(mini) Forumdag in Breda !!

Heb anders nog een leuk alternatief,.. Er is hier een overdekte speeltuin. Dus allemaal van die speeltoestellen met kussens en nette etc.. Het is wel pas vanaf 1 jaar (om te spelen dan he), maar je kunt er binnen lekker zitten en je hebt royaal plaats en op kinderen gericht... Het is niet súper groot en niet zo leuk als lekker buiten picknicken, maar als er niets anders op zit is dit misschien een optie.
In het speelgedeelte van de 1 jarige kunnen die hummels van ons best kruipen dus..

Komt allemaal goed..
Zolang het droog is vind ik het best!

Esmé mv Kay

He Esmé.. is t niet verstandig alvast Pauline te bellen? om  evt mogelijkheden van die ruimte bij hen op de camping? Dans me suf voor de zon maar t helpt niet echt he!!

groet Bianca mv Sep

Ik heb ook proberen te dansen, maar mijn bekken willen niet mee werken en na de fysio van vanmiddag al helemaal niet meer!! Ik zal morgen op mijn tam tam gaan trommelen, als jullie dan gaan dansen?!

Gr. Marieke

Oh das vervelend ja.. maar die tam tam is goed plan!! haha   dansen wij wel in t rond hihi

Maar het lijkt me toch leuker net als wat Esme schrijft om naar die overdekte speeltuin te gaan toch?

Is misschien wat meer te doen dan op de camping

Liefs Ilse mv Danique

Ik denk dat ik wel mee ga zaterdag, hangt wel even af van hoelaat het vrijdag avond wordt, hi hi!

Vindt die binnenspeeltuin ook wel een idee, dat zijn toch allemaal van die schuim zachte speelblokken en vloer? Kunnen de kindjes natuurlijk heerlijk rommelen zonder dat ze zich pijn kunnen doen.
Is dat alleen ook in de buurt van Centraal want ik (en misschien wel meer meiden?) kom met de trein (vanuit Dordrecht!)

Groetjes Fennie en Jente

Ik kom vanuit Den Haag langs dordrecht ik kan Fennie eventueel wel daar oppikken, maar terug afzetten wordt moeilijk omdat ik optijd weg moet.

Annemieke

Hai Annemieke,

Dat is erg lief van je!
Zit dan alleen een beetje te denken hoe ik dat moet doen op de terug weg.
Dan zou ik Jente voor een keer nog in de maxi cosi moeten zetten maar dan moet ik terug in de trein met een maxi cosi onder mijn arm gaan lopen?

We moeten maar even afwachten waar we nu precies heen gaan? Als die binnen speeltuin in de buurt van het station is dan zou ik altijd nog gewoon met de trein kunnen gaan.

We houden contact, hi hi, maar in ieder geval bedankt voor je aanbod!

Groetjes Fennie en Jente

Terug
Bovenaan