(mini) Forumdag in Breda !!

Ik doe eens wild en impulsief (ben ik absoluut niet). Ik kom ook! Breda is nog geen uurtje rijden. Ik blijf alleen niet zolang want s'avonds ga ik lekker met mijn man uit eten en we moeten Lukas nog bij mijn schoonouders afzetten en zo. Dus tot zaterdag!

Annemieke

quote: mama Bianca reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-04-2007 10:15:47'));

Hey mama's

jaaaa ik ga ook mee!! Leuk!!

Parkeren kan heel goed vlakbij (straatnaam: vlaszak Breda) daar is een grote parkeerplaats! Dan is het echt 2 minuten lopen naar t park!

Groetjes Bianca mv Sep  

Hier de naam van de parkeergarage

En het park ligt tegenover centraal station, dat zal tom best wel weten

Weer een dappere impulsieve mama die mee gaat!! Leuk leuk leuk!!
We voegen Annem aan het rijtje toe..

De volgende mama's gaan zeker mee;

- Ilse76
- MamavanThomas
- Lisenka
- Marieke79
- Mama Bianca
- Nands_76
- Skitje
- Evelien77
- Mama van Dean
- MAESTHER
- Demi36
- Annem
-  Esmeeke

Misschien;

- Paulinebert mét Bert (hihi)
- Fennie
- Fonske

INFO :

Je kunt het centraal station van Breda in je Tomtom invoeren, en het is ook gewoon de Stationstraat. Er is overal voldoende parkeergelegenheid en wordt ook duidelijk met bordjes aangegeven. Iedereen weet het stadspark te liggen, danwel het centraal station, dus je komt er hoe dan ook.

Mochten jullie een noodnummer willen hebben dan mail me even op;

postvoorkay@hotmail.com

Jullie krijgen dan mijn nummer en kunnen bellen als jullie later komen of verdwaalt zijn haha..

Trouwens Paulinebert, ik vind je campingidee wel een gaaf alternatief voor als het regent. Lekker knus bij elkaar in je voortent haha.. Was dit een grapje of een serieus voorstel?
Chaam ligt een kwartiertje rijden van Breda voor mensen die het plaatsje niet kennen.

Groetjes!!

Esmé mv Kay

Je hebt op de camping zo'n entertain ruimte, waar ze in de grote vakanties dingen organiseren voor de kids (disco's ed)
Ik kan even vragen of dat een mogelijkheid kan zijn voor ons.
In de voortent zal denk ik niet passen als ik zie hoeveel er komen. Als we er met zn alle in zittten kunnen we onze kont niet meer keren denk ik haha

Pauline

Even ter info, als je bij ons in de voortent komt..... neem je eigen stoel mee WHAHAHAHA

Bert zegt je kunt ook in het restaurant gaan zitten, je neemt een bak koffie en de mensen zijn daar tevree.

Sms of bel me van de week maar Esmé hoe de stand van zaken (en het weer is)

Leuk alternatief! Heb net op teletekst gezien dat de weergoden ons niet echt mee willen helpen!

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan