(mini) Forumdag in Breda !!

Hoi,

Tja het weer werkt weer eens niet mee

Zwemmen is ook niet mijn favoriet, al is het wel fijn voor Tess (badpak fobie)

Misschien is dit iets? http://www.pukkemuk.nl ben er nog nooit geweest, het is in dongen.

Probeer ook maar wat... deze speeltuin (binnen) is geschikt v.a. 0 jaar!

groeten Nands

Heb even de site bekeken die Nands doorgaf, maar dat ziet er heel leuk uit zeg.

Nog meer die het leuk vinden?

Deze is ook heel erg leuk en als het zonnetje schijnt kun je ook naar buiten.
Dus dan nemen we gewoon onze kleden mee en hebben we de keus binnen of buiten.

http://www.ballorig.nl/roosendaal/index.html

Hoi mama's,

Toevallig dat ik zelf het een en ander ben aan het verzinnen voor mijn eigen familie en inderdaad bij Pukkemuk!! haha,.. toevallig!

Ik weet er verder ook helemaal niks vanaf alleen dat het er erg leuk uit zag. Ik zal anders even bellen of het mogelijk is dat we komen.

Wat betreft het weer;

Er is kans op regen, maar de zon laat zich ook geregelt zien. Het is een beetje een gokje. Wie weet is het de hele dag droog en regent het pas op het einde van de dag, of andersom.

nader nieuws volgt!!

Esmé mv Kay

Ik heb gebeld,..

Pukkemuk vind het erg leuk als we komen!
Er is een speciale babyhoek met lage ballenbak, genoeg speelgelegenheid en ook buiten genieg te doen voor onze hummels!

Aangeraden wordt iets eerder te komen.
Ze gaan om 10 uur open, dus misschien dat we rond 11 uur daar kunnen zijn?
Teminste als jullie mama's het goedkeuren..

We kunnen dus daar buiten lekker in het gras zitten en naar binnen vluchten als het regent.

In ieder geval goed meegedacht en geholpen!!

Op de site van hun:

www.pukkemuk.nl

kun je adresgegevens en tarieven nakijken.

Dus als iedereen het er mee eens is dan wordt het pukkemuk!
Dongen is een 15 min van breda.

Groetjes!!

En Nands.. Dikke kus voor jou hahaha..
Dat ik er dan ook zelf niet op kwam. Denk dat ik te zeer in Breda lag te zoeken wat dicht bij het park was.. Maar Dongen is op steenworp afstand!

Natuurlijk zal er hier en daar wat gecarpoolt kunnen worden, maar ik lees al dat dat allemaal al onderling geregelt wordt, goed hoor!!

Heb er zo'n zin in!!!!

Esmé mv Kay

Ik ga ook helemaal mee in jullie idee om naar Pukenmuk (heet het zo?) in Dongen te gaan! Ziet er echt leuk uit! En nog een voordeel voor mij, Dongen ligt hiet praktisch om de hoek.

Wij gaan dus zeker mee!

Groetjes, Marieke

Hoi hoi!

Nou het was wel een beetje eigen belang hoor, zag het zwemmen niet echt zitten en had erg veel zin om een dagje weg te zijn. Dus ff gegoogled en een paar sites bekeken en deze sprong er zeker uit... vandaar!

Ik vind het een super idee, en ter info het is ook niet duur... gratis... natuurlijk gaan ze er wel vanuit dat we daar wat drinken enzo.

11 uur is voor ons een prima tijd.

Mocht iemand mee willen rijden, vanaf Gorinchem station laat het dan even weten. Ik heb een 2e autostoeltje of maxi cosi. Mijn email adres is: nebregt@hotmail.com

Hopelijk allemaal tot zaterdag, ga nu toch echt even doen of ik aan het werk ben... het is ZO rustig... bah!

X Nan

Terug
Bovenaan