minder werken

Hè jenny wat goed van je en fijn dat ze zo reageren! Je hebt wel wat teweeggebracht met je stukje ;-) ik ben vandaag naar m'n baas gegaan en ga vanaf morgen een uur eerder naar huis over 2weken evalueren hoe 't gaat en evt dan verder minderen.geeft rust maar ben nu helemaal kapot valt een hele last van me af..slaap lekker en iedereen die nog twijfelt gewoon minderen, het lucht echt op

Als je eenmaal die beslissing heb genomen (Of hebt toegegeven dat je niet alles meer kan)
valt er echt een last van je af.

Ik voel me nu zo goed dat ik bijna ging twijfelen of dat minder werken wel nodig is....

Maar ja, "gelukkig" voel ik mijn rug nog flink!

Allemaal veel succes en praat erover!
Hier lees je eigenlijk bij iedereen dat er heel goed gereageerd wordt!

Jenny wat fijn dat je het open hebt gegooid en je zo'n begrip hebt gekregen! Het blijft cliche, maar wel waar: jij en je kidje zijn nu even het belangrijkst hoor.
Zelf vond ik het ook erg moeilijk om toe te geven dat ik door mijn bekkenpijn al snel moest stoppen, maar het geeft ook wel rust. Heb niet meer het gevoel dat ik me telkens moet bewijzen tegenopver mezelf en ook tegenover mijn baas. Als ik toevallig een keer een goede dag had twijfelde ik idd of het wel nodig was, maar dat is het zeker. Gelukkig helpt mijn bekkentherapie wel iets, maar de vervelendste klachten blijven!

Terug
Bovenaan