Minimaal bloedverlies 1 wk voor NOD!!

Hoihoi,

Dit was onze 9e ronde.Na het stoppen met de pil had ik veel wisselende cyclussen.Erg vervelend met het berekenen van je VB dagen.

Ik ben uitgerekend op 2 mei 2008...de verjaardag van mijn 1e zoontje.Ongelooflijk maar waar.

Bij Rick...ons zoontje....was het ook de 4e ronde raak en had ik een vaste cyclus van 26 dg.

Hij is 2 mei 2005 geboren.

Heb je nog steeds zo'n licht bloedinkje nu??  

Spannend!!!

doeiii Alice.

Hoi!

Jeetje dat is toevallig zeg! Mijn zusje is ook op dezelfde dag geboren!

Tjsa, ik vermoed dat ik toch ongie word, gisterochtend heel licht wat bruin verlies en vandaag toch wel weer wat meer en  wat rood. Het voelt echt alsof ik ongesteld wordt. Heel raar want ik hou al tijdje cyclus in de gaten steeds 29 en 30 dagen en nu de vorige keer 33 en dan zou het nu 22 zijn heel vreemd.. Nou ja, wacht het maar weer af...

Groetjes

Hoihoi,

dat is idd toeval zeg dat je zusje die dag ook jarig is!!

Vreemd als je nu idd 1 week vroeger ongi wordt ja.

Maar dat het alle kanten opkan met die cyclussen weet ik alles van helaas.Vandaar dat ik op een gegeven moment ook die testjes ben gaan bestellen bij sensitest.

Groetjes Alice.

Hai Alice!

Nou ik mag mee naar het mei forum hoor!! Ben ook zwanger!!
Kan het gewoon nog niet geloven maar toch maar een test gedaan en hartstikke zwanger! Ben nog steeds wel beejte onzeker omdat ik toch nog steeds heel klein beejte bruinverlies heb. Heb jij dit ook nog of niet? Voor de rest voel ik me prima, zere borsten en hoofdpijn net alsof ik ongesteld moet worden eigenlijk..
Echt hartstikke spannend allemaal, het is ons 1e kindje.....

Groetjes Suza

Heee Suza....

wat lees ik nu.......GEFELICITEERD!!!!!!

Wauww je bent zwanger meid!!!!
Wat super voor jullie.

Het is echt zo bijzonder om zwanger te zijn van je 1e kindje.Spannend natuurlijk maar er bestaat ook niets mooiers.Moet zeggen dat een 2 kindje net zo speciaal en bijzonder is.En ook weer reuze spannend....hihi!!  

Wanneer in mei ben je uitgeteld??  

En dringt het al een beetje door??  
Hier nog niet echt hoor,is nog zo onwerkelijk allemaal.Ben blij als ik eens een echo gehad heb en zie dat er wat zit.

Maar als je iets weten wilt vraag maar raak he.Niet dat ik een expere ben maar weet misschien dingetjes die je wilt weten.  

Geniet er maar lekker van.

Echt super!!!

Groetjes Alice.

Hee Alice

Helaas na een paar dagen is het toch misgegaan.. echt heel erg balen.

We waren zo blij! Mn mannetje was ook helemaal happy heel lief knuffeltje had hij gekocht en .. nou ja ik zei toch dat ik toch nog wel wat bruinverlies had en dat ging ook niet weg.. en uiteindelijk toch ongesteld geworden. Natuurlijk nog wel even getest en helaas niet meer zwanger.

We gaan komende periode weer proberen, heb nu ook die sensitest ovulatietesten besteld dus dan kan ik het even goed in de gaten houden.

En hoe voel jij je? Al een beetje doorgedrongen?? En al klachtjes of helemaal niet?

Groetjes Suza

Hoi Suza....

ohh wat vind ik dit erg voor jullie!!

Ik was zo blij voor je en nu lees ik dit!!

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.

Ik hoop dat je gauw meer geluk hebt en ook vlug kan gaan genieten van een zwangerschap.Het is jullie gegund!!!

Sterkte en een dikke knuffel,
Alice xxx

Hoi!

Alles goed? Hier alles prima! Af en toe wel beetje verdrietig, maar goed, we gaan gewoon vol goede moed weer verder. Hoop echt dat het de volgende ronde weer raak is! We gaan goed ons best doen, heb nu ook de testen in huis.. Moet goed komen! Heb er ook wel een goed gevoel over.. Alleen steeds dat wachten.. daar kan ik niet zo goed tegen, vooral naar je NOD toe, het is niet anders..

En met jou? Al naar de vk geweest?

Groetjes Suza

Terug
Bovenaan