mijn ergste oud en nieuw ooit!!!

Lieve Tobi
Oh meid ik heb het echt zo met je te doen. Wat een klote situatie. Ik kan me alleen maar aansluiten wat Cissy zegt. Hoe hard het ook is. Maar hij laat jou wel in de steek op een hele hele gemene manier. Dus als hij er nu voor kiest lekker bij die domme tuthola te zitten, dan  blijft hij er ook maar lekker!  Jij en Sophie verdienen beter! Ik wens je vanavond onwijs veel sterkte en mijn gedachte zullen ook bij je zijn.
Hele hele dikke knuffel!
Liefs Esther

hoi hoi

ik wil even reageren, bedankt voor jullie reacties, maar ws was ik niet helemaal duidelijk...

hij heeft zijn keus al gemaakt,,,,
hij wil niet meer verder mer mij, hij kiest voor zichzelf
hij heeft ook niet meteen voor haar gekozen, althans dat warne zijn woorden..

hij wil nu in eerste instantie even alleen verder.
en  hoe het dan met hun verder  gaat, dat weet hij nu nog niet daar zijn geen concrete plannen voor, hij nog steeds verliefd maar weet niet hoe het gaat uitpakken......

maar als hij voor zichzelf kiest (en dus niet de keus tussen haar en mij heeft gemaakt) waarom gaat hij dan wel oud en nieuw met haar vieren.. mi kies je dan toch voor haar... dan heeft hij dus wel tussen haar en mij gekozen..

dus voor mij is het onbegrijpelijk dat als hij zegt dat hij voor zichzelf kiest dat hij dan wel oud en nieuw met haar gaat vieren..

het staat misschien allemaal erg verwarrend geschreven maar zo voel ik me ook..

dus m.a.w het is over tussen ons....het is voorbij... hij wil niet meer, hij kan niet meer....

want hij kiest voor zichzelf...........

liefs tobi

waarom gaat hij an wel ouden nieuw met haar ieren

Germ , lieve Tobie,

Wat een vieze vuile hufter!! Als jij nog niet boos kan worden dan ben ik het wel!!!
Bah , wat een vetlap!
Geniet van je prachtige meisje, bij mij kwam hij er niet meer in! Sorrie, maar hij loopt gewoon zijn *** na!!!
Bah bah bah!!

Je hebt zooooon mooie prachtmeid, steek je energie maar in haar..Jullie redden het wel saampjes!!

Liefs Lonneke

Tsjonge meid, heb echt met je te doen!!

Kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om iemand waar je zoveel van houdt op deze manier uit je handen te zien glippen.
Ik snap idd ook niet dat hij vanavond bij haar is, terwijl hij zegt niet voor haar te kiezen.

Ben blij dat je in ieder geval niet alleen zit vannacht.

Ik denk aan je!!

Liefs Annemarie

hoi tobi

Wat een ontzettende moeilijke situatie zeg.
Hij heeft dus besloten weg te gaan. Misschien is het in deze situatie ook wel het beste dat hij dat zo snel mogelijk doet. Voordat de ruzies zo erg worden dat jullie niet meer samen door een deur kunnen over je dochtertje.

In haar belang is het nodig dat jullie kunnen blijven communiceren.
Ik kan mij voorstellen dat je nu voor je gevoel in de afgrond zakt.
Wat zal je verdrietig en wanhopig zijn.
Je wereld staat op je kop. wat zal je ontzettend woest op hem zijn.

Heb je steun aan je ouders, broer/zus of andere?
Hoe reageert je schoonfamilie?

Ik wil je heel veel sterkte wensen, kan mij voorstellen dat je niet weet waar je het zoeken moet...zoek dus steun in je omgeving!
Veel liefs
Pascal

Lieve Tobi
Wat een naar bericht.
Meis, ik hoop dat je jezelf wel bij elkaar grabbelt hoor. Want luister, een man die zo met jou en zijn meisje omspringt is het niet waard om van te houden. Misschien, maar wil de psych niet uithangen, is het ook de angst om alleen te zijn dat je je aan kerel vastklampt terwijl je misschien later zult beseffen dat er dingen niet goed zaten.
Overigens denk ik dat je vriend (of man) je een wat zachtere landing wil geven door te zeggen dat hij voor zichzelf kiest ipv te zeggen voor haar, want die lading is nog even wat heftiger voor je. Ja, hij kiest voor zichzelf maar inderdaad ook voor haar. En dat doet zeer, kan ik snappen meis.
Maar wees sterk, laat niet met je sollen, dat is hij niet waard. Het is echt heel erg en naar ja maar besef dat deze manier niet netjes is, daar moet je niet van willen houden. Je verdient beter. Ga voor jou en je kleine meisje. Laat hem zijn ding doen, toon je waardigheid!
Heel veel sterkte meis, je komt er echt wel! Over een tijd zul je zelfs misschien wel heel blij zijn dat je niet meer met hem bent, nu is dat nog te vroeg.
Hoop dat je je eitje kwijt kunt ergens! Kwaad zijn mag, terecht! Maar ga maar niet aan hem hangen als dat het je grote liefde is.. want dit zou je grote liefde je niet aandoen.. en die zou ook iets meer gevochten hebben voor zijn kleine meisje, zijn dochter.
Sterkte nogmaals, dikke knuffel
Daan

(en ooit komt het moment dat het leven je weer helemaal toelacht, zij het met stappen, het komt echt goed!)

Hallo Tobi,

Wat naar zeg...het is dus zeker (van zijn kant uit) dat hij niet met jou en je dochter verder wil.
En dan hij dan toch al oud-en nieuw bij die ander gaat vieren en jullie laat zitten.
Terwijl hij zegt dat hij nog niet gekozen heeft voor haar.
Wat ik zou doen? Als het mijn man was kwam hij er niet meer in!!!
Ook al zou me dat veel pijn en verdriet doen ook al zou ik nog van hem houden.
Zoiets gaat bij mij echt te ver.

He meid...heel veel sterkte de komende tijd.
Lijkt me heel moeilijk om zo'n moeilijke periode in te gaan als je ervoor staat en het eigenlijk zelf ook niet echt wil (en ervoor gekozen hebt).
Maar je leest van anderen hier op het forum, het is niet makkelijk en niet zomaar even in een paar weken voorbij, maar je komt er echt wel doorheen. Ik spreek niet uit ervaring, maar hoor het van anderen die dit meemaken. Het zal een tijd duren, maar er komt een tijd dat je kunt zeggen dat je het ver verwerkt hebt. Ook al zullen dingen misschien pijn blijven doen.
Maar goed, dat is wel erg vooruitdenkend.

Ik wens je voor komende tijd heel veel sterkte.
Hoop dat er mensen in je omgeving/familie zijn die je erdoor heen helpen.

Groetjes, Marianne

Terug
Bovenaan