Mijn kind mag alleen snoep in het weekend! Discusieer mee!!!

Mijn kleine van 10 mnd krijgt alleen water naast de borstvoeding en ze vindt het heerlijk! zie geen reden om haar dus iets anders te geven!
Ieder zn eigen ding.....

groetjes!

Hannah krijgt nu ook nog geen zoetigheid.
Naast de borstvoeding krijgt ze soms water, verder tussendoor alleen fruit of rijstwafel. Op brood meestal alleen boter, soms wat appelstroop.
Ik wil zo lang mogelijk wachten met suiker. Ze kan haar hele leven nog snoepen. Zo lang ze het niet kent mist ze ook nog niks.
Maar hoe lang ik het daadwerkelijk ga volhouden weet ik natuurlijk niet. Op een gegeven moment gaat ze ook beïnvloed worden door de omgeving. Maar dat zien we dan wel weer.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006)

robin krijgt ook weinig zoetigheid, af en toe jam op brood.
hij krijgt sowieso weinig tussendoor, dat komt omdat hij veel slaapt ben af en toe blij als ik het fruithapje s'middags kan geven. heelvaak krijgt hij dat als toetje!
maar over het algemeen vind ik wel dat snoepen mag, maar met mate en ligt er maar net aan hoe ze die dag hebben gegeten en dergelijke.

gr danielle

hoi

ja idd kinderen moeten niet teveel snoepen en veel bewegen maar nu krijg ik van opa en oma de vraag of er alleen boter op brood mag?
ik vind dat voldoende nu ze zijn bijna 9 maanden dus kan nog lang genoeg en ze krijgen dunne aangemaakte roosvicee.
wel vind ik het jammer dat er weinig leeftijdsgenootjes hier zijn. ok ze hebben elkaar maar toch met meerdere is het gezelliger.
En wat denken jullie over die binnenspeeltuinen??
is wel bewegen maar geen frisse lucht. !
weer een discussiepunt erbij??

greets marloes mv nyah en aaliyah

Terug
Bovenaan