(mini) Forumdag in Breda !!

Mail je 06-nummer maar naar

postvoorkay@hotmail.com

, dan mail ik je de mijne terug.

Trouwens Evelien..

Kay slaapt normaal ook tussen 12:00 en 15:00 uur. Ik leg hem die dag gewoon om 11:00 uur op bed en dan is hij rond 13:00 uur wel wakker (en anders maken we hem wakker!). Anders heb je kans dat we alweer weg zijn met de kleintjes. We gaan geen uren zitten op een kleedje, en dat is nou net het leukste! Waarschijnlijk wandelen we daarna nog eventjes door de stad of pakken ergens een terrasje...

Héél misschien komt vriendlief even spieken, maar die kans is wel héél klein. Hij wil ons dames liever lekker met ons eigen laten.

Dat de temperatuur iets minder wordt is niet zo erg, daar kunnen we ons op kleden. Zolang het maar droog blijft!!

Een alternatief zou misschien zwemmen kunnen zijn.. We zien het nog even aan!

Esmé mv Kay

Mijn wederhelft gaat niet mee. Dat vindt 'ie maar niks. Dean slaapt trouwens op heel onregelmatige tijden en heel kort. Dus geen probleem. Hopelijk hebben we droog weer en is het niet te koud.

Groetjes,
Nelly.

Mijn vriend vind het wel leuk al dat kleine spul, maar heeft zoiets van:"Zijn allemaal meiden die jij "kent" en ga er zelf lekker een leuke dag van maken met ons manneke!" (tis ook zo'n lieverd..)

Het kan zijn dat hij zelf gewoon even de stad in gaat en dan toch stiekem even komt spieken bij alle baby's, hij is er namelijk  zo gek mee..
Maar zoals vele mannen denken hoeft hij niet zo nodig de hele dag bij al die kakelende kippen te zijn hahaha..   Hij voelt zich dan ook een beetje  overbodig denk ik,.. (natuurlijk onzin)

Maar goed,.. Iedereen is gewoon welkom!
Dus we we zien wel wie er allemaal meekomen en of vriendlief de verleiding kan weerstaan  hihi..

Esmé mv Kay

Hier is manlief het hele weekend weg, dus die komt niet in Breda spieken naar alle mama's!              (en ja, op mijn eerste echte moederdag is hij  ook pas  's avonds thuis...    ). Leuk he een beroepsmilitair als hubbie! (hij is een schatje hoor!!)

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Onze enige echte frikandellebakster uit Scheveningen gaat gelukkig ook mee!!!
Joepie!!!

De volgende mama's gaan zeker mee;

- Ilse76
- MamavanThomas
- Lisenka
- Marieke79
- Mama Bianca
- Nands_76
- Skitje
- Evelien77
- Mama van Dean
- MAESTHER
- Demi36
-  Esmeeke

Misschien;

- Paulinebert mét Bert (hihi)
- Fennie
- Fonske

Nog meer mama's die mee willen?? Laat even wat weten!

Esmé mv Kay

Esmé, kan je alleen even het adres (straatnaam) doorgeven dan kan ik dat bij Tom influisteren zodat ikke niet verdwaal?

Terug
Bovenaan