Mis....

Nou, even een update...
We zijn gisteren de hele morgen in het ziekenhuis geweest en dinsdag wordt het weggehaald.
Ik ben zelf eigen best geschrokken van het feit dat je onder narcose gaat en dat je de hele dag moet bljven, maar ja, het is voor je eigen bestwil.

Duim maar voor ons dinsdag, ik zie er geloof ik best tegenop...

Groetjes Annemarie

Ook ik heb er geen woorden voor..........Ik wens je heeeeeel veel sterkte, voor komende dinsdag maar zeker ook voor daarna en ik zal voor je duimen!!!!!

Liefs Wendy

Hi Annemarie,

Heel veel sterkte voor morgen meid, het zal niet gemakkelijk zijn. Vooral psychisch niet... Ik heb in juni een curettage gehad en was doodsbang vooraf maar het viel me heel erg mee. In het ziekenhuis was iedereen op de hoogte, wie ik ook tegenkwam leek wel! Iedereen was erg lief voor me en toonde belangstelling. Tis een detail maar het was op dat moment voor mij heel belangrijk. Voor jou is er vast ook veel steun en aandacht, daar ben ik van overtuigd. Na de narcose voelde ik ook een gevoel van opluchting, ik kon (eindelijk) verder met de verwerking want tot de curettage had ik het gevoel dat ik stil stond.
Ik heb ook een boek gekocht: "omgaan met een miskraam" en dat heeft me soms wel steun gegeven, naast dat herinneringsboek wat ik zelf heb gemaakt.

Meid; ik zal aan je denken morgen. Veel sterkte!!

Groetjes Janneke

Hoi Jannie,

Bedankt voor je steun. Dat berichtje had ik geloof ik net even nodig... Ik zie er aan de ene kant ook heel erg tegenop en ben nog nooit "geopereerd" en dus ook niet onder narcose geweest, maar aan de andere kant ben ik blij als het vruchtje uit mijn lijf is. Kan je, net als je zegt, verder met verwerken en het gaan afsluiten.
Veel mensen zeggen "Oh, het is niets dat curetteren, maar ik moet daar even gaan liggen en ze halen toch je kindje weg, en  ookal is het maar  een ingreep van nog geen 10 minuten.
Nu maar hopen dat het mij ook mee zal vallen....

Maar nogmaals bedankt en je hoort nog wel van me!

Groetjes Annemarie

Hoi Annemarie

Ik wil je voor morgen heel veel sterkte wensen.
Neem de tijd om alles te verwerken samen met je man.
Ik denk en duim voor je morgen.

Sterkte .

X Naomi X

Hallo Anne

Heel veel sterkte vandaag en natuurkijk ook voor je man, Ik hoop dat de ingreep voor jou
ook mee zal vallen.
Ik zal vandaag aan je denken.

Heel veel sterke,
Groetjes
Anne
mama van Levi

Terug
Bovenaan