Mis....

Vanmorgen gingen we zonder zorgen voor een gewone controle naar de verloskundige en daar kregen we te horen dat ons kindje overleden is...
Alsof je een klap in je gezicht krijgt zeg maar.

Ik was nu 17,5 week en het kindje was maar een week of 14, het is dus ook al een tijdje. Nu naar de gyn om een afspraak te maken voor curretage. Bij de vk hebben ze een echoapparaat staan, dus we hebben ook gelijk kunnen kijken en het hartje klopte echt neit meer. We hebben dus gelukkig geen onzekerheid over hoe en wat, maar dit is ook echt niet leuk!

Als ik het zo zit te tikken gaat het wel, maar als er iemand langskomt of belt dan komt er gelijk een tranendal...ik was al bijna op de helft...
Gelukkig hebben we 2 schatten en de oudste helpt me er nu al (onbewust) erg mee, hij snapt alleen niet dat we straks geen meisje meer krijgen (hij was er van overtuigd dat we een meisje kregen) maar dat komt nog wel.

Jullie allemaal succes met alles en ik kom vast nog weleens langs om te kijken. Als jullie bevallen wordt de jongste 2, dus heb ik toch nog wat te vieren dan....

Groetjes Anne

Hi meid,

jeetje zeg... Met kippenvel lees ik je berichtje. Wat moeten jullie je KL*** voelen! En dat mag ook. Zoiets verwacht je niet, althans uitt je bericht te lezen gingen jullie voor een reguliere controle. Bah bah en  nog eens bah. Neem de tijd om dit heel goed te verwerken.

Ik wens jullie heel erg  veel sterkte toe!

Groetjes,
Janneke

Oooh meid,.. wat een verdrietig nieuws!!!!

Het is altijd moeilijk om de juiste woorden te vinden die  het verdriet een beetje doen verzachten. Weet dat ik met je meeleef en je hier altijd even je verhaal kunt doen als je  er behoefte aan hebt. Er zijn hier heel wat meiden die helaas weten wat je doormaakt..

Héél veel sterkte meid, neem de tijd..

Esmé mv Kay

(2x miskraam gehad)

Terug
Bovenaan