Mijn wereld ingestort......Slechte uitslag nekplooimeting.

Wat een prikkelend onderwerp is dit toch...
Ik heb bewust niet voor een nekplooimeting gekozen omdat ik denk dat ik niet mijn zwangerschap zou afbreken als het 'niet goed' zou zijn. Maar de techniek en wetenschap zijn inmiddels zo ver dat we die keuze kunnen en mogen maken!
Dus als je bewust kiest om je zwangerschap af te breken dan respecteer ik die keuze ook, ook al zou het niet mijn eigen keuze zijn!
Lieve dames, ik hoop van harte voor iedereen dat de uitslagen voor jullie straks toch postitief zijn, zodat jullie  (opnieuw) van jullie zwangerschap kunnen genieten!  

poeh dames,
wat een heftige discussie is hier gaande.
ik vind in princiepe dat iedereen zijn eigen mening moet hebben en die ook mag uitten. maar ik vind wel dat er daarbij goed rekening gehouden moet worden met de gevoelens van anderen en hoe bepaalde reacties over kunnen komen.
een mening kan heel hard zijn en pijnlijk als het '"verkeerd" wordt geuit.

ik denk ook dat dit forum niet is bedoeld om ethische dilemma's met elkaar te gaan bespreken en te gaan discusieren hierover, volgens mij is het meer de bedoeling dat we elkaar kunnen steunen in leuke en minder leuke tijden die de zwangerschap met zich meebrengt. en dat we  onze zwangerschap  kunnen delen met elkaar
ik hoop dat we die dingen weer gezellig met elkaar kunnen gaan delen zonder dat er straks grote problemen ontstaan.

en zullen we de ethische dilemma discussie bewaren voor een andere site, want laten we eerlijk zijn.... iedereen heeft een mening hierover maar we komen er toch nooit uit.

ik wil de meiden die een slechte uitslag van de  nekplooimeting hebben gehad heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie straks toch nog wat positief nieuws zullen krijgen en ook wens ik jullie veel sterkte in het maken van de juiste beslissing voor JULLIE ten opzichte van JULLIE kindjes.
kop op meiden.

kus krista

Hallo allemaal,

inderdaad, zoals Krissie al schrijft, het is nogal een heftige discussie geworden. Ik denk ook (om het leuk te houden) dat we deze discussie maar moeten afsluiten.

Laten we allemaal vooruit kijken... Sommigen met goede moed richting de 20 weken echo en sommigen (zoals ik) eerst naar de vr-waterpunctie....

Ik geloof in het goede.... Het voelt gewoon goed bij mij!

Meiden, allemaal een fijne zondag en laten we proberen te genieten!

Lifs C.

Terug
Bovenaan