke knuffel!

Lisenka mv Tessa en Meike

Terug
Bovenaan