Minimaal bloedverlies 1 wk voor NOD!!

Hoi Suza....

fijn te horen dat je de moed erin houdt!!!

Kan me voorstellen dat je soms nog best verdrietig bent.

Helaas doe je er niets aan en moet je gewoon weer verder gaan.

Ik voel me best goed.Merk nog niet zo veel.Heb alleen sinds 2 dg enorme pijn in mijn liezen,alsof ik spierpijn heb en doortrekt naar mijn rug.Had iets gelezen op google dat je baarmoeder dan aan het rekken is.Ik weet het ook niet.

Nee ik ben nog niet bij de VK geweest en heb ook nog niet gebeld.Bel volgende week denk ik.  

Die testjes zijn echt fijn....hopelijk is het gauw weer raak.

Veel klusplezier en ik zal voor jullie duimen!!!!

Groetjes Alice

Hoi Alice,

Een beetje late reaktie; maar alsnog van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed?

De reden dat ik ff reageer op een wat oudere topic is dat ik je verhaal helemaal herken. Ik ben ook drie dagen geleden op de wc ineens rood bloed tegen gekomen, en dat is de afgelopen dagen veranderd in een beetje bruin bloed, terwijl ik pas over een week ongesteld moet worden. Jouw verhaal geeft me weer een beetje hoop dus!
Het is dus nog een spannend weekje.Tenzij het natuurlijk toch al eerder doorzet,pffff, hopeloos he, niet weten waar je aan toe bent.
Ben verder alleen erg moe, duizelig (soms trillerig)  en prikkelbaar, maar niets aan m'n boobies te merken.
Hopelijk gaat bij jou alles nog goed en lees je dit berichtje nog, misschien zit je al een forum verder!
Groetjes en misschien tot schtijvens,
Gwen.

Hoi mamaron,

lees net pas terug op een ouder topic.

Gister de 1e echo gehad (nu bijna 10wk),maar helaas geen kloppend hartje.

Het kindje kwam uit op 8 wk.Dus is nu zowat 2 wk dood.

De wereld vergaat even onder mijn voeten nu.

Mag nu wachten op een miskraam,vrijdag een gesprekje nog met VK voor het eventueel weg te laten halen in het ziekenhuis.

Baal enorm.

Hoe is het nu bij jou??
Ongi of zwanger??

Suza....  

hoe is het met jou??

Groetjes Alice

hoi Alice,

Oh wat erg voor je!!!!!
Dat is flink schrikken zeg!
Wat lezen en horen  we het toch vaak zeg, miskramen. Ik kan me voorstellen dat de wereld even onder je wegzakt.
Ik wens je heel veel sterkte hiermee en hopelijk herstel je snel.
Veel liefs Gwen.

(ik ben na die vreemde bloeding   een paar dagen later-een week te vroeg-gewoon ongesteld geworden, dus misschien een mislukte innesteling)

Hoi Alice,

Wat ontzettend balen, jeetje zeg.. echt jammer.
Weet gewoon even niet wat ik tegen je moet zeggen.... Wens je in ieder geval veel sterkte! Bij mij alles ok, helaas nog niet zwanger. Ben nu ongesteld, dus straks maar weer aan de gang. Zijn sinds mei bezig dus ja.. van mij maghet deze ronde wel raak zijn.

Hoe voel je je verder?? Heel veel sterkte he, liefs, Suza

Hoi,

gister moet ik zeggen voelde ik me best redelijk.Ik had zoiets van wie weet wat ons bespaard is gebleven.En liever nu dan met 20 wk of een ongelukkig kindje op de wereld zetten.

Maar vandaag voel ik echt pas de klap.Ben zo verdrietig.Kan niet stoppen met huilen.Echt niet leuk gewoon.

Ook al was het dan nog maar 10 wk,je leeft er gewoon al helemaal naartoe en stelt je vanalles al voor zoals met kerst dit en met vakantie volgend jaar zijn we met z'n viertjes enz.Vanalles en nog wat.

En dat valt ineens helemaal ineen.Dat doet zo'n pijn.

En het ergste vind ik nog dat ik niets geks voel dat het mis zit,geen spatje bloed te bekennen en alle sypmtomen zitten nog in mijn lijf omdat het vruchtje nog aanwezig is.Zo raar.

Door je eigen lichaam wordt je gewoon kompleet voor de gek gehouden.

Maar goed,moest het even kwijt.

We gaan zeker voor een 2 mupje in de toekomst.En als het vruchtje eenmaal uit het lichaam is dan wordt je binnen 6wk weer ongesteld en daarna mag je gewoon weer zwanger worden.

Mamaron...
jammer dat ongi heeft doorgezet....op naar de volgende rond.

Suza G......
zal voor je duimen dat het vlug raak mag zijn voor jullie.Dus klus ze he!!

Liefs Alice

Terug
Bovenaan