(mini) Forumdag in Breda !!

Hoi Fennie,

Je kan als je wilt wel met mij terugrijden hoor! Geen probleem om je even af te zetten...

Groetjes van Cissy

Dean kan helaas nog niet zelf zitten, laat staan kruipen. Maar hij vindt het wel geweldig om naar andere kindjes te kijken (net als op het kdv), dus de speeltuin vind ik wel een goed idee. Het weer ziet er toch niet veelbelovend uit.

Liefs,
Nelly.

Fennie,

Als je mee wilt rijden mail mij dan even, dan kunnen we in elk geval telefoonnummers uitwisselen, zodat we niet alles op het laatste moment moeten regelen. mIjn e-mail is

zeventien@hotmail.com

annemieke

Hallo mama's,

Ik heb, in overleg met Esmé, even de overdekte speeltuin gebeld. Die raden zeer af om te komen. Ze verwachten een topdrukte zaterdag.  Omdat we te weinig kinderen boven de 1 jaar bij hebben, kunnen we ook geen tafel reserveren. Als we er al in kunnen, is er ontzettend veel lawaai van alle spelende kinderen (en dat maakt een herrie, ik hoorde het net door de telefoon). Zij vond het niet raadzaam om op goed geluk te komen. Of we zouden in de ochtend als ze opengaan moeten komen. Da's het enige advies wat ze nog kon geven. Ook dan kon ze niet garanderen dat we erin kunnen.

In zijn algemeenheid waren we zeer welkom. Onze baby's konder er inderdaad lekker spelen, dat was geen probleem. Ook hoeven ze nog geen entrée te betalen van € 5,=, omdat ze jonger zijn dan 1 jaar. De ouders betalen een entrée van € 1,=.

Dus we kunnen overwegen om het vroeger te doen en het risico te nemen. Misschien zijn er nog alternatieven in de buurt.

Groetjes,
Evelien

Hoi,

Ik heb al eerder een alternatief doorgegeven. En dat was gaan zwemmen bij de Tongelreep in Eindhoven.

Dit zijn de tarieven:

0 t/m 3 jaar: € 2,60
4 jaar en ouder: € 5,90

Of misschien een ander zwembad?

Groetjes, Marieke

Dat is zeker een leuk idee Marieke!!!!

Maar onze kleintjes zwemmen dan een uurtje en zijn dan kapot.
En veel langer zwemmen met hun gaat dan ook niet.
Dus sta je na een uurtje alweer buiten.

Dan is het wel een heel kort uitje..

Als het een zwem-uitje wordt gaan wij niet mee. Dean mag namelijk niet in het water vanwege z'n oortjes. Hopelijk is er nog een ander alternatief zodat wij wel mee kunnen. Zou het wel heel leuk vinden en heb er onwijs veel zin in.

Nelly.

Hoi hoi,

Misschien is het slim om een nieuwe datum te kiezen?Het zal toch weer wel een keer goed weer worden.Ik vind dat parkidee namelijk heel leuk klinken...al die kindjes op een deken op de grond en de mama's maar bellen blazen en lekker kletsen met elkaar.Nog maar te zwijgen van de ontzettend mooie fotoos die je dan kunt maken.
Is maar een ideetje hoor.

Groetjes Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan