minder werken

Tot nu toe werk ik nog 36 uur als fysio. Dus ik sta en loop bijna de hele dag.
Dat wordt me nu een beetje teveel met 25 weken zwangerschap.
Ik heb dit hele weekend bijna liggen slapen en veel pijn in mijn rug en heupen gehad.
Nu zit ik op mijn werk en ben om 9 uur al moe!!

Kan ik zelf aangeven dat het zo niet gaat of heb ik daar een indicatie van de verloskundige of huisarts voor nodig?

Nou ik zit met hetzelfde probleem.
Ik werk 32 uur als verzorgende in een verpleegtehuis. Ik kan het opzich nog wel aan maar de dagen dat ik vrij ben ben ik ook echt moe.
Ik denk dat je niet via je huisarts of VK hoeft. Als jij zelf aangeeft dat het teveel wordt zullen dat moeten accepteren.
In ieder geval succes nog

Herkenbaar, ik ben ook fysio voor 36 alleen in de gehandicaptenzorg.Fysiek best zwaar werk. Begin steeds meer last te krijgen van m'n bekken maar ook sinds een paar weken m'n ribbenkast..weet niet of 't met minder uren werken beter wordt maar zo ga ik 't niet tot 5weken voor 't verlof volhouden. Je hoeft geen verklaring of iets dergelijks te hebben wellicht is meer pauzes iets?weet niet of je in een praktijk werkt, daar had ik nooit pauze en ging achter elkaar door. Succes en ben benieuwd wat je gaat doen ;-)

Bij mij precies hetzelfde. Ik ben bijna 26wk zwanger.
Zodra ik uit mijn werk kom.Beland ik op de bank en ben ik gesloopt.
Ik ben verpleegkundige en werk nu inmiddels niet meer op de afdeling,maar doe administratieve werkzaamheden,maar zelfs dit kost mij veel moeite.

Ik ga het bij mijn volgende bezoek ook even aangeven bij de verloskundige.

Ik ga het woensdag ook met de verloskundige overleggen. Heb al wel op internet gezien dat we recht hebben op 1/8 extra pauze. Dus 1 uur bij een dag van 8 uur. Deze moet doorbetaald worden.

Ik werk in een particuliere praktijk en ben ook nog eens de enige vrouw. Er is dus niks bekend en ik moet alles zelf regelen.

Gelukkig is het nu iets minder druk, dus vandaag heb ik lekker veel rust genomen. Vandaar ook dat ik weer op het forum zit....

Stom he, maar voor mijn gevoel is het makkelijker om te zeggen dat ik van de vk rust moet houden dan dat ik toegeef dat ik het niet red zo.

Ja maar dat is logisch heb ik ook.
Ik wil niet zeuren op mijn werk,maar geef het wel aan bij VK en hoop dat zij zegt dat ik minder mag gaan werken.

Terug
Bovenaan