mijn verhaal wil het even aan jullie vertellen

Hoi Bianca en Cissy

Tjee meiden wat hebben jullie een hoop voor je kiezen gehad.En wat fijn dat Lorenzo en Fabio  er nu  zijn om jullie weer gelukkig te maken.Maar je kindjes gaan je gedachten en je hart niet uit he.Ik weet echt wat je voelt.Ons eerste kindje, een  meisje is 11 dagen na de bevalling overleden.We zijn zielsgelukkig met ons Tess,maar in je hart ben je voor altijd een stukje kwijt,tenminste zo voel ik het.En ach die botte reacties,tuurlijk doen ze pijn,maar sommige mensen zijn onwetend en kijken niet verder dan hun neus lang is.Meiden veel sterkte en ik denk aan jullie.

Heel veel liefs Kitty en Tess

God, dit is toch iedere moeder grootste nachtmerrie he!
Vreselijk dat dit jullie moest overkomen.

Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen wat een ander nog niet gezegd heeft.

Sterkte meiden!

Liefs,

Tessie

Echt hoor, Bianca, Cissy en Kitty, jullie zijn echt super sterke vrouwen!!! Wat een mens kan hebben zeg, ongelooflijk ! kan me die pijn gelukkig niet voorstellen maar t lijkt me   ondraaglijk.

Veel liefs en sterkte.. xxx

Wat verschrikkelijk zeg!En echt erg dat sommige mensen dat durven te zeggen dat je te snel zwanger word...waar bemoeien ze zich mee. Sterkte er mee.

Nou ik ben er stil van
......
...

.......

Brol in mijn keel.

Allemaal sterkte en jullie zijn stuk voor stuk sterke ouders!!!

Jeske

wat een verdriet hebben jullie meegemaakt!
het moet vreselijk zijn geweest,daar zijn geen woorden voor.
knap dat jullie het hierneer zetten,iedereen kan en mag zijn verhaal kwijt hier.
Het is fijn om dat te delen.
liefs piewie

Jeetje.... wat een zware tijd zullen jullie gehad hebben en misschien nog steeds wel hebben zeker nu je een kleintje hebt wat aan het opgroeien is.
Heel mooi Cissy dat je je kinderen zo dicht bij je draagt.
Knap dat jullie dit met ons willen delen.

groetjes Anke

Terug
Bovenaan