mijn verhaal wil het even aan jullie vertellen

Bianca... wat een verdrietig verhaal.
Fijn dat de het delen kan met ons. Lijkt mij gezond voor de verwerking van je verlies. Niets aantrekken van anderen. Je weet zelf dat je de tweeling in je hart altijd bij je draagt!

Ook van de andere meiden die d’r kindje(s) verloren hebben vind ik het knap dat ze het gevoel kunnen delen met ons.

Iedereen heel veel sterkte en geluk gewenst!!!

Ook ik zit hier te janken bij het lezen van het immense verdriet van Bibi (en Demi).

Ik prijs mezelf dan ook  ontzettend gelukkig met mijn mooie meisje (ookal heb ik voor Isa's komst ook een miskraam gehad maar in een heel vroeg stadium).

Sterkte!

Grtz. Poppetje71 mv Isa

Jeetje,zit toch een paar traantjes weg te slikken hoor.
Ik vind het juist dapper om niet te lang te wachten met een volgende zwangerschap!
Ik kan me voorstellen dat dit een gebeurtenis is  wat de rest van je leven heel erg bij je blijft.
Ik hoop dat jullie het een plekje hebben kunnen geven.
Groetjes Tanja

Hallo Bianca en  Cissy,

Wat maken jullie dit forum waardevol door ook deze  ervaringen met ons te willen delen.
Ik weet niet wat ik nog meer kan zeggen. Ik kan me alleen proberen een voorstelling te maken van wat jullie hebben meegemaakt en dan nog zal dat in het niet vallen bij hetgeen jullie hebben gevoeld en nog voelen.
Heel veel sterkte, want ondanks de fantatische Lorenzo en Fabio (wat passen die namen mooi bij elkaar trouwens!) blijft er altijd het verlies dat je hebt meegemaakt.
Liefs,
Ellen mv Julian

Hiya Dames,

Ben zo onder de indruk van je verhaal Bianca. Ik hoop dat jij ook onder de indruk bent van jezelf, kijk eens hoe sterk jij kan zijn. Om door zo'n verschrikkelijke ervaring heen te moeten, je denkt van te voren of terwijl je er door heen gaat "Dit red ik niet" Maar dan kom je er aan de andere kant weer uit met je prachtige zoon Lorenzo, Jij en je man zijn de sterke ouders van 3 mooie jongens!

Wat fijn dat je je verhaal met ons wilt delen. Ben blij dat je je hier zo op je gemak voelt dat je je verhaal hier kwijt kan. Het is wat om dat allemaal mee te maken en wat ben je sterk. Ik zit hier gewoon achter de pc te janken.   Laat je niets aanpraten door anderen omdat je snel weer in verwachting bent geraakt, dat zegt helemaal niets over je verdriet.
Ik denk dat je jongetjes heel blij zijn met hun broertje of zusje, misschien hebben ze vanuit de hemel wel een handje geholpen. Ik wens jullie heel veel geluk in jullie leven.

groetjes Jama mv Thijs

zo besef je weer dat je gezondheid zo kwetsbaar is...
ik vind het heel wat zeggen dat jullie dit verhaal op het forum hebben gezet, ik bedoel qua vertrouwen en vriendschap in en met mensen die je tot voorheen niet kende!

Liefs Jenneke mv Ivar

tjee wat een heftig verhaal en inderdaad wat fijn dat je het hier durft te delen.
Het is heel wat wat jullie hebben meegemaakt en ik hoop dat je het allemaal een plekje hebt kunnen geven.

Liefs sandra

Terug
Bovenaan