mijn verhaal wil het even aan jullie vertellen

Wat een ontzettend verdrietig verhaal.
Ik wens je veel sterkte en kracht om dit een plekje te kunnen geven.

Liefs, Sascha.

Je hebt er goed aan gedaan om het hier te vertellen, dapper hoor!

Dat je zo 'snel' weer zwanger bent geworden vind ik helemaal niet gek, dat staat los van je verdriet en heeft alles met de wens om een kindje groot te brengen.

Veel geluk saampjes

liefs Renske

Hoi Bianca,

Meissie wat vind ik je sterk dat je ons je verhaal durft en wilt vertellen. Zit dus ook echt met je mee te voelen. Wat moet dit zwaar voor jullie zijn geweest. Ik vind het dus ook echt niet raar hoor dat jullie er weer voor zijn gegaan om zwanger te worden. Je geraakt nooit over het verlies van je kindjes heen. Je geeft het een plekje en af en toe komen ze even weer te voorschijn.

Mijn moeder heeft voor mij een tweeling verloren. Toen ik zwanger was van Jorick vertelde ze mij voor het eerst dat als de tweeling er was geweest ik waarschijnlijk nooit geboren was geworden. En als het aan mijn vader had gelegen waren ik en mijn zusje in eerste instantie er nooit geweest. (Nu is hij natuurlijk wel heel trots op ons hoor!) Mijn moeder heeft het qua gezondheid toendertijd heel zwaar gehad. Ze zouden 2 jongens krijgen en toen ik voor de 2e keer zwanger was en het ook een jongen zou worden, vertelde mijn vader dat hij zijn hele leven verdriet heeft gehad omdat zijn 2 zoontjes niet hadden mogen leven, maar dat hij nu 2 kleine bengels had en dat dat toch een hoop goed heeft gemaakt......

Heel veel sterkte om je gevoelens een mooie plek te geven in je leventje en die van Lorenzo natuurlijk. Want ook hij had twee kleine broertjes....

Knuffel Jolanda

zo wat een ongelofelijk verhaal
ik zit met tranen in mijn ogen te lezen...
wat een moeilijke tijd zal ( en is het misschien) het geweest zijn.
ik leef erg met jullie mee...
liefs sandra

Wat goed dat je het wilt vertellen! En ik vind het ook helemaal niet raar om meteen weer voor een kindje te gaan. Laat de wereld maar kletsen.
Liefs Nelleke

Hoi Bianca,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het heel knap van je vind dat je je verhaal verteld.
Ik weet als geen ander wat jullie hebben meegemaakt (en nog steeds meemaken), want ik heb helaas ook een tweeling verloren bij een zwangerschap van 27 weken.
Ik was 23 weken zwanger toen bleek dat het meisje (Demi) niet genoeg groeide en dat ik niet genoeg vruchtwater had. Ik werd meteen opgenomen, omdat ik ook een veel te hoge bloeddruk had. Ik kreeg strikte bedrust voorgeschreven.
Op donderdag 20 mei (hemelvaartdag!) kreeg ik weer een echo en daaruit bleek dat Demi helaas was overleden.
Met het jongetje (Moreno) ging het wel goed zeiden ze, en daar moesten we ons nu op concentreren.
Echter 's avonds om 11 uur heb ik om nog een echo gevraagd, omdat ik een angstig voorgevoel had. Mijn gevoel klopte, want ook Moreno had de strijd verloren!
Dan stort inderdaad je wereld in!
Wij hebben ze ook bij elkaar gehouden en samen in een kistje gelegd (geen toestemming gevraagd aan de  offficier van Justitie, want dat wisten wij niet).
Op 1 juni zijn ze gecremeerd. Ik heb ook de (oerlelijke) urn mee naar huis genomen en een plekje gegeven. Ik wilde er iets moois mee doen.
Nu 3 jaar later is dat pas gebeurd. Ik heb een kettinghanger laten maken met de foto van Fabio en een deel van het as van Demi en Moreno:

Nu draag ik alledrie mijn kinderen samen bij elkaar! Ik ben er echt superblij mee!

Ook hebben mijn vriend en ik een tattoo laten zetten op ons hart mat de namen van onze kinderen.

Heel veel liefs van Cissy

Jeetje meid
Ik zit hier echt met kippenvel en een brok in mn keel.
Wat een ellende hebben jullie doorgemaakt zeg.
Laat de wereld om je heen lekker kletsen, je moet doen wat voor jullie het beste gevoel geeft.

Pauline

Met kippenvel zitten lezen. Zo blijkt maar weer, al kinkt het cliche, het blijft een wonder dat we hier met zijn allen zitten te forummen over onze kleine gezonde prachtige kindjes.

liefs Monique mama van Marit

Terug
Bovenaan